Sari la conținut

Cum Pornesc Motorul Rece La Prima Cheie?


tro5
 Share

Postări Recomandate

Salut am un motor Suzuki de 200 in 2T cu amestec automat pe care nu reusesc sa-l pornesc.

Pun contactul, trag socul, apas buton de start , aud har har si motorul nu porneste. Incerc incerc si nimic :D:(:P

In final cred ca am inecat mororul si trec la curatarea si uscarea bujiei. Dupa ce incalzesc bujia cu bricheta si o curat de funingine motorul porneste la prima cheie!!!!

De fiecare data trebuie sa incalzesc bujia ca sa porneasca.

Ce trebuie sa fac pt a porni usor motorul rece????

Trebuie sa schimb bujia???

Carburatorul este dereglat???

Daca si bujia si carburatorul au probleme cum remediez situatia???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia nu se "defecteaza" numai daca spargi alune cu ea,poate nici chiar atunci.Curat-o cu un ac subtire intre central si masa,inauntru ca sa nu fie particule de calamina sau altceva ramase acolo si sa "fure scinteia".Verifica distanta intre elecrod si masa,in capul bujiei(0.7mm)

Curata bine caburatorul,vezi sa nu fie cumva crapate plutitoarele sau cuiul ponton blocat,si sa fie nivelul prea mare in camera ne nivel constant din carburator.

Incarca bine bateria si,daca nici asa nu vrea sa porneasca atunci s-ar putea sa fie de vina multe altele(set motor,semeringuri de carter,esapament infundat).Daca dupa ce porneste,motorul trage cum trebe,nu scoate fum mult si nu consuma mult,atunci s-ar putea sa fie de vina mai putine.

S-ar putea si ca fisa de la bujie sa fie intrerupta la capete(imbinari) sau sa faca contact imperfect si dupa ce scoti bujia afara,cum o misti,se reface,partial,continuitatea.Verifica asta mai intii ca e mai la indemina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia este cea recomandata de fabrica?Daca nu,inlocuieste-o cu una de fabrica sau cauta in cataloage bujii echivalente.Daca nici asa nu merge eu zic sa te uiti mai atent la carburator,reglaje aer-benzina si shocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la serviceul din Prelungirea Ghencea la intrarea in Domnesti a lui Radu Bardac (0722307401) www.bardakmotor.com

Dupa ce am povestit pataniile mele cu pornirea ......si cei de acolo s-au distrat de mine.... o simpla rasucire a surubului de reglat relantiul si motorul porneste la prima cheie.

Tot aici am aflat ca motoarele in 2T, in functie de temperatura de afara se regleaza diferit iarna fata de vara.

.... am incalecat pe sa si m-am dus acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...