kyvacka Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Hahahahaha imi place faza asta chiar asa a fost!!!!mergea ce mergea....nu mergea..., iar eu eram pe post de demaror mecanic uman, Dar cu aprindere electronica si carb.delorto de pe o honda motocros de 250......zic ca va MERGE mai bine ca un RS de serie Honda nu a folosit niciodata carburatoare Dell`Orto.si daca e un carburator de pe un MX 250 nu pot sa zic decat un singur lucru:20l/100 km,bujie schimbata tot la 50 km si mult noroc frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 Honda nu a folosit niciodata carburatoare Dell`Orto.si daca e un carburator de pe un MX 250 nu pot sa zic decat un singur lucru:20l/100 km,bujie schimbata tot la 50 km si mult noroc frate! Serios>/??? nu stiam ca honda nu a folosit dell'orto,,,,,daca vi la mine si vezi k e asa imi dai suzuka ta?pe bune Mai cauta info si continuam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 Serios>/??? nu stiam ca honda nu a folosit dell'orto,,,,,daca vi la mine si vezi k e asa imi dai suzuka ta?pe bune Mai cauta info si continuam daca tu ai o Honda cu carburator Dell`Orto asta nu inseamna ca a fost originala din fabrica echipata asa.spre exemplificare am avut si eu un KTM SX 50 cu carburator busit la care am folosit un carburator de Hoinar pana am facut rost de altul.si oricum restul afirmatiilor se vor confirma sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 daca tu ai o Honda cu carburator Dell`Orto asta nu inseamna ca a fost originala din fabrica echipata asa.spre exemplificare am avut si eu un KTM SX 50 cu carburator busit la care am folosit un carburator de Hoinar pana am facut rost de altul.si oricum restul afirmatiilor se vor confirma sigur. O sa explic la momentul potrivit ce si cum. In privinta carburatiei prin eliminare au ramas in teste doua firme (atentie am spus marci si nu modele): Mikuni si Dell'Orto . Ma intereseaza raporturile dintre performanta/consum/fiabilitate in timp. Primeaza fiabilitatea si performantele. Din pacate insa motocicleta nu are inca numere asa ca e destul de riscat la testele de drum ... Pana acuma nu prea am ce sa-ti confirm din ce ai dat tu ca "data sigura" in sensul ca mananca muuuuuult mai putin decat cu originalul (cu care avea o foame de locomotiva). Mai multe la vremea cuvenita; o sa revin la subiect cand o sa am dispozitia necesara pentru a scrie. Pana una alta sa-mi tineti pumnii ca sa-mi rezolv problemele cu actele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 am vazut azi un tip cu izh ca al tau, tot rosu, dadea ture de proba cred pe colentina...se auzea super marfa si de la distanta mi-am dat seama ca vine un comunist...mi-am adus aminte de tine sunt curios daca si tipul e forumist bafta in cont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 am vazut azi un tip cu izh ca al tau, tot rosu, dadea ture de proba cred pe colentina...se auzea super marfa si de la distanta mi-am dat seama ca vine un comunist...mi-am adus aminte de tine sunt curios daca si tipul e forumist bafta in cont Multzam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 am vazut azi un tip cu izh ca al tau, tot rosu, dadea ture de proba cred pe colentina...se auzea super marfa si de la distanta mi-am dat seama ca vine un comunist...mi-am adus aminte de tine sunt curios daca si tipul e forumist pai colentina si izh rosu ... ar trebui sa fie mihaiachi, coforumist. ... cred /index.php?...st&p=462726 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 pai colentina si izh rosu ... ar trebui sa fie mihaiachi, coforumist. ... cred /index.php?...st&p=462726 merci mult...i-am dat pm... mama doamne, ce frumos m-am simtit cand in ziua aia insorita de duminica am auzit de departe motoru, mi-am dat seama ca e comunista, si cand am vazut izh-u..... m-am simtit super, sincer... suntem in viata, traim, simtitm, si, jumatate din noi este in motocicleta veche pe care o facem si care sa ne duca orisiunde.... traiasca toti comunistii si restauratorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 (editat) traiasca toti comunistii si restauratorii Imi place faza Dar asta ma cam face sa-mi aduc aminte de 'cotetele ' de comuniste , care mi-au mancat 4 ani din viata!!! Cui ii place sa traiasca.....un nu!!!!!!111 PS. ie o vorba veche:in femeie , frana si comunista sa nu ai incredere niciodata, chiar daca in ultima vreme te-a satisfacut!! Editat Martie 22, 2007 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 In poze: Ionel (fratele meu) si un prieten de-al nostru Dupa cum se vede motoreta nu-i inca gata (esapamentele, detalii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 (editat) In poze: Ionel (fratele meu) si un prieten de-al nostru Dupa cum se vede motoreta nu-i inca gata (esapamentele, detalii) SI trutulescu....... te felicit pentru Ijul tau....oricum mersii pentru ca m-ai mentionat si pe mine.... Editat Martie 30, 2007 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Inchei aici topicul, insa iainte de a o face trebuie sa stiti ca ij-ul din poze este opera unei echipe si anume echipa MOTRS REPUBLIC (Ioan Muntean, Marius Muntean si Tavi Muntean). Le multumesc pentru ajutor lui Ovidiu si colegului meu Dani. Ii multumesc de asemenea lui Cosmin (Kerosen) in atelierul caruia motocicleta a fost vopsita si care va inscriptona si rezervorul. Vopsirea in capm electrostatic a mai multor componente a fost realizata intr-un Atelier din Alba Iulia, iar piesele necesare au fost cumparate de la Vultur din Reghin. motocicleta a fost cumparata cu 3,5 mil in urma cu un an. Pe langa aceasta suma derizorie au mai fost invstiti cam 15 mil, mai fiind necesari inca aproximativ 5 mil de lei vechi. Mai multe despre IJ 56 si vremea lui, detalii tehnice, procese tehnologice necesare in repunerea pe roti am modelului de mai sus, lista pieselor, specificatii tehnice, etc, etc. pe un alt forum LE MULTUMESC FRATILOR MEI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skodaru Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 faina rusoaica! s-o calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 faina rusoaica! s-o calaresti sanatos! Multzam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Multzam fain frumos topic, incheiat cum se cuvine...sper sa reusesti si cu inmatricularea felicitari si sa iti traiasca RED OCTOBER-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 frumos topic, incheiat cum se cuvine...sper sa reusesti si cu inmatricularea felicitari si sa iti traiasca RED OCTOBER-ul Sa traiesti ORL-ule si sa ne vedem cu bine pe sosea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.