Puc Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 accidentul lui frate-miu de pe grivitei.Un bou coboara de pe podu grant/d pe breteaua dinspre gara d N/basarab si taie toate sensurile oprind masina cu botu' pe dubla continua, frate-miu, 70 km/h, pe banda 3, in dreapta masina, in stanga masini pe contra-sens, frana la limita, blocheaza spatele, inainte de impact se ridica in scarite, monra intra in masina, el face tumba peste parbriz. avarii mobra: crashbar indoit (s-a indreptat), ghidon indoit (s-a indreptat), maneta frana si "cadru" spate - adica partea de la amortizoare in spate, care tine saua pasagerului si aripa de spate (nu conteaza la structura), indreptat. avarii frate-miu: julitura-n cot, glezna luxata si vanataie pe buca, nimic rupt: in conditii de casca open face, masnusi si bocanci. avarii masina: usa sofer indoita, geam sofer spart, aripa fata stanga indoita, parbriz spart(buca lu frate-miu), capota inufndata(piciorul lu frate-miu). Daca culca mobra io zic ca o cam belea. Stiu de ce a cazut fra'tu. Avea rotile perpendiculare pe directia de mers, conform desenului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_dragos Postat Septembrie 21, 2009 Autor Share Postat Septembrie 21, 2009 avarii frate-miu: julitura-n cot, glezna luxata si vanataie pe buca, nimic rupt: in conditii de casca open face, masnusi si bocanci.avarii masina: usa sofer indoita, geam sofer spart, aripa fata stanga indoita, parbriz spart(buca lu frate-miu), capota inufndata(piciorul lu frate-miu). Daca culca mobra io zic ca o cam belea. a avut zile... si gat bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Nu cred ca e recomandat nicaieri sa culci motorul. Un exemplu "bun"(imi cer scuze), este baiatul care a facut accident pe mosilor si a culcat moto intrand cu tot cu ea intr-un cielo. Cel mai indicat e sa poti face in asa fel incat sa sari peste, pentru ca atunci cand te lovesti la de un obstacol preluand din inertia motocicletei, organele tale interne au de suferit(prima rupta e splina). Daca sari, nu lovesti nimic intre timp ai toate sansele sa nu patesti mare lucru. Eu recomand sa stai pe ea, sa franezi cat poti frana, si sa zbori, si sa ai protectii. Poate suna aiurea, dar din ce am vazut pana acum asta pare a fi cea mai buna solutie. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.