abhorrer Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Bujia este curata. Azi probai pornirea la rece. Dupa prima pornire (greoaie) la urmatoarele porneste mai repede daca dau gaz f-putin. (daca maneta revine in pozitia de inchis total, se opreste). Mai observai ca in partea dreapta a carburatorului (dinspre sa) cauciucul care este prins de carburator este crapat, se considera aer fals ce intra pe aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Baga benzina intr.un pulverizator, pornesti mobra si stropesti piesele alea. Daca se modifica ceva, ii clar... trage pe unde nu trebuie Eu tot pe arcul de la soc pun banii, sau ceva pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) Baga benzina intr.un pulverizator, pornesti mobra si stropesti piesele alea. Daca se modifica ceva, ii clar... trage pe unde nu trebuie Eu tot pe arcul de la soc pun banii, sau ceva pe acolo Daca nimereste evacuarea sigur se va modifica ..ceva! Editat Noiembrie 24, 2013 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Baga benzina intr.un pulverizator, pornesti mobra si stropesti piesele alea. Daca se modifica ceva, ii clar... trage pe unde nu trebuie Eu tot pe arcul de la soc pun banii, sau ceva pe acolo Cauciucul despre care ziceam are forma "tubulara" si cred ca vine de la filtru de aer. Am umblat la soc, revine la pozitie dupa ce il trag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.