Jump to content

DCSAN20

Super Membru
  • Content Count

    1,951
  • Joined

  • Last visited

About DCSAN20

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.otrbreakdown.ca
  • Yahoo
    piadcsan

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TORONTO ONTARIO
  • Carnet moto din
    G 1987 , A 1988
  • Numar Moto
    B 69 PIE
  • Club
    NU E

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra super 50 ,Zundap Saharian 1100 cu dif pe atas si roti de TV-eu, Mobra Hoinar, Minsc, IJ Festival,Minsc,Jawa 125,Cagiva SXT 125,Yamaha XT 600 E.

Recent Profile Visitors

360 profile views
  1. Poate sa aibe si 4 carburatoare fiind mono cilindru nu ai ce sa sincronizezi ( adica cilindri pt ca face vacum de la un cilindru ). Ce poti sa faci este sa-l reglezi fiind un singur carburator cu dual stage. Unul mecanic si unul vacumatic.
  2. Salutare hai sa va povestesc si eu patania mea . S-a intamplat in 2005 dar doar acum am terminat procesul. Tipicul caz de neasigurare la plecarea de pe loc plus neasigurare la efectuarea virajului la stanga . Mergeam spre Manastirea Cernica era Duminica trafic lejer . Tineti minte cea mai buna dovada si martor este un dispozitiv de filmare in functiune pe durata deplasarii. Asta este si va fi un prieten nepretuit. O sa incerc sa sintetizez pt ca povestea e prea lunga ( 8 Ani). In primul rand sunati un prieten f.important, doi fotografiati locul producerii accidentului si luati declaratii si telefoane de la martori asta daca mai sunteti in stare. Un alt aspect Foarte important nu va dati dragoni la conservar , nici nu stiti cat de mult puteti rezolva cu calm si o minte limpede.Plus ca daca ajungeti in instanta si matorii declara ca erti gata de razboi imediat dupa accident nu da bine in instanta. Eu am avut ghinionul sa ma cotonogeasca un nemernic cu bani si relatii. De aia este f important sa documentati locul si conditiile unde s-a petrecut evenimentul (si culmea mereu aveam camera cu mine dar de data asta un am luat-o). Daca va transporta la spital citii bine procesul verbal de constatare la fata locului al Politiei pt ca vinovatul intodeauna ramane la fata locului si are si cash la el sau relatii. Daca nu corespunde cereti sa mergeti din nou sa se faca masuratori sau alte poze in prezenta voastra.Si nu semanti daca nu e real sau e distorsionat adevarul ( Chiar daca va spune garcea ca e doar o formalitate sa finalizeze ei cercetatea ) Le spuneti ca faceti contestatie si cereti audienta la comandant.Asta va da timp sa va facti temele si sa gasit un avocat bun sau chiar un prieten.Daca ati suferit leziuni cereti sa va trimita la IML ca astia uita repede procedurile legale cand au de friptura si de cico in buzunare.Alta chestie daca nu cadeti la intelegere si Garceii o dau la pace juma juma cereti expertiza tehnica la dinamica producerii accidentului.Cum s-a mai spus e bine sa dati de un om corect si sa va intelegi cu amiabil chiar daca nu o sa castigati ce o sa va dea instanta sau RCAul timpul si banii pierduti pe la judecatorie si avocat etc etc compenseaza cu suma mai mica.Daca ajungeti in instanta este f important sa aveti un avocat bun si de incredere. Nu sa faceti ca mine care am avut pe primul exact ca un zugrav care va da un pretz si pe la jumatea lucrarii va mai cere niste bani ca nu iese la socoteala si ca mai trebuie materiale. Numai Dumnezeu si prietenii m-au indrumat catre al doilea care nu am cuvinte sa descriu cu cata competenta si dedicatie profesionala s-a ocupat de caz desi eu sunt in Canada de 7 Ani .Cine are nevoie dau detalii pe privat.Dumnezeu sa-i dea sanatate si sa-l fereasca de conservari idioti sa nu aibe evenimente pe doua roti.Cu toate spagile si relatiile pe care nenorocitul care m-a lovit le-a dat cred ca a platit pe putin 6000 E plus ce am castigat in instanta plus ce are sa dea statului pt cheltuieli de judecata . Ce a fost frumos este ca mai avea 5 zile si se prescria fapta si nu mai raspundea penal. Chiar de zuia mea sa dat sentinta si in afara de plata despagubirilor catre partile civile i-au anulat si carnetul.Cel mai bine este sa va feriti voi de ei ori fugiti de ei ori ramaneti in urma lor.Multumesc celor care m-au ajutat in aceasta poveste. Numai bine Ducu
  3. Pai cand nu caraie nu intra in viteza e doar in buze . Iar cand caraie atunci intra. Schimbarea de viteze la orice mobra trebuie sa fie ferma si rapida asta ca sa nu mai caraie.
  4. Pai sa le trimit eu unul ca am doua si-mi platesc in rate. Vezi ca senzorii aia tre sa aibe un curent alternativ oscilant de la 0, .... la 0,8 V ( unii chiar 1,5V) iar senzori tre sa "atinga" aproape de exiter ring o toleranta cat mai mica ,in plus ala trebuie sa fie curat (exiter ring) poate de aia iti da erratic signal sau poate ai joc in rulmenti.Si masoara si continuitatea la fire (toate firele) Succes. www.otrbreakdown.ca
