tro5 Postat Februarie 9, 2004 Share Postat Februarie 9, 2004 Salut am un motor Suzuki de 200 in 2T cu amestec automat pe care nu reusesc sa-l pornesc. Pun contactul, trag socul, apas buton de start , aud har har si motorul nu porneste. Incerc incerc si nimic In final cred ca am inecat mororul si trec la curatarea si uscarea bujiei. Dupa ce incalzesc bujia cu bricheta si o curat de funingine motorul porneste la prima cheie!!!! De fiecare data trebuie sa incalzesc bujia ca sa porneasca. Ce trebuie sa fac pt a porni usor motorul rece???? Trebuie sa schimb bujia??? Carburatorul este dereglat??? Daca si bujia si carburatorul au probleme cum remediez situatia??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Februarie 10, 2004 Share Postat Februarie 10, 2004 Bujia nu se "defecteaza" numai daca spargi alune cu ea,poate nici chiar atunci.Curat-o cu un ac subtire intre central si masa,inauntru ca sa nu fie particule de calamina sau altceva ramase acolo si sa "fure scinteia".Verifica distanta intre elecrod si masa,in capul bujiei(0.7mm) Curata bine caburatorul,vezi sa nu fie cumva crapate plutitoarele sau cuiul ponton blocat,si sa fie nivelul prea mare in camera ne nivel constant din carburator. Incarca bine bateria si,daca nici asa nu vrea sa porneasca atunci s-ar putea sa fie de vina multe altele(set motor,semeringuri de carter,esapament infundat).Daca dupa ce porneste,motorul trage cum trebe,nu scoate fum mult si nu consuma mult,atunci s-ar putea sa fie de vina mai putine. S-ar putea si ca fisa de la bujie sa fie intrerupta la capete(imbinari) sau sa faca contact imperfect si dupa ce scoti bujia afara,cum o misti,se reface,partial,continuitatea.Verifica asta mai intii ca e mai la indemina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lao Postat Februarie 10, 2004 Share Postat Februarie 10, 2004 Bujia este cea recomandata de fabrica?Daca nu,inlocuieste-o cu una de fabrica sau cauta in cataloage bujii echivalente.Daca nici asa nu merge eu zic sa te uiti mai atent la carburator,reglaje aer-benzina si shocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Februarie 11, 2004 Autor Share Postat Februarie 11, 2004 Am fost la serviceul din Prelungirea Ghencea la intrarea in Domnesti a lui Radu Bardac (0722307401) www.bardakmotor.com Dupa ce am povestit pataniile mele cu pornirea ......si cei de acolo s-au distrat de mine.... o simpla rasucire a surubului de reglat relantiul si motorul porneste la prima cheie. Tot aici am aflat ca motoarele in 2T, in functie de temperatura de afara se regleaza diferit iarna fata de vara. .... am incalecat pe sa si m-am dus acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.