Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Vezi ca flansa aia de mai sus nu e pentru ce-ti trebuie tie. Tu ai zis ca vrei sa pui aprindere de minsk iar flansa postata este pentru alternator 12V de IJ montat in locul dinamului Desenul e perfect. Am nevoie de el doar sa-i arat strungarului ce sa faca. Locul celor trei orificii exterioare pentru fixarea aprinderii de Minsk o sa-l stabilim la fata locului (azi la 3) super treaba asta cu izh-ul moto_comuniste....dureaza, dar daca reusesti cu tot cu acte, merita...felicitari, si spor la treaba in continuare...e frumos ca o reconditionezi, si nu tre sa fii suparat pt cele care nu sunt originale...si eu am la simson problemele astea, dar, in mare parte, e original, si cele ce lipsesc se pun, in timp, stii asta...vei reusi, si asta ma bucura...inca odata, felicitari, si baga poze sa vedem cum arata jucaria clasica...spor la treaba cat despre Baluba16 pot spune ca ma bucur pt pusti...mai e lume care la 15 ani face asa ceva, si este de laudat acest fapt...nu trebuie sa te lauzi, sa te consideri ca stii....niciodata nu poti stii totul...toata viata noastra e o invatare continua, sa stii asta...sa te tii de meserie, ca e frumos...eu, m-am apucat tarziu de astea si nu sunt amre geniu, dar, pun pasiune in ceea ce fac, si imi iese, pt ca fac cu sufletul si astfel, munca mi se pare placuta, usoara... mult noroc tuturor Multzam fain pentru incurajari. O sa pun si poze imediat ce o sa fie gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 In curs de ansamblare in subsol la serviciu. Din pacate in urma cu 2 saptamani au inceput sa zugraveasca cladirea-> MULT praf. Da asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Nice! Spor in continuare! Intr-o luna maxim incep si eu impreuna cu niste amici o actiune similara. Deocamdata n-am vazut motorul, nu stiu in ce stare este. S-ar putea insa sa te stresez cu niste intrebari de ordin tehnic la momentul respectiv. Spor sa ai in continuare! De proprietar ai dat pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 In curs de ansamblare in subsol la serviciu. Din pacate in urma cu 2 saptamani au inceput sa zugraveasca cladirea-> MULT praf. Da asta e... frumos frumos...bravo si spor la lucru in cont...motoru ala trebuia sa il imbraci intr-o tipla ceva ca e pacat sa ia praf mai ales ca e mult in scara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 Nice! Spor in continuare! Intr-o luna maxim incep si eu impreuna cu niste amici o actiune similara. Deocamdata n-am vazut motorul, nu stiu in ce stare este. S-ar putea insa sa te stresez cu niste intrebari de ordin tehnic la momentul respectiv. Spor sa ai in continuare! De proprietar ai dat pana la urma? Iti stau la dispozitie pentru intrebari Despre proprietar... Am aflat ca omul e plecat de ani buni in cimitirul din Blaj (in tabara). Dupa decesul acestuia, sotia a vandut casa din Blaj si s-a mutat in Orsova. Asa ca pentru moment sunt in "coada de peste". frumos frumos...bravo si spor la lucru in cont...motoru ala trebuia sa il imbraci intr-o tipla ceva ca e pacat sa ia praf mai ales ca e mult in scara Pai e acoperit, dar cu toate astea praful se depune. Azi ma duc la strungar sa vad daca a terminat flansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Am pierdut urma mostenitorilor ... Se pierde pe undeva prin Orsova Aveti solutii? Pana una alta am gasit capacul oiginal pentru roata fata, carburatorul o sa fie DELORTO (2T). Din lipsa de timp nu prea am progresat cu lucrarile. Oricum sper sa o pornesc saptamana viioare. Inca n-am scapat de praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 Asa arata flansa pentru adaptarea aprinderii de Minsk pe Izh 56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Am gasit si succesorul legal. Sta in Drobeta Turnu Severin si situatia