Sari la conținut

Endurocross La Cluj


Postări Recomandate

????????...!!!!!!!!

 

Scuze da' cite curse de off-road ai vazut (nu la televizor), ca sa nu spun participat ?

 

Inca asa ceva sa sti ca nu s-a vazut in Romania! Eu unul nu prea vad ce ar putea fi reprosat, poate doar ca nu s-a dat de mincare si baut gratis...

trambulinele din lemn....trebuiau trambuline din pamant nu rampe din lemn ...si in padure nu prea era nimeni daca patea cineva ceva era bai ...intelegi .....a fost excelent doar atat am avut de spus .....si inca ceva nu ma lua de sus.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cuvantul de deschidere domnul Macel Petrisor spunea ca este un eveniment oraginzat pentru satisfactia participantilor, a celor care "se dau".

Doresc sa spun ca a fost un eveniment deosebit si pentru cei care doar privesc!

Sincere felicitari oraganizatorilor! :lol: :cheers:

Sincere felicitari participantilor! :cheers: :crack:

 

Cateva poze gasiti si aici:

/index.php?showtopic=50798

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trambulinele din lemn....trebuiau trambuline din pamant nu rampe din lemn ...si in padure nu prea era nimeni daca patea cineva ceva era bai ...intelegi .....a fost excelent doar atat am avut de spus .....si inca ceva nu ma lua de sus.....

 

NU te-am luat de sus, te-am luat de la nivelul afirmatiei tale, mi-a parut aroganta, nu te cunosc asa ca n-am nimic cu tine :lol:

 

In padure erau, poate nu i-ai vazut, repet, se vede ca n-ai vazut alte curse, sa vezi acolo pustietate.

 

Adevarat, cu rampele de lemn a fost problematic, mai ales pt C, noroc ca nu le-au prins pe ploaie ca era prapad. Problema e ca acel circuit a fost facut special pt acesta cursa iar in locurile unde au fost rampe nu au avut aprobare sa bage buldozerul. In plus terenul trebuie sa fie refacut la starea de inainte de cursa !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU te-am luat de sus, te-am luat de la nivelul afirmatiei tale, mi-a parut aroganta, nu te cunosc asa ca n-am nimic cu tine :lol:

 

In padure erau, poate nu i-ai vazut, repet, se vede ca n-ai vazut alte curse, sa vezi acolo pustietate.

 

Adevarat, cu rampele de lemn a fost problematic, mai ales pt C, noroc ca nu le-au prins pe ploaie ca era prapad. Problema e ca acel circuit a fost facut special pt acesta cursa iar in locurile unde au fost rampe nu au avut aprobare sa bage buldozerul. In plus terenul trebuie sa fie refacut la starea de inainte de cursa !!!

deci nu am vrut sa reprosez nimic doamne fereste ...deci totul a fost super si pt tara noastra eu zic k a fost la un nivel destul de inalt ...doar mi/am spus opinia k am fost concurent si mi-am dat o parere ..poate nu am totalitate drepatate dar am spus ce am avut de zis.....deci la trambulinele de pamant nam avut treaba miau placut la nebunie dar la alea din lemn nu miau placut deloc ...mai bine zis nu mam putut intelege cu ele .....oricum toata stima si tot respectul pt organizatori care ne au creat niste amintiri placute si de neuitat de la aceasta cursa....numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci nu am vrut sa reprosez nimic doamne fereste ...deci totul a fost super si pt tara noastra eu zic k a fost la un nivel destul de inalt ...doar mi/am spus opinia k am fost concurent si mi-am dat o parere ..poate nu am totalitate drepatate dar am spus ce am avut de zis.....deci la trambulinele de pamant nam avut treaba miau placut la nebunie dar la alea din lemn nu miau placut deloc ...mai bine zis nu mam putut intelege cu ele .....oricum toata stima si tot respectul pt organizatori care ne au creat niste amintiri placute si de neuitat de la aceasta cursa....numai bine

 

Draga Schummy (mi-ar place sa-ti stiu si numele adevarat, mai ales ca ai fost si concurent),

 

In endurocross (sub diferitele lui denumiri), obstacolele artificiale sunt permise ; ba chiar mai mult, sunt curse NUMAI cu obstacole artificiale. Aceste obstacole nu sunt facute intotdeauna ca sa placa ; ba dimpotriva! Nu confunda, te rog, endurocrossul, desfasurat pe trasee sa zicem improvizate, cu motocrossul. Am remarcat din prima clipa ca unghiurile de inflexiune ale trambulinelor erau departe de a fi ideale. Mie unul mi s-au parut provocatoare tocmai pentru ca nu erau simple si previzibile. Si, pe langa faptul ca toti concurentii aveau de invins aceleasi dificultati, in enduro cel putin, natura ne ofera rareori unghiuri ideale, nu-i asa ? Si pentru asta nu incepem sa facem mofturi ci ne adaptam, oricare ar fi conditiile. Hai sa-ti mai spun un mic secret pragmatic : trambulinele, la care Liviu Bocirnea si oamenii lui au lucrat pret de cateva zile, au fost facute astfel incat sa incapa intr-un camion ; altfel, colac peste pupaza, am fi fost nevoiti sa angajam si un trailer !