  5. Servus ,hai sa ma dau si eu destept desi pana nu vad eu care e treaba acolo nu prea vreau sa ma bag in seama . Oricum acele alea nu sunt identice daci nici tuburile pulverizatoare pe care intra . Tre sa fii sigur ca tuburile si acele alea sunt pereche perfect. Din ce spui tu pe aici e clar ca ai amestec sarac ( vezi ca ala nu e prea sanatos) . Fenomenul care se intampla aici este ca la turatia aia de care zici tu acul este undeva la jumate la trei sferturi iesit din tubul pulverizator ( nu stiu) Iar daca nu este perfect imperechiat cu tubul o sa iabe alta grosime pe acel segment si benzina care este pulverizata la acel moment nu este la proportia corecta de aia da in nas (mult aer, benzina oha) dupa ce treci de acel punct si acul se mai ridica o ia din loc iarasi. Ideea e sa fi sigur ca tuburile pulverizatoare sunt pereche cu acele de dozaj de asemena cilindrii nu au aceeasi temperatura unul e mai cald . Succes. Te rog sa ma tii la curent cand rezolvi ca sunt curios. Mersi Ducu
  6. Prietene e businessul tau faci ce vrei insa am niste sfaturi pt tine (nu ca ma dau destept sau atoate stiutor , asa din experienta)Primul lucru pe care trebuia sa-l faci era sa-i dai un quote (umflat sau nu ) dupa care cand stii ce trebuie facut sau aproape de final diagnose poti sa-l reduci la 1/2 1/4 sau 3/4 dupa cum crezi tu de cuviinta asta ca "customerul" sa stie ca nu e moka. Poze daca vroia sa faca "trea" sa-l trimiti pe Transfagarasan si daca vroia poze tu trebuia sa faci nu el la tine in shop ( la shopurile respectabile nici macar in parts area nu-l lasau ( eu acasa cand aveam prieteni nu clienti aia intrau si se bagau in seama mai beam si o bere etc )Cabd aveam clienti pe care nu-i cunosteam asa walk in aia lasau mobra masina utilajul si ii sunam eu cand aveam un estimate si un quote nu stateau pe capul meu . La ce te ai gandit cam stiu eu ai vazut o provocare in motorul ala end you took the challange . La partea cu proba trebuia sa te urci calare tu la comenzi si el in spate (mai tii minte clipul ala de pe youtoube? Nici nu incepe bine ca rad cu lacrimi si l-am vazut de cel putin 50 de ori) http://www.youtube.com/watch?v=OMpyeKdnTsA Sa revenim in topic (stai sa-mi sterg lacrimile) si sa testezi mobra sa-ti zica el si sa simti tu ce vibratie are iar dupa ce o rezolvi sa o iei iar la ture sa fii sigur cae OK dupa care sa-l suni si sa facti un test drive din nou. Ai zis bine ca pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti ,Eu daca eram in locul tau (wich I am not) il expediam direct ,decat sa faci un business si sa pui bani de la tine mai bine stai degeaba fara bani , esti mai castigat. Iar pt "voinicii " aia cu cagule mai bine incercati sa va stergeti posturile ca daca cumva i se intampla ceva lu omu ala sunteti person of interest in two seconds. Sfatul meu dupa ce se termina cu penala da-l in judecata pt calomnie si pt timp pierdut (business)pt cat te-a purtat pe drumuri la tribunal. (Stiu un avocat exceptional , cu o conduita profesionala fata de care nu am cuvinte si de un caracter moral care m-a socat , plus ca mai e si bun in ceeace face ) O sa dau detalii dupa ce o sa se termine procesul meu care dureaza din 2005 si pe care a reusit sa-l aduca pe calea cea buna dupa ce am avut un "avocat" a se citi zugrav care m-a "rezolvat". Asa ca maxima sanatate la toata lumea .
  7. Nu e man nici o bataie . Ciorile alea din fundal si catelul ala croncaneau si latrau in ritm cu motorul.
  8. Firele alea faceau scanteie indiferent de cum le conectai ca motorul ala suge ceva curent cand se opinteste in prima faza . Asa ca inverseaza tu firele cum au fost de fapt nu cum le ai pus tu acum si o sa vezi ca merge brici. Si ca chestie sa te joci putin cu ele sa vezi ca face scanteie "MICA" indiferent de cum le pui.
  9. Pai prietene singur ai diagnosticat-o . Trebuie a mai te scremi un pic adica sa gandesti. Cand e rece motorul nu are compresie pt ca metalul e contractat cand se incalzeste se dilata deci se realiazeaza o etansare mai buna intre cil, pist si segmenti si deci opune o rezistenta mai mare . Ai mai zis ca ceasurile se ""resetaza"" asta se intampla cand suge mult curent deci o rezistenta mare la pornire cand dai tu automat electromotorul ala nu invarte cum ar trebui de repede.colector naspa sau pur si simplu contact imperfect iar acolo se va incalzi daca e cazul. bafta
  10. :lol: :crack: Tare bankul ! Apropos eu am avut trabant cea mai tare mobra pe patru roti.
  11. Omul asta stie ce zice . Cautati probleme unde nu exista in loc sa va concentrati pe ceva simplu si evident
  12. Cititi binevoitorilor!!!! Prietene cred ca nu ai cerut bine aici sfaturi numai atoatestiutori .Crede-ma (nu stiu de cat timp esti pe aici) dar astia nu vand agregate aici decat cand crapa si trebuie sa bage bani precum stii astia nu repara nimic aici ci doar inlocuiesc cu nou ca vorba aia e de unde si sti tu cum e de aia sunt banci sa faca bani pe spatele la oameni si dupa ce-i agata sunt sclavi pe viata. Dupa cum ti-am zis nu-l vinde el degeaba sau de bun .Bafta ! PS ai vazut filmul ala ? stii de unde este?
×
×
  • Create New...