Sari la conținut

Help


florinGSR
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

Vă cer un sfat sau mai mai degrabă încurajări, întrucât în această seară pornind GSR-ul pentru a mai încărca bateria ( nu îl pornisem de cca. două săptămîni), am constatat la un moment dat că am rămas fără lichidul de răcire, blocîndu-se ventilatorul de răcire suplimentară, la bord clipind martorul luminos F1 iar pe display la temparatură fiind afișat simbolul HI . Motorul este nou, K8, în garanție, avînd 4500 km la bord, făcuți în această vară, fără nici un incident. Nu l-am mai pornit și am semnalat deja incidentul vanzătorului SARA MOTORS Timișoara. Nu pot aprecia cîte minute a funcționat fără lichid de răcire(sau cu el scăzut dramatic) dar cînd am intervenit motorul mai funcționa. Precizez că am verificat nivelul lichidului înainte de pornire și era OK. La fel și cel de ulei. Electric totul este ok, indicatorul de temperatură indică temperatura în scădere, dar sunetul de inițiere a injecției este diferit-la punerea contactului.

Aș ruga pe cei avizați să-mi spună părerea lor despre gravitatea avariei.

Mulțumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte posibil sa nu aibe nimic motorul<vb de partea mecanica nu de ventilator>, dar e posibil sa fie si praf acum. cel mai bine mergi la service sa-ti faca o constatare

ps. acum porneste bine?<fara zgomote ciudate in el>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte posibil sa nu aibe nimic motorul<vb de partea mecanica nu de ventilator>, dar e posibil sa fie si praf acum. cel mai bine mergi la service sa-ti faca o constatare

ps. acum porneste bine?<fara zgomote ciudate in el>

 

Salutări!

Mulțumesc pentru întrebare! Nu am încercat vîrtos dar cînd am intervenit motorul funcționa, fără zgomote ciudate. Zgomotul la contactul scurt este asemănător celui din situația cînd rămîi fără benzină. Sună altfel inițierea injecției. Altfel vizual motorul nu prezenta scurgeri, lichidul fiind evacuat cel mai probabil prin supapa care este drenată jos, sub motocicletă, întrucît acolo am constatat că era împrăștiat. În schimb atunci cînd apăs butonul de igniție, dispare simbolul CHECK și apare F1, clipind concomitent lampa roșie F1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce ti-a dat afara lichidul. sa fie infundat traseul pe undeva, si sa curga lichidul ca fiind "supraplin"? ai completat vre-odata lichidul de racire?

pentru Fi (din cate tin minte, este Fi (fault indicator), nu F1) trebuie conectata motocicleta la o statie de diagnosticare, care sa ia codul erorii. din cate tin minte, mai era o varianta prin care puteai afla codul in caz ca nu aveai o statie de diagnosticare prin zona, dar nu mai stiu procedeul. odata stiut codul, poti sa te interesezi cu un tel la reprzentanta sa vezi ce anume inseamna. din cate spui tu, posibil sa fie ceva in neregula la pompa, dar pana nu afli codul nu ai cum sa stii sigur.

nu poti s-o urci intr-o remorca, ceva s-o duci la un service suzuki?

 

 

L.E. am gasit ceva. metoda asta e postata in anul 2003, deci nu stiu daca mai e valabila pentru modele noi.vezi daca nu scrie in manual despre o alta metoda de a afla codul.

 

"Open your rear seat and you'll see a black cap covering a connector/harness on the left side of the seat. If you take the cap off, you'll see it appears to be a normal harness. With your key in the ignition and bike turned to "on" (but not running), take a paperclip and short the two connectors out (by touching the two contacts together). This is known as a "ghetto dealer mode switch". It should display the error code on your display instead of just FI now. You might want to consider buying JeffW's Dealer Mode switch...He's an upstanding guy (ask anybody on gixxer.com) and sells great products. GSXR Fuel Injection (FI) Code List: C14 - THROTTLE POSITION SENSOR C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR C23 - TIPOVER SENSOR C24 - IGNITION SIGNAL #1 C25 - IGNITION SIGNAL #2 C26 - IGNITION SIGNAL #3 C27 - IGNITION SIGNAL #4 C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT C31 - GEAR POSITION SENSOR C32 - INJECTOR SIGNAL #1 C33 - INJECTOR SIGNAL #2 C34 - INJECTOR SIGNAL #3 C35 - INJECTOR SIGNAL #4 C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)"

daca nu te descurci cu engleza, zi.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce ti-a dat afara lichidul. sa fie infundat traseul pe undeva, si sa curga lichidul ca fiind "supraplin"? ai completat vre-odata lichidul de racire?

pentru Fi (din cate tin minte, este Fi (fault indicator), nu F1) trebuie conectata motocicleta la o statie de diagnosticare, care sa ia codul erorii. din cate tin minte, mai era o varianta prin care puteai afla codul in caz ca nu aveai o statie de diagnosticare prin zona, dar nu mai stiu procedeul. odata stiut codul, poti sa te interesezi cu un tel la reprzentanta sa vezi ce anume inseamna. din cate spui tu, posibil sa fie ceva in neregula la pompa, dar pana nu afli codul nu ai cum sa stii sigur.

nu poti s-o urci intr-o remorca, ceva s-o duci la un service suzuki?

sal pei treaba e f simpla.

daca lasi mobra sa mearga in gol se va incalzi din ce in ce mai tare pana la punctul in care tr sa-ti porneasca electroventilatorul<la mine e 107 grade>. daca acesta e defect si nu mai porneste temp va creste pana apa va fierbe<implicit se dilata mult> si va da afara prin supapa de presiune, timp in care temp. creste in continuare ducand in prima faza la arderea garniturii de chiloasa, iar mai apoi la calarea motorului. inportant e cand s-a oprit si daca s-a distrus ceva pe acolo<asta pot fi verificate numai cu moto in fata ta<in cazul de fata fiind si garantie e si pacat sa nu te duci la service cu el>

iar faza cu fi iti ramane aprins pana se sterge eroarea<scoti borna 1 min>dar iarasi nu recomand deoarece nu vor mai stii cei de la service ce s-a intamplat exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratioare,daca e in garantie, nu inteleg ce sens are sa te complici. nu-l atinge,nu faci absolut nimic la el.abia asteapta baietii de la service sa le spui ca ai incercat sa faci una-alta,nu stiu ce ai citit pe forum,si vor zice: tu esti de vina,l-ai stricat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru informații Âşi sfaturi...Am dus GSR-ul la service-ul firmei de la care l-am cumpărat : Sara Motors TimiÂşoara. După diagnoza cu computer-testerul a reieÂşit că s-a ars ventilatorul de răcire suplimentară... cauza ????...Nu se Âştie...Apoi eroare la sistemul de injecție...cel mai probabil ca urmare a supraîncălzirii...Motorul a fost pornit Âşi i s-au schimbat lichidele esențiale...MeÂşterul Bobi spune că nu s-a întâmplat, din fericire, nimic grav, adică nu s-a 'puÂşcat garnitura de chiulasă...Voi vedea ulterior după cum va merge...Acum trebuie aÂşteptat motoraÂşul cu pricina. Sper să fie bine. Oricum, trebuie acordată mare atenție tuturor acestor aparente nimicuri tehnice, cu cât motorul este mai tehnologizat. Voi mai posta după ce voi face primele ture cu GSR-ul după eveniment. Mulțumesc tuturor Âşi...asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...