e cam asa: trebuie sa ma duc acolo sa iau o babuta de aproape 90 de ani si s-o duc la un notar in Blaj (ultimul domiciliu al defunctului), unde sa se faca actul de succesiune, act in baza caruia eu si "veverabila doamna" putem semna contractul de vanzare -cumparare. SF-uri romanesti. Operatiune imposibila. Asa ca mai caut si alte modalitati legale de a rezolva problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrulz_20 Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 (editat) Am gasit si succesorul legal. Sta in Drobeta Turnu Severin si situatia e cam asa: trebuie sa ma duc acolo sa iau o babuta de aproape 90 de ani si s-o duc la un notar in Blaj (ultimul domiciliu al defunctului), unde sa se faca actul de succesiune, act in baza caruia eu si "veverabila doamna" putem semna contractul de vanzare -cumparare. SF-uri romanesti. Operatiune imposibila. Asa ca mai caut si alte modalitati legale de a rezolva problema... bravo bravo...succes cu baba, ca merge daca o ajuti cu ceva cascaval...stii ca ii sensibilizezi cu banutu si bunul simt...asa ca...spor la treaba... felicitari pt motor PS:Mr_ORL sunt, da am intrat din greseala pe nick-ul unui tov Editat Februarie 23, 2007 de alexrulz_20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 [quote name='moto_comuniste' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 (editat) Bai nea tavii!!!! De axi si baluba ai uitat???(eu su frate-mi-o) Numai eu cat am umblat pe la strungari, k sa faca flansa, am donat o aprindere completa de minsc, si in curs de terminare, a instalatiei electrice!! Sincer serios, sa stiti ca moto_comuniste este un om distrus care nu ai ce-i face (i-am dat enduroica mea honda, si a zis ca tot mai bine e pe ij) !! A lucrat f f f mult pe el, mai ales pe teble, si cadru, a 'frecat' de io m-am saturat . Va spun eu ca a iesit super meserias, mai ales ca l-a vopsit kerosen. Ce sa zic....sa-l vedem pe soseaua ca saracu de baluba a impins o zii intreaga la el . (era stricata aprinderea).s-a suparat si i-la dat lui.... Salutari Editat Februarie 23, 2007 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Am gasit si succesorul legal. Sta in Drobeta Turnu Severin si situatia e cam asa: trebuie sa ma duc acolo sa iau o babuta de aproape 90 de ani si s-o duc la un notar in Blaj (ultimul domiciliu al defunctului), unde sa se faca actul de succesiune, act in baza caruia eu si "veverabila doamna" putem semna contractul de vanzare -cumparare. SF-uri romanesti. Operatiune imposibila. Asa ca mai caut si alte modalitati legale de a rezolva problema... Am gasit si succesorul legal. Sta in Drobeta Turnu Severin si situatia e cam asa: trebuie sa ma duc acolo sa iau o babuta de aproape 90 de ani si s-o duc la un notar in Blaj (ultimul domiciliu al defunctului), unde sa se faca actul de succesiune, act in baza caruia eu si "veverabila doamna" putem semna contractul de vanzare -cumparare. SF-uri romanesti. Operatiune imposibila. Asa ca mai caut si alte modalitati legale de a rezolva problema... pe asta l-aiabandonat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Bai baluba ,ce ai facut pina la urma cu trotineta?Ho mai hai sau ai dat-o la saraci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Pai motocicleta e de la frate-miu Ionel (Baluba) donatie, iar Marius (Axi) a umblat dupa piese de i-au sfarait calacaiele si pentru asta le multumesc. Existenta acestei motociclete se datoreaza fratilor mei. Daca nu erau ei probabil ca acuma isi astepta randu sa intre in vreun furnal pentru a fi topita. Le multumesc pt unul dintre cele mai faine cadouri pe care l-am primit vreodata. Mai trebuie sa-i multumesc lui Kerosen care a vopsit piesele in timp foarte scurt (o sa inscriptioneze si rezervorul da asta probabil prin vara), lui Dani -coleg de serviciu care m-a ajutat in