Reverse Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 De cateva zile ma lovit o idee Stiu ca par nebun si asa,infantil etc dar ... asta e Am tot citit pe site`uri straine ca se poate pune pe Cagiva Mito 125 ,motorul de pe Yamaha RD 350 YPVS...acuma ,motorul de pe Mito se poate pune pe TZR,deci ma gandeam ca se poate pune si motorul de pe RD pe TZR...cu modificarile de rigoare bineinteles Asa,cadrul meu sustine motor si mai mare (e mai masiv,mai greu etc ca la mult cunoscuta Aprilia Rs50 ) de aceea m`am si gandit la modificarea asta . Si de aici apar problemele...1 nu ma pricep la montare,demontare etc , 2 nu stiu exact daca se potriveste 100% ,3 imi trebuie si acel motor sau un motor similar care sa se potriveasca... Asa ca , caut motor de rd 350 ypvs sau ceva similar (eventual cumpar toata motocicleta daca e fara acte sau asa si e un pret bun ) ,sa`mi zica cineva care se pricepe daca chiar merge si daca este cineva care (bineinteles contra cost ) ete dispus sa ma ajute cu montarea noului motor acuma sa nu ziceti ca sunt nebun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 merge, numai k iti trebe o caruta de scule si rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 io nu cred ca rezista un cadru facut pt. 50 (hai sa zicem ca a fost facut original pt. 125) si 5 cai sau cat dreq are tzr de 50 la un motor de 350 si in cel mai rau caz 45 de cai (sunt mai multe variante de rd 350, cea mai mica fiind de 45 de cai... daca ma insel, scuze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 14, 2006 Autor Share Postat Aprilie 14, 2006 io nu cred ca rezista un cadru facut pt. 50 (hai sa zicem ca a fost facut original pt. 125) si 5 cai sau cat dreq are tzr de 50 la un motor de 350 si in cel mai rau caz 45 de cai (sunt mai multe variante de rd 350, cea mai mica fiind de 45 de cai... daca ma insel, scuze) Am desfacut tzr`u si mito total si cadrul este similar la ambele...in caz ca nu ar rezista ma gandesc ca pot fi facute niste modificari http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...showtopic=11667 So lets continue, there are 2 ways you can go about this, you can buy a mount kit from www.mito350.tk or you can make your own brackets Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Rd350 are in jur de 60 de cai. Trebuie sa iei tot in calcul(rigiditate cadru,suspensii,frane,pneuri)Rd-ul e alat mancare de peste. Sa ai bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 (editat) Dupa aspectele tehnice o sa te loveshti de cele institutzionale... O sa-tzi trebuiasca omologare individuala care presupune o data bani (nu'i problema daca-i ai) shi dupa aia nervi de otzel shi pasivitate cand s-o uita ingineru' de la RAR la ea sh'o tzatzai din buze (treaba care este 100% independenta de vointza ta)... BAFTA ... sau mai bine SUCCESE NEBANUITE... Editat Aprilie 14, 2006 de BAlanuS-u' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 (editat) mai. cadrul tau 1005 nu e facut pt o motocicleta asa mare. eu zic sa nu incerci aa ceva. pur si simplu n vad rostul, asta pt ca un rd nu are un pret asa mare. cauta aici: http://www.rgv250.co.uk/forums/ ca sa-ti faci idee despre cat costa un rd... daca te vei hotari vreodata, te pot ajuta eu sa dai motorul jos. si era sa uit. va trebui sa iei in calcul, cum zicea si AKi si multe alte chestiuni, care te vor costa o caruta de bani. las-o balta Editat Aprilie 14, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Modelul cautat de tine este in Suceava. Esti sigur ca asta vrei? Are pornire la pedala... Edit: e posibil sa fie modelul mai vechi sau unul asemanator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 pornirea la pedala rules!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 14, 2006 Autor Share Postat Aprilie 14, 2006 Dupa aspectele tehnice o sa te loveshti de cele institutzionale... O sa-tzi trebuiasca omologare individuala care presupune o data bani (nu'i problema daca-i ai) shi dupa aia nervi de otzel shi pasivitate cand s-o uita ingineru' de la RAR la ea sh'o tzatzai din buze (treaba care este 100% independenta de vointza ta)... BAFTA ... sau mai bine SUCCESE NEBANUITE... in Romania se poate face orice cu o suma anume de bani , iar RAR`ul nu cred ca este plin de oameni sfinti..poate ma insel ms ms mai. cadrul tau 1005 nu e facut pt o motocicleta asa mare. eu zic sa nu incerci aa ceva. pur si simplu n vad rostul, asta pt ca un rd nu are un pret asa mare. cauta aici: http://www.rgv250.co.uk/forums/ ca sa-ti faci idee despre cat costa un rd... daca te vei hotari vreodata, te pot ajuta eu sa dai motorul jos. si era sa uit. va trebui sa iei in calcul, cum zicea si AKi si multe alte chestiuni, care te vor costa o caruta de bani. las-o balta 1 nu imi place rd`ul cum arata sin + nu poate fi condus cu A1 ...m`am interesat si ptr celelalte aspecte,imi va trebui inca un disc pe fata la fel ca cel actual ,furca este mult mai puternica ca la Rd asa ca nu`mi fac probleme iar pneurile au aceleasi dimensiuni multumesc ptr ajutor sper sa gasesc solutii cat mai curand si te contactez poate o so las balta , mai analizez Modelul cautat de tine este in Suceava. Esti sigur ca asta vrei? Are pornire la pedala... Edit: e posibil sa fie modelul mai vechi sau unul asemanator... presupun ca este unu de prin 80 si ceva nu?poate imi poti da mai multe detalii pe PM merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 daca vrei, te poti da cu el pe amkart sa zicem, si nu iti trebuie carnet de loc ce zici? si nu inteleg de ce e urat...ca nu are linii futuriste ca astea noi? ...trebuie sa vezi mai mult decat niste plastice la o motoreta...sau poate trebuie sa mai cresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 14, 2006 Autor Share Postat Aprilie 14, 2006 daca vrei, te poti da cu el pe amkart sa zicem, si nu iti trebuie carnet de loc ce zici? si nu inteleg de ce e urat...ca nu are linii futuriste ca astea noi? ...trebuie sa vezi mai mult decat niste plastice la o motoreta...sau poate trebuie sa mai cresti. eu vreau sa ma dau pe strada nu numai pe amckart ptr ca m`am plictisit rau de 50cc si 125cc ...adica daca fac modificarea la tzr vand rs`u care mi se pare banal...am fff multi km si nu`mi este frica de viteza si de responsabilitatile pe care le implica viteza...nu am zis ca e urat rd`ul am zis doar ca nu imi place iar rd`ul fiind si mai vechi si alt gen de motoreta nu are ciclistica unei mini mini viteziste noi....poate ai dreptate , poate trebuie sa mai cresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 daca esti asa de responsabil inscrie-te la curse. nu te mai da pe strada caci nu e locul potrivit. mai ales la noi. stiu, suna ca o mare prostie, caci nu avem circuit, dar cred ca vei privi chestiunea cu viteaza altfel. in privinta 125-ului, daca e derestrictionat, iti spun eu ce pot sa-i faci sa scoti din el maximum de cai putere. nu e nevoie sa apelezi la solutii din acestea, extreme, cu schimbat motoare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.