Sari la conținut

Fum Alb?


Postări Recomandate

Pegaso de 650 .

 

Porneste greu, trebuie dat de 4-5 ori la demaror ca sa porneasca, iar de doua zile, cand porneste scoate fum alb pe toba si pe la toate imbinarile tobei cam un minut. Fumul nu pare sa miroasa a ulei ars dar nici miros normal de benzina nu e. Chestia asta sa fie corelata cu faptul ca mi se pare ca se incalzeste foarte repede? cam in 2 minute de la pornire cu socul tras (2800 rpm) ajunge la 80 de grade si aseara dupa 800 m in treapta I-a eram la 95 de grade cu temperatura.

 

Are cineva vre-o idee? macar sa stiu unde sa caut, sau cat de grav este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal fum alb inseamna ca intra apa/lichid de racire in cilindru (garnitura de chiulasa, bloc fisurat si alte chestii "dragute"). Daca zici ca se si incinge...

 

Nu mai porni motorul, cheama un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica consumul de ulei

Verifica consumul de benzina

 

Dupa se poate face o parere

 

De obicei constatarea unui mecanic

Editat de apasu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cat timp ai constatat fumul asta alb? Si de atunci de cate ori ai verificat ulei si apa? Fumul ALB este de la consumul de ulei intotdeauna si mai putin de la garnitura de chiuloasa la contactul cu apa atunci cand se intampla acest fenomen nu e fum alb este abur !!!!!!!!!

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DCSAN ai dreptate. E de la ulei, ca nu e abur.

 

Maine o duc la doctor. Ce am observat la ea este si o incalzire excesiva. Dupa 2 min de tinut motorul pe loc la 3k RPM teava de esapament la iesirea din motor era incandescenta si apa din radiator batea peste 80 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DCSAN ai dreptate. E de la ulei, ca nu e abur.

 

Maine o duc la doctor. Ce am observat la ea este si o incalzire excesiva. Dupa 2 min de tinut motorul pe loc la 3k RPM teava de esapament la iesirea din motor era incandescenta si apa din radiator batea peste 80 grade.

Asta cu teava rosie e normal daca sta pe loc mobra. Chestia cu uleiul si cu fumul cred ca este o consecinta a faptului ca se incalzeste si nu ai bagat tu de seama . Chestia e ca tre sa-l operezi pe Dl Rotax. Unde te duci ? sa nu-ti iei teapa ! La manopera si la piese! Mare atentie!post-2824-1148417430_thumb.jpg daca seamana cu asta ca e pacat de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seamana de parca sunt surori, da a mea e bruneta. :lol:

 

Nu cred ca am fost foarte clar... fumul aparea la pornire pana se incalzea motorul, si in principal iesea pe la imbinare tobei, cea de sub radiator.

 

Ma duc la un motociclist galatean, cu o mare pasiune pentru motoare si o inima si mai mare, foarte recomandat prin partea locului. Respectivul a operat luna asta si un DR650. Pacientul si-a revenit complet si in seara asta musca din asfaltul Galatiului cu foarte mare placere. Sper sa ii redau si caprei mele apetitul.

 

Tineti-mi pumnii ca e pacat dupa 1500 km sa ma las de motociclism. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seamana de parca sunt surori, da a mea e bruneta. :lol:

 

Nu cred ca am fost foarte clar... fumul aparea la pornire pana se incalzea motorul, si in principal iesea pe la imbinare tobei, cea de sub radiator.

 

Ma duc la un motociclist galatean, cu o mare pasiune pentru motoare si o inima si mai mare, foarte recomandat prin partea locului. Respectivul a operat luna asta si un DR650. Pacientul si-a revenit complet si in seara asta musca din asfaltul Galatiului cu foarte mare placere. Sper sa ii redau si caprei mele apetitul.

