CobraArt Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 Am gasit un cauciuc de 120 (era pus pe fata) de la o motocicleta mai mare si as vrea sa il pun pe spate la motorul meu Vreau sa stiu daca imi afecteaza aderenta,franatul,felul in care o sa imi ia curbele,etc. fata de unul normal de pe spate Va rog sa imi raspunda doar cei care au avut/inca au guma de pe fata pusa pe spate... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carbone Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 vezi poate pilesti 1-2 mm de poponeata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 in general e bine ca cel mai bun cauciuc pe care il ai sa-l pui pe spate pt ca spatele rupe primul aderenta. chestia asta e valabila si la masini cu toate ca multi iau cauciucuri noi pe fata si cele de pe fata le trec pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 in general e bine ca cel mai bun cauciuc pe care il ai sa-l pui pe spate pt ca spatele rupe primul aderenta. chestia asta e valabila si la masini cu toate ca multi iau cauciucuri noi pe fata si cele de pe fata le trec pe spate. Faza este ca am gasit unul sh aproape nou la 600 mii si ma bate gandul sa il iau ca sa il am ca rezervat in cazuri de urgenta... Mie imi este frica ca o sa se comporte nasol in curbe si la viteza mare pentru ca este foarte bombat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
egobrain Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 Am avut eu. Jumatate din sezonul trecut l-am facut asa (cu cauciuc de fata de 120/60 pe spate) si sincer nu am simtit niciodata ca ar derapa sau ca ar influenta manevrabilitatea. Cumpara-l linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 in general e bine ca cel mai bun cauciuc pe care il ai sa-l pui pe spate pt ca spatele rupe primul aderenta. chestia asta e valabila si la masini cu toate ca multi iau cauciucuri noi pe fata si cele de pe fata le trec pe spate. Esti total pe dinafara. Daca spatele rupe aderenta, mai ai cum sa o redresezi. Daca pierzi fatza....la revedere. Daca nu stii despre ce vorbeshti nu mai da sfaturi ca poate fi grav. In ceea ce priveshte intrebarea initiala, poate cauti pe site-ul unui producator (eg Michelin). Eu nu am fost pus in situatia asta niciodata dar si eu m-am intrebat. Chiar sunt curios daca e vreo diferentza in ceea ce priveshte compozitia si constructia. Dimensiunea e chiar aceeasi? Forma cred ca e altfel...dar s-ar putea sa te ajute pe curbe...o sa mergi mai racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 (editat) nu sunt pe dinafara. daca a pierdut si fata aderenta deja esti in rapa.in situatia asta spatele este deja in shant. e normal ca spatele il redresezi mai usor decat fata, dar in majoritatea cazurilor el pierde Primul aderenta. e bine sa ai ambele cauciucuri in stare buna, dar raman la parerea ca cel mai bun trebuie sa fie pe spate. cu ce te ajuta daca ai super aderenta pe fata si ai spatele varza? Editat Mai 27, 2006 de kama3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.