jawaman Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Cu motorul pornit nu mai curgea, dar după ce îl oprem iar curgea, Âşi trebuia să închid robinetul fie avea nivelul prea mare fie nu iti inchidea bine plutitorul si inclin sa cred ca a doua varianta era mai degraba.oricum odata pornit cum mergea motorul?sunt curios ca al meu mergea binisor doar ca jiclorul principal era prea mic shi cand il acceleram in blana se infunda[nu ii mai ajungea benzina].eu l-am lasat asha ptr. ca altfel imi consuma ca un tanc.de fapt de-aia si l-am dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 16, 2006 Autor Share Postat Iunie 16, 2006 Stimati tovarasi Va informez pe acesta cale ca doua personaje si un domn de pe forumul nostru au avut dreptate Simsonul NU MERGE cu carburator de MZ de 250, care are difuzorul de 28 mm E prea mare Porneste, dar este inecat si nu sta in relanti Am pus din nou carburatorul original si e mai bine, dar din cauza uzurii sertarului se cam tureaza la relanti, desi i-am pus doua arcuri (cu un singur arc o lua razna rau de tot) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Stimati tovarasi Va informez pe acesta cale ca doua personaje si un domn de pe forumul nostru au avut dreptate Simsonul NU MERGE cu carburator de MZ de 250, care are difuzorul de 28 mm E prea mare Porneste, dar este inecat si nu sta in relanti Am pus din nou carburatorul original si e mai bine, dar din cauza uzurii sertarului se cam tureaza la relanti, desi i-am pus doua arcuri (cu un singur arc o lua razna rau de tot) K63 -ul merge foarte bine pe Simson(echipat cu jigloare de Minsk, si cu corpul principal si diametrele de admisie si evacuare tot pentru minsk ) Eu folosesc asa ceva achizitionat la mana a doua , de patru ani, si, am prins 80-85 cu atasul incarcat cu bagaje pentru 5 persoane(corturi....alale alea..), si 90-95 fara atas , si cu 2 persoane.Transmisia este de atas.A trebuit sa reduc diametrul jiglorului proncipal(pe care scrie 135 daca mai tin bine minte), facind mai multe experimente cu sirme de diferite diametere introduse in orificiul jiglorului(barbar dar a functionat, pentru ca altfel in ultima treime de cursa dadea simptome de inecare...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 hahahah si cand te gandesti ca am prins 100 cu Ijul cu atas si cu 3 persoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 19, 2006 Autor Share Postat Iunie 19, 2006 (editat) Revenire spectaculoasaaaaa! Am pus un carb de MZ cred ca de TS 125 Are difuzorul de 24, l-am pus sus si a mers din prima Dar bucuria a fost de scurta durata pt ca s-a blocat cardanul Intelijentul dinaintea mea nu a blocat piulita de eliminare a jocului de la grupul conic si a sarit siguranta aceea din doua jumatati Editat Iunie 19, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.