O ultima observatie: la clasa Debut, la care probabil ai participat, majoritatea trambulinelor din lemn aveau varianta de evitare, drept pentru care nu erai de loc obligat sa le sari. M-as fi bucurat sa remarci si acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Schummy (mi-ar place sa-ti stiu si numele adevarat, mai ales ca ai fost si concurent),

 

In endurocross (sub diferitele lui denumiri), obstacolele artificiale sunt permise ; ba chiar mai mult, sunt curse NUMAI cu obstacole artificiale. Aceste obstacole nu sunt facute intotdeauna ca sa placa ; ba dimpotriva! Nu confunda, te rog, endurocrossul, desfasurat pe trasee sa zicem improvizate, cu motocrossul. Am remarcat din prima clipa ca unghiurile de inflexiune ale trambulinelor erau departe de a fi ideale. Mie unul mi s-au parut provocatoare tocmai pentru ca nu erau simple si previzibile. Si, pe langa faptul ca toti concurentii aveau de invins aceleasi dificultati, in enduro cel putin, natura ne ofera rareori unghiuri ideale, nu-i asa ? Si pentru asta nu incepem sa facem mofturi ci ne adaptam, oricare ar fi conditiile. Hai sa-ti mai spun un mic secret pragmatic : trambulinele, la care Liviu Bocirnea si oamenii lui au lucrat pret de cateva zile, au fost facute astfel incat sa incapa intr-un camion ; altfel, colac peste pupaza, am fi fost nevoiti sa angajam si un trailer !

O ultima observatie: la clasa Debut, la care probabil ai participat, majoritatea trambulinelor din lemn aveau varianta de evitare, drept pentru care nu erai de loc obligat sa le sari. M-as fi bucurat sa remarci si acest lucru.

,,,salut ...numelel meu e Bacsa Gellert nr 555 cu honda crf 450r am fost....cu o luna inainte am participat la valea lui mihai la motocross si a fost pt prima data si mam descurcat destul de bine cu trambulinele erau din pamant combinat cu nisip si placa peste ...miau placut la nebunie ...dar aici cu astea din lemn miam gresit calculele si de aia mam ofticat ....nu zic k nu a fost ok chiar foarte frumos si de apreciat numai k eu unu personal apreciez trambulinele din pamant ....oricum mia placut la nebuniue cursa desi am cazut pe pista de motocross lovinduma rau de tot la umar am continuat pt k asta mi am propus pt cursa asta sa termin cu bine ...dupa aceasta cursa am inteles k am nevoie de mult antrenament chiar foarte mult ...numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,,salut ...numelel meu e Bacsa Gellert nr 555 cu honda crf 450r am fost....cu o luna inainte am participat la valea lui mihai la motocross si a fost pt prima data si mam descurcat destul de bine cu trambulinele erau din pamant combinat cu nisip si placa peste ...miau placut la nebunie ...dar aici cu astea din lemn miam gresit calculele si de aia mam ofticat ....nu zic k nu a fost ok chiar foarte frumos si de apreciat numai k eu unu personal apreciez trambulinele din pamant ....oricum mia placut la nebuniue cursa desi am cazut pe pista de motocross lovinduma rau de tot la umar am continuat pt k asta mi am propus pt cursa asta sa termin cu bine ...dupa aceasta cursa am inteles k am nevoie de mult antrenament chiar foarte mult ...numai bine

 

Draga Gellert,

Iti multumesc ca ai venit la Cluj. Ori de cate ori intalnesc un concurent nou, atras de endurocross, sunt cel mai fericit om. A fost o onoare sa organizam aceasta cursa si pentru tine. Sunt sigur ca ai invatat un lucru esential: cat de solicitant e acest sport, dar si ce satisfactii uriase iti ofera. Cu totii am fost incepatori in acest domeniu ; unii cu mai mult talent, alti cu mai putin. N-ai sa stii prin cate greutati am trecut fiecare ! E un sport dur, pentru baieti mari, iar cei care raman sunt aproape fara exceptie oameni de baza. Iti doresc sa te numeri printre ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Gellert,

