Jump to content

TETEA.

Super Membru
  • Content Count

    3,642
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About TETEA.

  • Rank
    TeTeA

Contact Methods

  • Yahoo
    rammirez_ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cel mai mioritic plai
  • Carnet moto din
    aprilie 2004
  • Motocicleta
    Chopper de viteza
  • Club
    CIRC SI BALAMUC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Minsk 125, Kawasaki Ninja 500, Suzuki Bandit 600S, Suzuki GSXF 750
  • Interests
    To ride again tomorrow!

Recent Profile Visitors

3,009 profile views
  1. Asteptam sa apara Honda Rebel 1100, probabil in toamna. Motorul de pe AfricaTwin, usor modificat pentru mai mult cuplu in ture joase. Vom vedea...
  2. Dpdv moral ai perfecta dreptate, dpdv legal, sunt rare situatiile de culpa comuna.
  3. Model de dupa 95, sau mai vechi? Astea dupa 95 sunt mai mici. In rest da, e de vis (pentru cine agreeaza genul cruiser).
  4. Cauta si VT 1100, s-au facut parca pana prin 2007. Magna ti-e mica.
  5. Daca esti si scund si slab, ai sanse sa o scapi de pe loc sau la viteze mici. Daca ai crashbar montat, daunele tind spre 0. Nu e un motiv sa nu te bucuri de ea in continuare. Nu mai zic nimanui de Magna, ca de cand zic le-a crescut pretul pe oleics de parca ar fi din aur. :))) ON: Da, Magna de dupa 1994 e o alegere buna, pentru cei pana la 1,75, MAXIM 1,80 m inaltime.
  6. Experienta pe orice moto (in sensul de traire, feeling) e un lucru foarte personal. Unii nu ar cumpara moto X daca stiu ca exista moto Y care e cu 0,002 secunde mai rapida pe suta de metri, altii nu pot trai fara macar un forestier pe saptamana, altii mor daca n-au in bord umiditatea aerului, inaltimea plafonului de nori, si cursul valutar la zi. Dincolo de lipsurile tehnice (viteza de top, frane de carbon, etc) cruiserele ofera o experienta a conducerii foarte interesanta, foarte viscerala, redusa la esenta: un motor, doua roti, si mult crom. Descoperi ce frumos miroase padurea, cum se unduieste in aer un stol de grauri, si ce ochi misto avea gagica de langa fantana. Pentru mine, drumurile in 12 ani de nakeduri si sport-touringuri insemnau doar linie discontinua - - - - - si linie continua -----------. Era tot ce vedeam, tot ce ma interesa. Legat de pozitie, pe cruiser poti jongla mai amplu cu upgrade-uri la ghidon, scarite si șa. Dar macar motorul trebuie sa iti livreze un minim de putere, macar pana la viteza ta de croaziera sa ajungi relativ usor. Dragstar-ul de 650 nu cred ca te ajuta la capitolul asta, uita-te spre unul de 1100, sau altceva de la concurenta de cilindree in jur de 1300. E alt buget e adevarat, dar daca vrei sa te bucuri de experienta asta fara chin, cam e un must! Succes, orice ai alege!
  7. Cred ca ai uitat sa scrii pretul, sau nu-l vad eu. Spor la vanzare, Claudiu! Sa vina Vulcanul!
  8. :)) Noroc cu astia ca tine cu limbaj civilizat!
  9. Daca porneste cu spray, e clar ca nu-i vine benzina. Vezi furtunul ala, eventual inlocuieste-l si fii atent sa nu se gatuiasca. Spor!
  10. Good info! Pacat ca e invatat pe calea mai grea...
  11. No offence, dar poate de aici ti se trage. E bine sa realizezi ca nu tot ce CONSIDERI tu a fi corect chiar este corect. Toti cei care intorc pe linia continua CONSIDERA ca o fac in siguranta, si totusi belele se intampla.
  12. :)) Deci tu ceri 650 ron pe o husa de casca. Spor la vanzare!
  13. Grozav! Nu ma pricep, doar intreb: oare inelul de arcas nu trebuia sa fie din os? Imi pare prea exact prelucrat ca sa fie medieval. Repet, nu sunt expert! Una peste alta, grozava treaba faci! Ma bucur sa-ti vad postarile.
×
×
  • Create New...