Sari la conținut

Help


Postări Recomandate

salutare

simbata, dupa ce mi-am rezolvat problema cu cablul de ambreiaj am constatat ca am o problema si mai mare cu CLA asta. este vorba de piesa de care se agata cablul de ambreiaj si care intra in cutia de viteze si intrerupe legatura dintre motorul (care se invirte) si roata cu dinti care invirte lantul:

 

 

o suspectez pentru ca nu mai are forta necesara sa revina la loc( nu mai trage la loc maneta de ambreiaj)

se exclud problemele de cablu din ecuatie pentru ca am incercat sa misc motocicleta bagata in viteza de pe loc in timp ce cu mina trageam de piesa asta si nu se debloca

dupa lungi benoclari pe paginile unui manual de reparatii de la nx650 88-89 tot nu am inteles prea mare lucru despre cum isi face treaba piesa asta:

 

 

 

in lipsa de alti suspecti (tija aia care intra imi pare cit se poate de culindrica) banuiesc piesa incercuita ca transfera miscarea la ceva care intrerupe legatura.

 

 

daca cineva a mai avut o asemenea belea sau daca cineva poate sa ma ajute cu poze si/sau sfaturi despre alt motiv al belelei sau sfaturi despre cum sa fac sa dau jos toata piesa aia mare (capacul alternatorului) fara sa-mi ramina piese la montajul ulterior, este rugat sa raspunda.

maine mi-am propus sa ma apuc de demontat respectivul capac, cu manualul in mina si cu o caruta de inconstienta.

 

cu multumiri, Serban

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca problema sa -ti vina din ambreiaj. capacul generatorului nu ai motive sa-l demontezi. trebuie sa demontezi partea opusa pt ambreiaj .

tija aceea (C.L.A) are o degajare care la rotire apasa o alta tija prin axul primar pt a actiona debreierea .

Daca nu ai deloc habar despre constructia motoarelor (deduc din ceea ce ai postat) apeleaza cu incredere la altii care au!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mesterit azi prin cutie si, dupa cum am inteles eu principiul de functionare, problema este ca miscarea tijei care ar trebui sa indeparteze placa de presiune de discurile de ambreiaj si cele metalice nu este suficienta ca discurile sa se roteasca liber, fiecare cu bucata ei de angrenaj; deci faza cu discurile tocite cade. Tija din mijloc nu am avut cum sa determin daca e tocita sau nu ca nu am nici o dimensiune la ea (parea ok)

posibil motiv sa nu mai revina la loc maneta de ambreiaj sunt arcurile (4 de pe ambreiaj, acu studiez problema)

la capatul dinspre CLA iarasi nu stiu cit ar trebui sa se miste piesa ce impinge tija aia care indeparteaza placa de presiune.

pozele nu au iestit dar oricum, asa neclare sunt mai explicite decit ce am gasit in manual (desi acum parca se leaga mai bine unele desene)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca nu ti-a sarit ultima placa de frictiune de pe nuturi Daca asta s-a intamplat verifica si daca nu s-a deformat (daca are abatere de la planeitate) . Good Luck!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pus doua "saibe": una fiind o garnitura de butelie, pe care am pus-o intre piesa de pe capul tijei de comanda si rulmentul placii de presiune, a doua intre rulment si placa de presiune (din carton)

chestiile astea doua au mai indepartat placa de presiune de pe discuri si roti de frictiune

am lipit capacele pe care le-am scos ieri si am pus un litru de ulei.

alte probleme m-au impiedicat sa termin operatiunea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...