timpul ansamblarii cu trusa de chei tubulare, polizor, prelungitoare, etc si de asemenea tuturor celor care cititnd acest topic m-au ajutat cu informatii Una peste alta motocicleta nu-i gata asa ca atunci cand o sa fie o sa scriu pe topicul asta niste concluzii insotite si de poze. Revin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Pai motocicleta e de la frate-miu Ionel (Baluba) donatie, iar Marius (Axi) a umblat dupa piese de i-au sfarait calacaiele si pentru asta le multumesc. Existenta acestei motociclete se datoreaza fratilor mei. Daca nu erau ei probabil ca acuma isi astepta randu sa intre in vreun furnal pentru a fi topita. Le multumesc pt unul dintre cele mai faine cadouri pe care l-am primit vreodata. Mai trebuie sa-i multumesc lui Kerosen care a vopsit piesele in timp foarte scurt (o sa inscriptioneze si rezervorul da asta probabil prin vara), lui Dani -coleg de serviciu care m-a ajutat in timpul ansamblarii cu trusa de chei tubulare, polizor, prelungitoare, etc si de asemenea tuturor celor care cititnd acest topic m-au ajutat cu informatii Una peste alta motocicleta nu-i gata asa ca atunci cand o sa fie o sa scriu pe topicul asta niste concluzii insotite si de poze. Revin! asa, asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Ieri unul dintre inginerii italieni veniti la serviciu pentru instalarea unor echipamente de monitorizare, a ramas gura casca in fata IJ-uli meu si a oferit scurt 5000 de euro . L-am refuzat politicos... Omul si-a facut poze cu motoreta si a plecat ... CUM S-O VAND?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Ieri unul dintre inginerii italieni veniti la serviciu pentru instalarea unor echipamente de monitorizare, a ramas gura casca in fata IJ-uli meu si a oferit scurt 5000 de euro . L-am refuzat politicos... Omul si-a facut poze si a plecat ... CUM S-O VAND?????????? ma ai inebunit? 5000???frateeee....nu pot decat sa zic ca esti tare daca chiar asa s-a intamplat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 ma ai inebunit? 5000???frateeee....nu pot decat sa zic ca esti tare daca chiar asa s-a intamplat Am fost surprins si eu si pe moment n-am stiut cum sa reactionez. Omul zicea ca e valoroasa din cauza anului de fabricatie. Colegii de la laborator mi-au spus ca era tare entuziasmat. Sa stie el ca aici un astfel de motor se vinde cu cateva milioane si noi proprietarii de astfal de "fiare" suntem considerati drept drojdia motociclismului... Ideea-i ca nu vand motocicleta. Valoarea poate doar sa creasca avand in vedere anul de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Ieri unul dintre inginerii italieni veniti la serviciu pentru instalarea unor echipamente de monitorizare, a ramas gura casca in fata IJ-uli meu si a oferit scurt 5000 de euro . L-am refuzat politicos... Omul si-a facut poze cu motoreta si a plecat ... CUM S-O VAND?????????? Fi serios,si revino-ti,nu mai visa. Eu unul nu te cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Fi serios,si revino-ti,nu mai visa. Eu unul nu te cred. se poate ca tipul sa nu fi fost cunoscator si sa fi crezut ca e alt motor nu se stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Fi serios,si revino-ti,nu mai visa. Eu unul nu te cred. He hee! Incredibil nu? Asa a fost si nu conteaza daca tu sau altcineva crede ori ba, iar chestia de mai sus nu are nicio relevanta pentru topicul asta. Oricum o sa mai postez ceva date tehnice, niste poze si o sa inchid topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 He hee! Incredibil nu? Asa a fost si nu conteaza daca tu sau altcineva crede ori ba, iar chestia de mai sus nu are nicio relevanta pentru topicul asta. Oricum o sa mai postez ceva date tehnice, niste poze si o sa inchid topicul. Baiiiiiiiiiiiiiiiiii Handicapatule..................tu esti cel mai prost om de pe lume...... N-am cuvinte.......... Fraere cu 5000 iti luai bmw f650 din 2005 tI-L DAU EU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Pe aceasta cale ii multumesc lui radoo -mondialu ca a inteles cum sta treaba....si pe marti iti promit ca il pornim si ne dam!