harisar Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) salut sunt haris si sa recunosc ca sunt incepator, nu e o rusine,sper sa ma luati pe langa voi dar pana acolo caut oglinzi de cagiva freccia 125cc an 92,ma poate ajuta cineva? nr de contact 0727488930 Editat Septembrie 8, 2009 de harisar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Salut , sunt Andrew , si te-as sfatui sa incerci sa pui si alte oglinzi nu numai de Cagiva Freccia. Editat Septembrie 8, 2009 de Andreew Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 am avut cagiva freccia, si aveam niste oglinzi de masina pe ea. e foarte greu sa gasesti oglinziile pentru ca is destul de rare aceste motociclete .uita-te la dezmembrari vezi ce gasesti,daca nu poti adapta de pe alt model. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 am avut cagiva freccia, si aveam niste oglinzi de masina pe ea. e foarte greu sa gasesti oglinziile pentru ca is destul de rare aceste motociclete .uita-te la dezmembrari vezi ce gasesti,daca nu poti adapta de pe alt model. bafta Asta am incercat sa-i zic si eu , sa-si cumpere niste oglinzi universale , nu neaparat speciale ptr cagiva freccia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harisar Postat Septembrie 8, 2009 Autor Share Postat Septembrie 8, 2009 ms mult baieti.sincer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 ms mult baieti.sincer N-ai pentru ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...