Sari la conținut

kyvacka

Super Membru
  • Număr conținut

    1.095
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    pe Tarnave
  • Motocicleta
    Honda VFR 750 RC 36
  • Numar Moto
    MS-ceva
  • Club
    nici unul

Vizitatori Recenți Profil

1.534 citiri profil

kyvacka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. doar documentarul asta si cateva poze pe care de altfel le gasesti cu Google images ei lasa ca Speed Twin-ul a aparut doar prin 36 parca... Thunderbird-ul din 49 avea inca suspensie rigida pe spate si farul tip nacela era clar de inspiratie estica
  2. Doar ca a aparut cu 10 ani inaintea acestuia
  3. Acum daca e sa fim cinstiti Honda a marsat mai mereu pe solutii foarte fiabile si usurinta in exploatare. La capitolul asta un singur arbore cu came, doar 8 supape si reglaj cu surub si piulita era practic simplitatea intruchipata. Cat despre spionei si defectori, sa nu uitam ca fara "putin ajutor" din partea lui Ernst Degner de la MZ japonezii n-ar fi stapanit misterele 2 timpilor asa de repede. Si apropo de proiectul "New York Steak" al celor de la Kawasaki , mai jos o poza cu un mock-up nefunctional al prototipului de 750 care n-a mai vazut niciodata lumina zilei. Designul se pare ca era nord-american si se deslusesc o gramada de "influente". Si putin tambur pe fata
  4. Parca vorbeai de Kawasaki... cred ca stii ca H2 de 750 a primit porecla de "widow maker" din cauza exploziei de putere si ciclisticii care il facea destul de greu controlabil. Una e sa produci puterea si alta sa o si poti controla in siguranta. Cat despre Z1... e o motocicleta super misto si are niste linii si un motor fenomenal, dar... stii desigur ca lucrau la un superbike cam in paralel cu Honda si cand in 69 astia le-au luat-o inainte au decis sa modifice proiectul si sa faca un motor de 900 cm3 . Personal eu sunt indragostit de portavionul ala Z1300, cu simfonia aia in 6 cilindri...
  5. De fapt a fost si varianta de 350. doar cu 250-le am gasit poza pentru vorbitorii de ceha [rectae BB??] poate ne ofera o traducere sumara
  6. http://www.mcnews.com/mcnews/articles/maddogs.htm
  7. Un rider sa zicem mediu o sa fie mai rapid pe CBR decat pe R1, parerea mea!
  8. e cam ca o frectie la piciorul de lemn... dar efectul placebo ajuta enorm )))))
  9. kyvacka

    Jawa

    Poate or vinde-o stranepotii lui
  10. Poate batea vantul din spate cand ai mers cu 255
  11. In cazul problemelor de compresie cel mai elocvent test e cel de presiune[ leak-down] . Se aduce pistonul pentru cilindrul de verificat la PMI, se blocheaza motorul ca sa nu se poata roti si apoi cu un compresor prin orificiul bujiei se introduce aer comprimat in cilindru, cateva atmosfere. Apoi se asculta pierderile de aer. Daca fasaie pe la galeria de admisie supapa/supapele de admisie nu etanseaza, daca scapa pe la evacuare respectivele, daca se simte curent de aer pe la epurator inseamna ca aerul scapa pe langa segmenti in carter. Un cilindru in stare buna trebuie sa mentina o oarecare presiune fara scapari mari. Scaparile pe la supape se pot identifica si prin rotirea usoara a motorului cu o cheie. Pe cursa de compresie daca se aude un fasait in zona admisiei sau evacuarii e clar. De obicei supapele care creeaza probleme cu etansarea sunt cele de evacuare, din cauza jocurilor prea mici sau inexistente, care duc la arderea lor.
×
×
  • Creează nouă...