roata de rezerva Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 stie cineva cum se poate sau daca se poate modifica sistemul de evacuare al motoarelor in 2 timpi? din cate am mai citit eu daca ai o toba rezonatoare, ii poti creste puterea motorului cu cativa ponei, a incercat cineva? daca da il rog sa imi spuna daca a avut vre-un efect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 eu am la motorul meu in doi timpi toba sport si se cumoaste. se pot face niste calcule cu care iti poti face o toba care sa-ti adauge ponei. se gasesc pe internet, trebuie numai sa le cauti un pic mai bine si sa le intelegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roata de rezerva Postat Aprilie 16, 2006 Autor Share Postat Aprilie 16, 2006 mersi, stiu cum se face dar nu stiu efectele pe timp indelungat asupra motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 toba rezonatoare il face sa functioneze mai bine nelasandu-l sa arunce afara toata benzina si sa o arda in proportie mai mare astfel avand un randament mai bun, rezultand acei cativa caluti. motorul nu are de suferit in urma acestei modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 hmm... aici ne trebuie sfatul lui stress_L&P el a incercat sa construiasca "cimpoaie" (aka tobe rezonatoare) calculate cu diferite programele. nu shtiu daca nu a ajuns la concluzia ca mai bine pastrezi originalul rusesc. o toba rezonatoare calculata iti va oferi maximul de putere doar pentru o anumita turatie. dar pot sa ma insel asha ca... stressu... ai cuvantul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 pt ij 56 tobe de jupi nu obtii foarte mult dar merge lasa tuningul la moto batrane, acceptale asa cum sunt si bucura-te de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 @harciogu: puterea mare este pe o banda de turatie de ex 3000-4000 ture iar in rest este cam aceeasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 /index.php?...opic=20761&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 cum a spus si parly, puterea cea mai mare se poate obtine pe o banda foarte redusa de turatii 3000-4000 (ex) sau cu niste formule bune poate chiar si un intervar de 2000 de ture (adica 3-5000, tot de ex) ideea e ca poti calcula toba 2t pt. ce vrei tu, crestere de putere in ture mici, medii sau inalte... ma refer la cresteri care sa se simta! mai poti de asemenea sa faci o toba care sa mareasca puterea (insesizabil zic eu dar trebuie sa recunosc ca nici n-am incercat sa fac o toba de genul asta) pe toata plaja de turatii.... eu zic ca nu ar face mai nimic in legatura cu puterea dar ar avea un randament mai bun motorul... benzina mai putina pierduta = consum redus si ceva putere in plus dar cum am mai spus nu cred sa fie o crestere de putere care sa se simta practic, poate doar cateva zecimi de secunda la o liniutza sau ceva de genul! ma rog... ma grabesc acum! daca vrea cineva detalii sa spuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 mai poti sa modifici porturile de iesire si de intrare care tot asa ca si toba iti face putere mai mare pe o mica plaja de turatii. am mai auzit o chestie cum ca poti sa mai scobesti intrarea de la piston, astfel incat sa intre mai mult amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 daca modifici porturile trebuie sa modifici si baleiajele! si daca modifici porturile trebuie sa calculezi din nou tobele pt. ca tobele se fac si dupa porturi (asta pe langa alti factori...la cate grade incepe deschiderea evacuarii, la cate se inchide, presiunea din carter, presiunea din cilindru... etc.) ca sa nu mai vorbim ca daca umbli la inaltimea lor trebuie modificata si curba de avans! in legatura cu scobitul in cilindru... daca ai muzicute o sa ai si gaura in el de unde mai poti lua din inaltime, daca nu ai muzicute n-ai nici o gaura si efectuarea unei gauri n-o sa faca motorul sa mearga mai bine, dimpotriva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 am pus chestiile astea pentru a completa daca se poate ce poti sa faci la un motor in 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roata de rezerva Postat Aprilie 17, 2006 Autor Share Postat Aprilie 17, 2006 eu vreau sa imi cobor garda la sol cu cativa centimentri(pt o aderenta si o stabilitate mai buna, e incercata pe alte motoare in 4t, si merge) dar din cauza tobelor risc sa dau cu frumusete de barba pe asfalt,asa ca incerc sa le ridic mai sus dar chestia asta o pot face doar daca tai din esapament ceea ce inseamna moarte pt motor (am incercat pe un simson),daca ii montez "cimpoi" pot modifica tobele finale dupa bunul plac (asta e citita intr-un articol dint-o revista franceza de specialitate),voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 nu merge sa le rasucesti astfel incat sa vina un pic mai sus si sa modifici un pic sitemul lor de prindere astfel incat sa iti faci o garda la sol acceptabila? parerea mea e ca asa e mult mai usor si nu tai tobele, tai numai urechile alea de prindere. sau iti pui suspensii mai tari dupa ce micsorezi garda la sol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.