 

Tineti-mi pumnii ca e pacat dupa 1500 km sa ma las de motociclism. ;)

 

Sa ne tii la curent cum a decurs operatia si cate copci i-a pus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operatia:

 

Incepe cu dezbracarea pacientei, prima data fustita, apoi maieul, ochelarii. Fiind vorba de o Aprilia Pegaso operatia a durat ceva ca e pudica tare si se imbraca gros. Buuun acum se vede de unde era fumul alb, biata de ea bause cam mult ulei si il scotea pe la buson. ( buson pe care niste capsomani de ingineri l-au pus suuus in varful cadrului sub ghidon dar destul de acoperit de rezervor). Am scos si niste ulei din ea ca era plina ochi asa ca nu a mai avut motiv sa planga.

 

Dupa ce pacienta s-a racit un pic ( erau 34 grade afara asa ca avea si 85 de grade apa in radiator) desfacem busonul radiatorului si ce sa vezi... surpiza...nu avea destula apa in radiator, era cam jumate. Cred si eu ca de la atat ulei ii era sete. Se opereaza o schimbare de lichid de racire. Si de data asta se infileteaza cu simt de raspundere capacul la radiator.

 

Dupa ce am dat si rezervorul jos, pun mana pe bujie. Sa vezi surpriza micutza de ea a putut fi defiletata la mana. Asa ca scot noua bujie, o schimb pe cea veche si murdara si.... surpriza... toarce ca o pisica in calduri la prima atingere. Mai naspa a fost cu uleiul de pe cadru. Bleahhhh.

 

Maine ii pun si noua baterie ca merita, nu?

 

Multumesc mult Marian :crack: ramane sa dau muulta muuulta :ok: :) :crack: pana cand :cheers:

Editat de cusack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu teava rosie e normal daca sta pe loc mobra. Chestia cu uleiul si cu fumul cred ca este o consecinta a faptului ca se incalzeste si nu ai bagat tu de seama . Chestia e ca tre sa-l operezi pe Dl Rotax. Unde te duci ? sa nu-ti iei teapa ! La manopera si la piese! Mare atentie!post-2824-1148417430_thumb.jpg daca seamana cu asta ca e pacat de ea!

 

pai si cum facem cu copyright ul? :ok: nu vreau bani ,ci doar nr.de tel.al prietenului tau care si a schimbat roata fata de la pegaso si...am uitat cum se chema spray ul ala jmeker de lant.cind am bani mai trec sa schimb si cea mai ramas.

bafta

 

cusack poate trec odata prin galati sa facem o liniuta :cheers:

stii cumva cit costa o roata fata sau un cablu de chilometraj?????

 

...si inca ceva:am verificat uleiul si e destul de mult peste maxim.ce sa ma fac cu ea?sa o las asa sau sa mai scot din ulei???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marius

Eu am scos ulei, si l-am adus in limite. Din cauza ca era peste maxim il scuipa pe la buson.

Liniute ... hmmm cu pegaso? Nu ma incanta ideea. Cat despre piese... nu am idee de preturi.

 

@dcsan

Momentan merge brici. Daca mai are probleme o duc la Edgji la ploiesti ca mai am cam 10.5 luni de garantie la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tare !!!!!!! vezi sa nu o culegi de pe jos mai verifica si altele.

 

multam de sfaturi :cheers: poti sa ma ajuti si pe mine cu ce te am rugat?

 

multumesc anticipat

 

@cusack:

bineinteles ca glumeam cu liniutele :ok: ,dar de ajuns prin galati,cine stie...

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marius

Eu am scos ulei, si l-am adus in limite. Din cauza ca era peste maxim il scuipa pe la buson.

Liniute ... hmmm cu pegaso? Nu ma incanta ideea. Cat despre piese... nu am idee de preturi.

 

@dcsan

Momentan merge brici. Daca mai are probleme o duc la Edgji la ploiesti ca mai am cam 10.5 luni de garantie la ea.

Edi cel mai adevarat vanzator,prieten si ce mai vrei tu . Daca ai luat-o de la EDI nu o sa ai probleme cu mobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu ducu sper sa nu va fi suparat pe mine,de nu ma bagati in seama...

oricum,multumesc pentru raspunsuri

 

Ce ai frate nu esti normal de unde ai scos-o pe asta? Nu am fost pe faza da-mi pe mail PM sau Skype ID DCSAN20.

Maxima Sanatate !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...