Jump to content

TETEA.

Super Membru
  • Content Count

    3,689
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About TETEA.

  • Rank
    TeTeA

Contact Methods

  • Yahoo
    rammirez_ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cel mai mioritic plai
  • Carnet moto din
    aprilie 2004
  • Motocicleta
    Chopper de viteza
  • Club
    CIRC SI BALAMUC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Minsk 125, Kawasaki Ninja 500, Suzuki Bandit 600S, Suzuki GSXF 750
  • Interests
    To ride again tomorrow!

Recent Profile Visitors

3,210 profile views
  1. Nu e simetric. Daca te uiti la striatiile de pe oglinda farului, pe linia orizontala a becului, vei observa ca lumina e dirijata catre in jos pe partea dreapta a farului, respectiv a motocicletei. Se vede asta si pe usa garajului, in pozele atasate. Uite far de Eu continentala, linia coboara spre stanga. .
  2. Parerea mea, vezi tu mai intai cum bate farul. E posibil sa nu ai far care bate asimetric, si te agiti degeaba. Daca bate catre contrasens da, deranjeaza! Si pune in pericol si pe tine, si pe ceilalti. Despre "invoieli intre parti" , hartii cum ca "s-a schimbat" si alte rromanisme, nu comentez. Daca vrei ca tara asta sa devina cu adevarat locuibila macar pentru copiii tai, schimba felul in care gandesti.
  3. Pai atunci sa vedem si vina celui care merge cu mult peste 60 in localitate (cat avea motociclistul din filmare) si nu doar pe cea (presupusa) a betonierei. Din propriile observatii empirice, accidentele rutiere apar cand ambii conducatori sunt in culpa cu ceva (lipsa atentie, jigodism, viteza, etc). Rar cand unul care e apt de a conduce, atent si regulamentar, e in imposibilitatea de a evita un accident. Se intampla, nu zic nu, dar rar, foarte rar.
  4. Neacordarea priorității înseamnă obligarea celor care au prioritate de trecere de a-și modifica brusc direcția sau viteza de deplasare ori să oprescă. Motociclistul a redus de la 60 la 45, doar luand mana din gaz. Betoniera avea Cedeaza, deci nu era obligata sa imobilizeze roata ca la Stop. De ce sa vina un camion "cu viteza" in localitate? L.E. Mi-aduc aminte de un "flogger" de pe la noi care cand observa o masina patrunzand in intersectie de pe secundar, accelera ca sa ajunga mai repede langa ea si sa-i demonstreze soferului ca a gresit neacordandu-i prioritate. Sunte
  5. N-ai inteles, las-o asa!
  6. Citeste regulamentul bursei si fa un anunt conform acestuia. Bafta maxima, o sa ai nevoie!
  7. Intre mers 100%legal si mers cu dublul vitezei legale pe sectorul ala de drum, exista multe nuante de gri... Partea proasta e ca in intersectii, vehiculele care schimba directia sunt mult mai lente si decat viteza aia scrisa pe indicator, ceea ce te face pe tine sa semeni cu un glonț tras in lungul bulevardului. Imposibil sa nu lovesti o țintă...
  8. Tu te asiguri cand treci strada? De ce?
  9. :))) Ai memoria scurta, ca orice troglodit! Ti-am mai zis ca bunicii mei sunt nascuti in oras. Nu din aia adusi de Ceausescu cu japca la BuCurEsti cum e cazul tau, si care timp de doua generatii cresteau gaini in balcon, ca nu se puteau desprinde de obiceiurile de acasa din fundul olteniei... On Topic: Poate prahoveanul voia sa faca stanga... :))
  10. Pe acelasi principiu, elicea avionului are doar rolul de a racori pilotii in zbor... Daca se opreste elicea, pilotii incep sa transpire!
  11. Le-a numarat incepand de pe partea cealalta.
  12. Stai aici potolita! Unde pleci?! Ne-ai pus mintea pe bigudiuri pana acus, si-acum cui ne lasi?! Eeeee...
  13. NU se poate. Esti prinsa in capcana forever! :))
×
×
  • Create New...