Sari la conținut

Proiect :schimbare Motor


Reverse
 Share

Postări Recomandate

De cateva zile ma lovit o idee :lol:

Stiu ca par nebun si asa,infantil etc dar ... asta e :lol:

Am tot citit pe site`uri straine ca se poate pune pe Cagiva Mito 125 ,motorul de pe Yamaha RD 350 YPVS...acuma ,motorul de pe Mito se poate pune pe TZR,deci ma gandeam ca se poate pune si motorul de pe RD pe TZR...cu modificarile de rigoare bineinteles :angryfire:

Asa,cadrul meu sustine motor si mai mare (e mai masiv,mai greu etc ca la mult cunoscuta Aprilia Rs50 ) de aceea m`am si gandit la modificarea asta .

Si de aici apar problemele...1 nu ma pricep la montare,demontare etc , 2 nu stiu exact daca se potriveste 100% ,3 imi trebuie si acel motor sau un motor similar care sa se potriveasca...

Asa ca , caut motor de rd 350 ypvs sau ceva similar (eventual cumpar toata motocicleta daca e fara acte sau asa si e un pret bun ) ,sa`mi zica cineva care se pricepe daca chiar merge si daca este cineva care (bineinteles contra cost ) ete dispus sa ma ajute cu montarea noului motor :moto:

 

acuma sa nu ziceti ca sunt nebun :angryfire: :hurt:

 

:eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

io nu cred ca rezista un cadru facut pt. 50 (hai sa zicem ca a fost facut original pt. 125) si 5 cai sau cat dreq are tzr de 50 la un motor de 350 si in cel mai rau caz 45 de cai (sunt mai multe variante de rd 350, cea mai mica fiind de 45 de cai... daca ma insel, scuze)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu cred ca rezista un cadru facut pt. 50 (hai sa zicem ca a fost facut original pt. 125) si 5 cai sau cat dreq are tzr de 50 la un motor de 350 si in cel mai rau caz 45 de cai (sunt mai multe variante de rd 350, cea mai mica fiind de 45 de cai... daca ma insel, scuze)

Am desfacut tzr`u si mito total si cadrul este similar la ambele...in caz ca nu ar rezista ma gandesc ca pot fi facute niste modificari

 

http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...showtopic=11667

 

So lets continue, there are 2 ways you can go about this, you can buy a mount kit from www.mito350.tk or you can make your own brackets

 

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aspectele tehnice o sa te loveshti de cele institutzionale... O sa-tzi trebuiasca omologare individuala care presupune o data bani (nu'i problema daca-i ai) shi dupa aia nervi de otzel shi pasivitate cand s-o uita ingineru' de la RAR la ea sh'o tzatzai din buze (treaba care este 100% independenta de vointza ta)...

 

BAFTA ... sau mai bine SUCCESE NEBANUITE...

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai. cadrul tau 1005 nu e facut pt o motocicleta asa mare.

eu zic sa nu incerci aa ceva. pur si simplu n vad rostul, asta pt ca un rd nu are un pret asa mare.

cauta aici:

http://www.rgv250.co.uk/forums/

ca sa-ti faci idee despre cat costa un rd...

daca te vei hotari vreodata, te pot ajuta eu sa dai motorul jos.

 

si era sa uit. va trebui sa iei in calcul, cum zicea si AKi si multe alte chestiuni, care te vor costa o caruta de bani.

 

las-o balta

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aspectele tehnice o sa te loveshti de cele institutzionale... O sa-tzi trebuiasca omologare individuala care presupune o data bani (nu'i problema daca-i ai) shi dupa aia nervi de otzel shi pasivitate cand s-o uita ingineru' de la RAR la ea sh'o tzatzai din buze (treaba care este 100% independenta de vointza ta)...

 

BAFTA ... sau mai bine SUCCESE NEBANUITE...

in Romania se poate face orice cu o suma anume de bani , iar RAR`ul nu cred ca este plin de oameni sfinti..poate ma insel :lol:

ms ms :hurt:

 

mai. cadrul tau 1005 nu e facut pt o motocicleta asa mare.

eu zic sa nu incerci aa ceva. pur si simplu n vad rostul, asta pt ca un rd nu are un pret asa mare.

cauta aici:

http://www.rgv250.co.uk/forums/

ca sa-ti faci idee despre cat costa un rd...

daca te vei hotari vreodata, te pot ajuta eu sa dai motorul jos.

 

si era sa uit. va trebui sa iei in calcul, cum zicea si AKi si multe alte chestiuni, care te vor costa o caruta de bani.

 

las-o balta

1 nu imi place rd`ul cum arata sin + nu poate fi condus cu A1 :moto: ...m`am interesat si ptr celelalte aspecte,imi va trebui inca un disc pe fata la fel ca cel actual ,furca este mult mai puternica ca la Rd asa ca nu`mi fac probleme iar pneurile au aceleasi dimensiuni

multumesc ptr ajutor sper sa gasesc solutii cat mai curand si te contactez :eek: :angryfire:

 

poate o so las balta :angryfire: , mai analizez

 

Modelul cautat de tine este in Suceava. Esti sigur ca asta vrei? Are pornire la pedala... :(

Edit: e posibil sa fie modelul mai vechi sau unul asemanator...

presupun ca este unu de prin 80 si ceva nu?poate imi poti da mai multe detalii pe PM

 

merci :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei, te poti da cu el pe amkart sa zicem, si nu iti trebuie carnet de loc :angryfire:

ce zici?

si nu inteleg de ce e urat...ca nu are linii futuriste ca astea noi?

...trebuie sa vezi mai mult decat niste plastice la o motoreta...sau poate trebuie sa mai cresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei, te poti da cu el pe amkart sa zicem, si nu iti trebuie carnet de loc :angryfire:

ce zici?

si nu inteleg de ce e urat...ca nu are linii futuriste ca astea noi?

...trebuie sa vezi mai mult decat niste plastice la o motoreta...sau poate trebuie sa mai cresti.

eu vreau sa ma dau pe strada nu numai pe amckart ptr ca m`am plictisit rau de 50cc si 125cc ...adica daca fac modificarea la tzr vand rs`u care mi se pare banal...am fff multi km si nu`mi este frica de viteza si de responsabilitatile pe care le implica viteza...nu am zis ca e urat rd`ul am zis doar ca nu imi place iar rd`ul fiind si mai vechi si alt gen de motoreta nu are ciclistica unei mini mini viteziste noi....poate ai dreptate , poate trebuie sa mai cresc

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti asa de responsabil inscrie-te la curse. nu te mai da pe strada caci nu e locul potrivit. mai ales la noi. stiu, suna ca o mare prostie, caci nu avem circuit, dar cred ca vei privi chestiunea cu viteaza altfel.

in privinta 125-ului, daca e derestrictionat, iti spun eu ce pot sa-i faci sa scoti din el maximum de cai putere. nu e nevoie sa apelezi la solutii din acestea, extreme, cu schimbat motoare ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...