Jump to content

bogdani0405

Membru
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

About bogdani0405

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti - Drumul Taberei
  • Carnet moto din
    Oct. 2008
  • Motocicleta
    Yamaha FZ6 S

Recent Profile Visitors

549 profile views
  1. Asta e cautatul acului in carul fan, iar daca motocicleta te interesa probabil sunai sa afli, asa ai mai contorizat un post aici. O sa raspund pentru cei care citesc. Evident ca arcul ramane, nu mai da nimeni jos arcul de pe amortizor si-l pune pe celalalt. Restul de accesorii se vand separat sau pe motocicleta la suma care este ceruta. Se vor vinde separat doar dupa ce se vinde motocicleta, ideal ar fi ca motocicleta sa se vanda cu toate accesoriile pe ea, e un deal destul de bun daca faci matematica.
  2. Motocicleta este inscrisa in Romania, localitatea e in Bucuresti. Cautam sa editez postul, nu gasesc.
  3. Motocicleta este a fratelui meu. Daca sunteti interesati va rog sa il contactati pe numarul de telefon 0740283188. BMW R1200 GS 61.000 km. Merge impecabil, a fost condusa extrem de civilizat. Accept sa fie pusa pe tester la reprezentanta. An fabricatie 2009 inmatriculata in 2010. Dotari standard full pentru vremea ei: ABS ASC (constrolul tractiunii) ESA (suspensie reglabila electronic) Evacuare cromata Semnalizatoare LED Manere incalzite Senzori presiune roti Computer de bord Suporti cutii laterale Aparatori maini Alarma cu telecomanda Pretul
  4. Salut, Elikratos, invata sa mergi pe motocicleta, la toate motocicletele daca stai infipt in ghidon se va transmite catre trenul fata impulsul dat de bratele tale. Fata aia usurica nu depune efort sa vireze motocicleta rapid. Partea nasoala la Fazere este ca au o ciclistica foarte buna data in jos de o suspensie de rahat. Cine cumpara o astfel de motocicleta sa se gandeasca la schimbat arcurile fata spate si va avea alta motocicleta. Mai stabila pe franare, la intrare in, si iesire din, viraj. Se pot schimba si amortizoarele cu totul dar e deja foarte scump, si merita doar pentru cei c
  5. Cu amicii ma vad de cate ori trebuie, iar la pitipoance nu tin neaparat sa ma uit la un salon moto. Eu nu ma asteptam sa lanseze modele noi in Romania. Asa ceva nu se va intampla in urmatorii 30-40 de ani, dar macar echipament cu toate marimile sa aiba. Nu o singura marime si pe aia sa o si vanda, si cand ajungi si tu sa vezi, sa simti si sa probezi, sa-mi zica... "Da-ti aducem pe comanda!" Pe ce comanda, cand eu nu stiu cum imi vine pe cap?! Nu-si permit sa tina stocuri minime, sa poata omul vedea, sa se apuce de altceva. Si sa nu-si mute standurile cu stocurile existente, din magazin in
  6. O tineti sus si tare ca de cati bani dai, atata face. Eu as plati si mai mult daca ar merita. Sau sa nu-l mai faca, daca asta le si va e, scuza. Nu poti pune un pret si apoi sa folosesti asta ca o scuza pentru multele lipsuri. Eu am dat banii pentru ca sa pot proba in acelasi loc, una dupa alta, trei tipuri de casti. Pentru ca la un salon e mediu cel mai propice sa gasesti la un loc si sa poti face diferente, intr-o perioada scurta de timp. Altfel nici nu calcam pe acolo, cum n-am facut-o multi ani. N-am putut sa simt cum imi stau toate pe cap, nu mi-am indeplinit scopul, deci, pentru mine sun
  7. Salut, Am fost si noi si mi s-a parut slabut. Mi se par bani aruncati pe fereastra. La Ducati am vrut sa urc pe Multistrada, sa vad pozitia, nu s-a putut. De vazut o vedeam si-n poze, nu trebuia sa dau bani pentru asta. Daca Ducati e poleit, Yamaha si BMW, nu, pe astea s-a putut urca lumea fara probleme. La Kawasaki nu mai stiu, ca nu am avut nici o curiozitate, dar nu tin minte sa fi avut semne de oprire. La KTM, cred ca se putea urca pe ele, erau toate trei asezate de la stanga la dreapta. Suzuki si Honda, nema. Adica zero barat. Desi nu sunt multi cumparatori de mobre noi in tara noastr
  8. Adaptorii sunt proiectati de el... E de profesie arhitect... Sunt montati pe motocicleta de vreo 5 ani, si chiar franeaza motocicleta... Am mers si eu cu ea, inainte sa aiba sistemul asta, si dupa, si intr-adevar franeaza muuult mai bine, si frana e mai modulabila... Daca gasiti sa cumparati, faceti upgrade-ul ca merita fiecare banut. Asta presupune sa schimbati si discurile, daca puteti, si mai ales arcurile, sau chiar tot sistemul de amortizare al furcii...
  9. Salut... Daca este cineva interesat de un SV... Este al fratelui meu... /index.php?/topic/723739-vand-suzuki-sv650-sf-2004/
  10. Salut, ABS-ul cu siguranta ajuta, am facut eu teste pe nisip, la viteze mici, ce-i drept, si cu morcovul tare infipt, dar nu mi-a blocat fata. Si era stratul de nisip grosut. Habar n-am cum functiona in cazul de fata, dar eu zic ca ABS-ul ajuta. Numai bine
  11. Salut, O s-o spun de 1000 de ori. Fz6 nu e motoreta de incepatori. E greuta, si are motor de R6 detunat de la 120 de cai la vreo 100. Pare cuminte jos, si e relativ docila, dar trage ca apucata dupa 8k de ture. Iar scoala romaneasca moto de-abia te invata sa stai pe o motocicleta. Ma rog, pana la urma, sita cerne. Bafta si numai bine
  12. Salut, Eu am pus EBC HH(FA199HH), sunt bune, dar le ia multi km pana se aseaza pe discuri. Daca nu vrei HH, poti lua GG(adica varianta FA199), am citit pe forumurile de afara ca franeaza ceva mai bine decat originalele, care nu franeaza rau deloc. Numai bine,
  13. Salut Fz6, daca nu ma insel eu, a avut ABS ca optiune incepand cu anul 2005. Pe afara s-ar putea sa gasesti un Fazer cu ABS din anii pre 2007. In Romania nu cumpara nimeni cu ABS decat daca l-a gasit standard pe motoreta din showroom. Asa ca... 2007 cel putin. Numai bine
  14. Daca citeai cu atentie mai sus, priveste inca o data, cu atentie, si o sa vezi ca am spus ca va mai fi o proiectie, de data asta deschisa. Si apoi, am scris cand va fi. Sper ca am fost clar. Numai bine
×
×
  • Create New...