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 CONCLUZII IZH 56 Cea mai buna arma de foc construita vreodata e numeste Kalashnikov . Celebrul pistol mitraliera este doar unul dintre produsele unui mamut industrial sovietic (IZHMASH JSC) ce pe langa arme, automobile, metalurgie, masini unele produce inca din 1927 si motociclete. Productia de motociclete inceputa cu modelul lui Mozharov - IZH 1 si estimata la peste 11.000.000 de unitati fabricate din 1927 si pana in prezent, a cunoscut adevarata lansare dupa al II-lea Razboi Mondial cand in numele despagubirilor de razboi uzina din Izhevsk intra in posesia liniei de fabricatie DKW. DKW (Dampf-Kraft Wagen) – ia nastere in anul 1904 cand JĂśrgen Skafte Rasmussen s-a lansat in afaceri cu o intreprindere de armaturi pentru instalatii de producere a aburului. Fabricand motoare, automobile si motociclete grupul din care face parte si DKW (mai tarziu Auto Union- detinator si al marcii Audi) producea in timpul celui de-al II-lea Razboi Mondial modelul NZ 350, un adevarat cal de bataie al wermachtului. http://www.dkw-nz.net/ Asa cum spuneam mai sus, in numele despagubirilor de razboi linia de fabricare a motociletei DKW este luata din Germania si montata in mama Rusie. La inceput au fost reprodus modelul NZ sub denumirea de IZH 350; aparea apoi IZH 50 si prima cotitura tehnica denumita IZH 49. Totusi prima ruptura semnificativa fata de reprodusul DKW a fost IZH-ul 56, model care aducea numeroase ameliorari tehnice si estetice, ce au facut din el o motocicleta fezabila la export, dar totusi situata tehnic vorbind sub suratele germane ale vremii, dezvoltand o putere mai mica la un litraj similar. Simplitatea motorului de conceptie germana au facut din IZH 56 o motocicleta fiabila celebra in epoca printre batraneii de azi - “mere asezat si nu sa strica nici sa tai lemne pe el” cum spunea un mosulet odata capmpion. TEMA DE PROIECT Era prin martie anul trecut si voiam neaparat o motocicleta veche. As fi vut un boxer in 4T (DNEPR sau URAL), dar satul de impins si reglat aprinderi fratele meu Ionel a spus vorbele magice: “ia-o sa n-o mai vad!”; asa ca am luat-o. Asa cum spuneam voiam o motocicleta veche dar pe care sa o pot folosi zilnic sau aproape zilnic. asa ca in calitate de proaspat proprietar al motociletei marca IZH, model 56’ am luat urmatoarele decizii: 1.Numele motociletei o sa fie RED OCTOBER un nume cu rezonanta miscarea comunista. Pentru cine nu stie la 25 octombrie 1917 Vladimir Ilici Lenin si-a condus revolutionarii de stânga într-o revoltă in Petrograd, impotriva guvernului ineficient al lui Alexandr Kerenski. 2.Pentru o utilizare zilnica trebuia renuntat la aprinderea clasica (dupa o serioasa munca de convingere), am adaugat oglinzi mai practice, comenzi ergonomice, un carburator care sa gestioneze mai eficient raportul consum/putere, etc (o sa detaliez mai jos) 3.Reparati, reconditionari, etc. Va urma : tinichigeria&vopsitul, mecanisme, istorii/vremuri/oameni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 (editat) CONCLUZII IZH 56 TEMA DE PROIECT dar satul de impins si reglat aprinderi fratele meu Ionel a spus vorbele magice: “ia-o sa n-o mai vad!”; asa ca am luat-o. Hahahahaha imi place faza asta chiar asa a fost!!!!mergea ce mergea....nu mergea..., iar eu eram pe post de demaror mecanic uman, Dar cu aprindere electronica si carb.delorto de pe o honda motocros de 250......zic ca va MERGE mai bine ca un RS de serie Editat Martie 14, 2007 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.