adrianul Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Sau daca stie cineva daca sint cu tacheti hidraulici sau cu pastile, sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Sau daca stie cineva daca sint cu tacheti hidraulici sau cu pastile, sau? Salut, daca te ajuta cu ceva, am un manual de service Haynes pt Africa Twin. Daca imi dai o adresa de mail ti-l pot trimite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianul Postat Septembrie 23, 2009 Autor Share Postat Septembrie 23, 2009 Salut, daca te ajuta cu ceva, am un manual de service Haynes pt Africa Twin. Daca imi dai o adresa de mail ti-l pot trimite adrian.minea@yahoo.com si merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boro tm Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Salut, daca te ajuta cu ceva, am un manual de service Haynes pt Africa Twin. Daca imi dai o adresa de mail ti-l pot trimite dorinborozan@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi lugoj Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 daca ai asa ceva ma poti ajuta cu o informatie macar.... am un A.T. de 650 si ma doare un cric central .Eu lucrez greu cu netul pentru ca nu am timp dar macar un sms la 0722206390 si sun eu imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Nu sunt hidraulici, sunt culbutori cu surub si piulita de blocare. Exista ferestre de vizitare pe fiecare cilindru, plus doua in dreptul rotorului electromotorului pentru rotit motorul si vazut marcajul de pe volanta (rotor). Se aduce pistonul in pozitia TPS (exista marcaj pe volanta corespunzator fiecarui cilindru) apoi cu o lera se masoara distanta. Daca difera, se face reglajul, cu cheia de 10 se desurubeaza piulita, se regleaza surubul si se strange la loc cu mentiunea sa se verifice strict sa nu se roteasca si surubul cand se strange piulita. Se tine surubul blocat cand se strange piulita, se efectueaza masuratoarea de multe ori pana se decide ca e finala si sigura. Ideal este sa se roateasca motorul o tura completa apoi sa se masoare din nou. Rotirea motorului se face prin gaura din capacul volantei, numai in sensul acelor de ceasornic. Mentiune: motorul trebuie sa fie rece, dupa o noapte de stat. Mentiune: daca nu esti sigur intotdeauna e mai bine sa fie un joc mai mare decat unul mai mic. Valorile sunt in manual, uzuale sunt: 0,15mm pe admisie, 0,2mm pe evacuare. Mentiune: de obicei nu se gasesc valori prea mari, daca e OK nu are rost sa se regleze. Mentiune: la un reglaj corect nu se va simti nici o diferenta in functionarea motorului. Eventual se va reduce tacanitul, sau nu. Tacanitul poate fi eliminat complet numai daca se schimba suruburile cu unele noi, capul acestora se toceste in timp, si oricat ai regla, distanta va fi OK dar tacanitul nu va disparea. Mentiune: ce scriu e din experienta proprie pe motor de Transalp si pe motor de Suzuki DR de-alungul a cativa ani, si din ce am citit de la diversi tatici in motoare de TA, nemti la origine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.