mig Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 sa presupunem situatia urmatoare(cifre pur ipotetice, nu prea am cum sa le masor). -merg in treapta a sasea. -lasand acceleratia libera frana de motor introduce o deceleratie de 4 m/s -de fapt, eu imi doresc o deceleratie, si sunt capabil s-o obtin folosind franele fata spate de 10 m/s -in acest caz, motorul nu se mai comporta ca si frana ci ca o masa inertiala care nu ma lasa sa franez atat de repede pe cat vreau eu Masa inertiala? Ca la tricorder ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 ...ce are de cautat frina spate in frinarea de urgenta? pentru ce trebuie sa frinezi intii cu spatele ca sa incarci fata? nu se poate folosi tot frina fata pentru asta? c'mon people... Se poate si numai cu fatza... insa franarea nu va fi la fel de eficienta ca in cazul folosirii SI a franei spate. E cam ca la fotbal, poti da gol si daca "tot tu centrezi, tot tu dai cu capul", insa... iese mai bine in doi ! Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.