Sari la conținut

Cauciu Rs50


Lil'Lexu
 Share

Postări Recomandate

As vrea si eu sa stiu care e dimensiunea maxima la un cauciuc pt un rs de 50 ca am acuma unu de 120 cred, si nu prea am stabilitate cu el?

Carburatorul daca-l schimb cu ceva mai mare imi mareste viteza?

Ce pot face sai maresc viteza?

Ii normal, dimineata, cu shoc-ul tras, sa nu porneasca motorul?

Cum ii reglez relantiul?

 

Merci daca ma ajutati si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt vreun expert, insa am sa incerc sa te luminez putin:

 

 

Dimensiunile stock la aprilia rs 50 sunt 110 spate, 90 fata. De regula se pot pune cauciucuri putin mai mari cam pe orice, insa trebuie sa iei in calcul niste limitari:

1.huggerul

2.bascula

3.toba

4.janta.

 

Probleme cu stabilitatea nu ar trebui sa ai,insa daca ai impresia ca nu fac fata cauciucurile (si ma indoiesc) e posibil sa ai uzura mare.Schimba-le, insa sfatul meu e sa pastrezi dimensiunile originale. Oamenii care au construit motocicleta i-au calculat bine ciclistica si probabil stiau ce fac.

DAR daca decizi sa-ti schimbi totusi cauciucul pe spate, nu uita ca automat motocicleta se va comporta altfel pe viraje.Un cauciuc mai mare pe spate iti va da toleranta mai mare la inclinari, pe cand cel de fata va ramane la dimensiune originala. De aici pot aparea surprize neplacute.

 

Carburator aftermarket cu siguranta poti gasi, nu neaparat de capacitate mai mare ,insa cu performante mai bune. Implicit ,iti va creste si consumul si utilajul va avea alt regim de functionare.

Ce poti face ca sa-i maresti viteza: eliminare limitator(?), filtru sport,evacuare completa sport,carburator mai voinic.

 

Nu, nu e deloc normal ca motocicleta sa aiba o pornire greoaie cu socul tras. Daca as fi in locul tau m-as uita, nu neaparat in ordinea asta la :

amestec,bujii,carburator.

 

Relantiul se regleaza dintr-un surub, de regula gasit pe langa sau chiar pe, carburator.

 

Multa bafta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu rs50

 

pusesem pe ea anvelope pirelli sport demon

110 pe fata si 130 pe spate

intra fara probleme si aveam si hugger

pot sa zic ca era total altceva, stabilitate mult mai mare, si o placere in curbe. Nu am simtit vreo lipsa de putere fata de cele stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei viteza mai mare schimba transmisia (pinion mai mic pe spate si mai mare pe fata- trebuie sa stii ca un dinte fata face ~4+ spate) solutia cea mai ieftina. :unsure:

Si prin oras, pe la semafoare, trafic, o sa-si ia campii cu pinioanele alea :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huggerul e mudguardul atasat de bascula :grinbandit:

Aparatoarea de noroi de pe bascula.

Eu din ce am inteles de la Styx, nu ar trebui sa intampini probleme, poate ne spune el exact ce si cum.

Editat de VincentVega
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...