Iti multumesc ca ai venit la Cluj. Ori de cate ori intalnesc un concurent nou, atras de endurocross, sunt cel mai fericit om. A fost o onoare sa organizam aceasta cursa si pentru tine. Sunt sigur ca ai invatat un lucru esential: cat de solicitant e acest sport, dar si ce satisfactii uriase iti ofera. Cu totii am fost incepatori in acest domeniu ; unii cu mai mult talent, alti cu mai putin. N-ai sa stii prin cate greutati am trecut fiecare ! E un sport dur, pentru baieti mari, iar cei care raman sunt aproape fara exceptie oameni de baza. Iti doresc sa te numeri printre ei.

multumesc de incurajari miau cazut bine aceste cuvinte ..la anu vreau sa ma intorc cu un basgaj de cunostinte seriose si antrenat cu ad3evartat k mai am multe de demonstrat...anu trecut am fost doar un simplu spectator dar atat de mult mia placut k am zis k trebuie sa ma apuc si eu de sportu asta ...e special a foarte greu necesita munca dar la sfarsit te simnti implinit si fericit...sunt constient k am o cale lunga de batut dae orice are un inceput ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gellert baiatule nu te supara dar comentariile tale despre cursa sunt precum experienta mea in relatia cu tine legat de inscrierea in club: mult zgomot pentru nimic, restul nu doresc sa-l expun in public, doar atat: nu tot ce zboara se mananca si nu uita ca, cu cat suntem mai nestiutori cu atat emitem mai usor aprecieri atotstiutoare.

Apreciaza la adevarata valoare tactul de care a dat dovada Marcel in raspunsul lui, incearca o data sa-ti respecti cuvantul dat si o sa vezi ce eforturi cere asta. Ca sa intelegi ce departe esti astazi de spiritul acestui sport care are vrand-nevrand lagatura cu muntele am sa-ti citez un alpinist secui patruns de spiritul acestui tip de sporturi: "alpinistul trebuie place se chinuie". Din pacate pt tine, nu se reduce totul la motor, echipament si tras de gaz.

Hai sa punem totul pe seama tineretii si sa uitam tot ce a fost, inclusiv aprecierile tale de mai sus!

 

Domnule Marcel Petrisor, ma inclin in fata tuturor organizatorilor acestui eveniment sportiv!

 

Dragos Voda - 533

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este atat de nedreapta opinia ta incat am sa ma feresc sa o comentez. Dupa doua luni de munca pentru o organizare pe care am dorit-o a fi fara cusur, sa ai ca unica remarca faptul ca premiile sunt slabe, pare cel putin rauvoitor. Iti spun doar atat: in peste 10 ani de competitii, atat in motocross cat si in enduro, in covarsitoarea majoritate premiile constau dintr-o diploma. La cursele cu mai mare dare de mana existau si cupe (cele mai ieftine, desigur), uneori insotite de o garoafa.

Totalul premiilor oferite la etapa de la Cluj, care pe langa cele mai sus amintite includeau diplome personalizate, cupe, tricouri, umbrele si cani a depasit 70.000.000 lei. Pentru curiozitatea ta, am sa-ti spun, dupa ce ne mai lingem ranile si facem socotelile, totalul costurilor de organizare care au insemnat doua saptamani de reclama TV, doua saptamani de reclama radio, 40 km de banda pentru marcare (54.000.000 lei), 200 de afise, reclame in 15 ziare si reviste, flyere, copertine personalizate, taxa de inchiriere a terenului, inchiriere buldozer, 10 trambuline confectionate din peste 5 mc de lemn de esenta tare, nenumarate mijloace de transport inchiriate, 4 toalete ecologice, salubrizare dupa cursa, inchiriere generator diesel, poarta de start, statii de amplificare si sonorizare, statii de emisie-receptie, 30 de arbitrii, 600 de tarusi, program specializat de cronometrare cumparat din Statele Unite, sute de litrii de benzina, zeci de oameni imobilizati pentru mai multe saptamani, hostese si hainele aferente personalizate, pelerine de ploaie personalizate, ecusoane, sapci personalizate, veste de arbitaj, conferinta de presa, nenumarate protocoale, costuri de arbitraj platite catre Federatia Romana de Motociclism, zeci de camere de hotel, echipaje SMURD pentru interventii, mancare si bautura pentru toti oficialii, etc, etc, etc. Asta in timp ce toate incasarile noastre s-au cifrat la 60.000.000 lei (din taxa de participare). Toata aceasta nebunie pentru ca sportivii sa aiba parte de o cursa frumoasa si bine organizata si pentru ca tu sa ai ocazia democratica sa constati ca premiile au fost saracacioase si ca puteam fi mai mai generosi

 

Multumim celor care au avut aprecieri la adresa organizarii. Sper ca toti concurentii Incepand de duminica, pe www.endurocross.ro gasiti toate rezultatele, timpii pe tur si toate informatiile legate de cursa de la Cluj. In curand o sa postam si fotografii.

