cusack Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Pegaso de 650 . Porneste greu, trebuie dat de 4-5 ori la demaror ca sa porneasca, iar de doua zile, cand porneste scoate fum alb pe toba si pe la toate imbinarile tobei cam un minut. Fumul nu pare sa miroasa a ulei ars dar nici miros normal de benzina nu e. Chestia asta sa fie corelata cu faptul ca mi se pare ca se incalzeste foarte repede? cam in 2 minute de la pornire cu socul tras (2800 rpm) ajunge la 80 de grade si aseara dupa 800 m in treapta I-a eram la 95 de grade cu temperatura. Are cineva vre-o idee? macar sa stiu unde sa caut, sau cat de grav este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 In mod normal fum alb inseamna ca intra apa/lichid de racire in cilindru (garnitura de chiulasa, bloc fisurat si alte chestii "dragute"). Daca zici ca se si incinge... Nu mai porni motorul, cheama un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 . ok. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 (editat) Verifica consumul de ulei Verifica consumul de benzina Dupa se poate face o parere De obicei constatarea unui mecanic Editat Mai 23, 2006 de apasu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 Ulei, apa nu consuma. Benzina... cam 7% oras. Si uleiul si apa sunt o fractiune deasupra liniei de maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 De cat timp ai constatat fumul asta alb? Si de atunci de cate ori ai verificat ulei si apa? Fumul ALB este de la consumul de ulei intotdeauna si mai putin de la garnitura de chiuloasa la contactul cu apa atunci cand se intampla acest fenomen nu e fum alb este abur !!!!!!!!! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 DCSAN ai dreptate. E de la ulei, ca nu e abur. Maine o duc la doctor. Ce am observat la ea este si o incalzire excesiva. Dupa 2 min de tinut motorul pe loc la 3k RPM teava de esapament la iesirea din motor era incandescenta si apa din radiator batea peste 80 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 DCSAN ai dreptate. E de la ulei, ca nu e abur. Maine o duc la doctor. Ce am observat la ea este si o incalzire excesiva. Dupa 2 min de tinut motorul pe loc la 3k RPM teava de esapament la iesirea din motor era incandescenta si apa din radiator batea peste 80 grade. Asta cu teava rosie e normal daca sta pe loc mobra. Chestia cu uleiul si cu fumul cred ca este o consecinta a faptului ca se incalzeste si nu ai bagat tu de seama . Chestia e ca tre sa-l operezi pe Dl Rotax. Unde te duci ? sa nu-ti iei teapa ! La manopera si la piese! Mare atentie! daca seamana cu asta ca e pacat de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 Seamana de parca sunt surori, da a mea e bruneta. Nu cred ca am fost foarte clar... fumul aparea la pornire pana se incalzea motorul, si in principal iesea pe la imbinare tobei, cea de sub radiator. Ma duc la un motociclist galatean, cu o mare pasiune pentru motoare si o inima si mai mare, foarte recomandat prin partea locului. Respectivul a operat luna asta si un DR650. Pacientul si-a revenit complet si in seara asta musca din asfaltul Galatiului cu foarte mare placere. Sper sa ii redau si caprei mele apetitul. Tineti-mi pumnii ca e pacat dupa 1500 km sa ma las de motociclism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 Seamana de parca sunt surori, da a mea e bruneta. Nu cred ca am fost foarte clar... fumul aparea la pornire pana se incalzea motorul, si in principal iesea pe la imbinare tobei, cea de sub radiator. Ma duc la un motociclist galatean, cu o mare pasiune pentru motoare si o inima si mai mare, foarte recomandat prin partea locului. Respectivul a operat luna asta si un DR650. Pacientul si-a revenit complet si in seara asta musca din asfaltul Galatiului cu foarte mare placere. Sper sa ii redau si caprei mele apetitul. Tineti-mi pumnii ca e pacat dupa 1500 km sa ma las de motociclism. Sa ne tii la curent cum a decurs operatia si cate copci i-a