Sari la conținut

Intrebare


roata de rezerva
 Share

Postări Recomandate

stie cineva cum se poate sau daca se poate modifica sistemul de evacuare al motoarelor in 2 timpi? din cate am mai citit eu daca ai o toba rezonatoare, ii poti creste puterea motorului cu cativa ponei, a incercat cineva? daca da il rog sa imi spuna daca a avut vre-un efect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am la motorul meu in doi timpi toba sport si se cumoaste. se pot face niste calcule cu care iti poti face o toba care sa-ti adauge ponei.

se gasesc pe internet, trebuie numai sa le cauti un pic mai bine si sa le intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba rezonatoare il face sa functioneze mai bine nelasandu-l sa arunce afara toata benzina si sa o arda in proportie mai mare astfel avand un randament mai bun, rezultand acei cativa caluti.

motorul nu are de suferit in urma acestei modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... aici ne trebuie sfatul lui stress_L&P :angryfire: el a incercat sa construiasca "cimpoaie" (aka tobe rezonatoare) calculate cu diferite programele. nu shtiu daca nu a ajuns la concluzia ca mai bine pastrezi originalul rusesc. o toba rezonatoare calculata iti va oferi maximul de putere doar pentru o anumita turatie. dar pot sa ma insel asha ca... stressu... ai cuvantul! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

cum a spus si parly, puterea cea mai mare se poate obtine pe o banda foarte redusa de turatii 3000-4000 (ex) sau cu niste formule bune poate chiar si un intervar de 2000 de ture (adica 3-5000, tot de ex)

 

ideea e ca poti calcula toba 2t pt. ce vrei tu, crestere de putere in ture mici, medii sau inalte... ma refer la cresteri care sa se simta!

 

mai poti de asemenea sa faci o toba care sa mareasca puterea (insesizabil zic eu dar trebuie sa recunosc ca nici n-am incercat sa fac o toba de genul asta) pe toata plaja de turatii.... eu zic ca nu ar face mai nimic in legatura cu puterea dar ar avea un randament mai bun motorul... benzina mai putina pierduta = consum redus si ceva putere in plus dar cum am mai spus nu cred sa fie o crestere de putere care sa se simta practic, poate doar cateva zecimi de secunda la o liniutza sau ceva de genul!

 

 

ma rog... ma grabesc acum! daca vrea cineva detalii sa spuna! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai poti sa modifici porturile de iesire si de intrare care tot asa ca si toba iti face putere mai mare pe o mica plaja de turatii.

am mai auzit o chestie cum ca poti sa mai scobesti intrarea de la piston, astfel incat sa intre mai mult amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

daca modifici porturile trebuie sa modifici si baleiajele! si daca modifici porturile trebuie sa calculezi din nou tobele pt. ca tobele se fac si dupa porturi (asta pe langa alti factori...la cate grade incepe deschiderea evacuarii, la cate se inchide, presiunea din carter, presiunea din cilindru... etc.) ca sa nu mai vorbim ca daca umbli la inaltimea lor trebuie modificata si curba de avans! :angryfire:

 

in legatura cu scobitul in cilindru... daca ai muzicute o sa ai si gaura in el de unde mai poti lua din inaltime, daca nu ai muzicute n-ai nici o gaura si efectuarea unei gauri n-o sa faca motorul sa mearga mai bine, dimpotriva! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreau sa imi cobor garda la sol cu cativa centimentri(pt o aderenta si o stabilitate mai buna, e incercata pe alte motoare in 4t, si merge) dar din cauza tobelor risc sa dau cu frumusete de barba pe asfalt,asa ca incerc sa le ridic mai sus dar chestia asta o pot face doar daca tai din esapament ceea ce inseamna moarte pt motor (am incercat pe un simson),daca ii montez "cimpoi" pot modifica tobele finale dupa bunul plac (asta e citita intr-un articol dint-o revista franceza de specialitate),voi ce parere aveti? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge sa le rasucesti astfel incat sa vina un pic mai sus si sa modifici un pic sitemul lor de prindere astfel incat sa iti faci o garda la sol acceptabila?

parerea mea e ca asa e mult mai usor si nu tai tobele, tai numai urechile alea de prindere.

sau iti pui suspensii mai tari dupa ce micsorezi garda la sol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...