pus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 (editat) Operatia: Incepe cu dezbracarea pacientei, prima data fustita, apoi maieul, ochelarii. Fiind vorba de o Aprilia Pegaso operatia a durat ceva ca e pudica tare si se imbraca gros. Buuun acum se vede de unde era fumul alb, biata de ea bause cam mult ulei si il scotea pe la buson. ( buson pe care niste capsomani de ingineri l-au pus suuus in varful cadrului sub ghidon dar destul de acoperit de rezervor). Am scos si niste ulei din ea ca era plina ochi asa ca nu a mai avut motiv sa planga. Dupa ce pacienta s-a racit un pic ( erau 34 grade afara asa ca avea si 85 de grade apa in radiator) desfacem busonul radiatorului si ce sa vezi... surpiza...nu avea destula apa in radiator, era cam jumate. Cred si eu ca de la atat ulei ii era sete. Se opereaza o schimbare de lichid de racire. Si de data asta se infileteaza cu simt de raspundere capacul la radiator. Dupa ce am dat si rezervorul jos, pun mana pe bujie. Sa vezi surpriza micutza de ea a putut fi defiletata la mana. Asa ca scot noua bujie, o schimb pe cea veche si murdara si.... surpriza... toarce ca o pisica in calduri la prima atingere. Mai naspa a fost cu uleiul de pe cadru. Bleahhhh. Maine ii pun si noua baterie ca merita, nu? Multumesc mult Marian ramane sa dau muulta muuulta pana cand Editat Mai 26, 2006 de cusack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Asta cu teava rosie e normal daca sta pe loc mobra. Chestia cu uleiul si cu fumul cred ca este o consecinta a faptului ca se incalzeste si nu ai bagat tu de seama . Chestia e ca tre sa-l operezi pe Dl Rotax. Unde te duci ? sa nu-ti iei teapa ! La manopera si la piese! Mare atentie! daca seamana cu asta ca e pacat de ea! pai si cum facem cu copyright ul? nu vreau bani ,ci doar nr.de tel.al prietenului tau care si a schimbat roata fata de la pegaso si...am uitat cum se chema spray ul ala jmeker de lant.cind am bani mai trec sa schimb si cea mai ramas. bafta cusack poate trec odata prin galati sa facem o liniuta stii cumva cit costa o roata fata sau un cablu de chilometraj????? ...si inca ceva:am verificat uleiul si e destul de mult peste maxim.ce sa ma fac cu ea?sa o las asa sau sa mai scot din ulei??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Ce tare !!!!!!! vezi sa nu o culegi de pe jos mai verifica si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 @marius Eu am scos ulei, si l-am adus in limite. Din cauza ca era peste maxim il scuipa pe la buson. Liniute ... hmmm cu pegaso? Nu ma incanta ideea. Cat despre piese... nu am idee de preturi. @dcsan Momentan merge brici. Daca mai are probleme o duc la Edgji la ploiesti ca mai am cam 10.5 luni de garantie la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 Ce tare !!!!!!! vezi sa nu o culegi de pe jos mai verifica si altele. multam de sfaturi poti sa ma ajuti si pe mine cu ce te am rugat? multumesc anticipat @cusack: bineinteles ca glumeam cu liniutele ,dar de ajuns prin galati,cine stie... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 @marius Eu am scos ulei, si l-am adus in limite. Din cauza ca era peste maxim il scuipa pe la buson. Liniute ... hmmm cu pegaso? Nu ma incanta ideea. Cat despre piese... nu am idee de preturi. @dcsan Momentan merge brici. Daca mai are probleme o duc la Edgji la ploiesti ca mai am cam 10.5 luni de garantie la ea. Edi cel mai adevarat vanzator,prieten si ce mai vrei tu . Daca ai luat-o de la EDI nu o sa ai probleme cu mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 domnu ducu sper sa nu va fi suparat pe mine,de nu ma bagati in seama... oricum,multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 domnu ducu sper sa nu va fi suparat pe mine,de nu ma bagati in seama... oricum,multumesc pentru raspunsuri Ce ai frate nu esti normal de unde ai scos-o pe asta? Nu am fost pe faza da-mi pe mail PM sau Skype ID DCSAN20. Maxima Sanatate !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.