Alaturi de fotografiile pe care toti concurentii le-au primit (gratuit) inainte de festivitatea de premiere, speram ca si anul acesta sa le putem trimite cate un CD cu fotografii.

 

Din pacate asta e cateodata unul din dezavantajele democratiei: toata lumea are dreptul la opinie, chiar si cei care n-au nimic de spus, sau nu stiu despre ce-i vorba, dar oricum pt. orice potential organizator cred ca este foarte interesant rezumatul bugetului de organizare prezentat aici. Deci in orice rau este si un bine!

Dragos Voda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..ai mare dreptate,dar se pare ca pentru unii nu conteaza eforturile care le depun organizatorii sau alte persoane pentru a putea organiza ceva..eu unul m-am oferit voluntar pentru a-i ajuta ,ca si asa erau oameni impartiti pe zone si tot a trebuit sa mai fie si altii in zona pentru ai ajuta ca sa termine cat mai repede ca sa fie totul pus la punct si altii mai fac si reprosuri la adresa organizarii ..eu zic ca trebuia sa fie la fata locului sa vada cum erau mobilizati si organizati toti..cu asta eu mai pun ceva poze..va salut..

 

..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gellert baiatule nu te supara dar comentariile tale despre cursa sunt precum experienta mea in relatia cu tine legat de inscrierea in club: mult zgomot pentru nimic, restul nu doresc sa-l expun in public, doar atat: nu tot ce zboara se mananca si nu uita ca, cu cat suntem mai nestiutori cu atat emitem mai usor aprecieri atotstiutoare.

Apreciaza la adevarata valoare tactul de care a dat dovada Marcel in raspunsul lui, incearca o data sa-ti respecti cuvantul dat si o sa vezi ce eforturi cere asta. Ca sa intelegi ce departe esti astazi de spiritul acestui sport care are vrand-nevrand lagatura cu muntele am sa-ti citez un alpinist secui patruns de spiritul acestui tip de sporturi: "alpinistul trebuie place se chinuie". Din pacate pt tine, nu se reduce totul la motor, echipament si tras de gaz.

Hai sa punem totul pe seama tineretii si sa uitam tot ce a fost, inclusiv aprecierile tale de mai sus!

 

Domnule Marcel Petrisor, ma inclin in fata tuturor organizatorilor acestui eveniment sportiv!

 

Dragos Voda - 533

domnu dragos discutia cu clubu nu are rost aici ....si ce asa mare suparare daca mam inscris la altii asa am hotarat eu poate am procedat bine poate nu .....ne mai vedem pe teren....

 

deci am sa mai scriu inca odata k sa inteleaga si inteleptii acestui forum ...mi/am spus o opinie personala k prefer trambuline din pamant in loc de lemn si nu am facut repros...o simpla opinie dar se gasesc unii sa sara ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum stiu cei care au participat la cursa, aproape toti concurentii (cu vreo 7 exceptii care nu au fost imortalizati de catre fotograf) au primit la sfarsitul competitiei o fotografie personala drept amintire, din partea organizatorilor.

Exista un numar de 8 concurenti care nu si-au ridicat fotografiile ; respectivii le pot primi prin posta daca suna la MOTOLAND (0264-237.200 ; 0746-110.660) sau scriu un mail cu adresa de destinatie la endurocross@motoland.ro. Din cei 8, am identificat 6, care sunt urmatorii:

- 561 - HERMANN GEORG

- 563 - BABA SZABOLCS

- 565 - SZENTE ARPAD

- 566 - BIRO JANOS

- 571 - VENDRAMINI GIOVANI

- 572 - PAULINER ALEX

 

Cei doi concurenti pe care inca nu i-am identificat au urmatoarele semnalmente:

- Primul: Motocicleta alba, far spart (lipsa), echipament orange, marca O'NEAL

- Al doilea: Motocicleta KTM, echipament rosu-negru-alb, marca No Fear, casca cu creasta

 

Marcel PETRISOR

 

La cursa de la Cluj au fost pierdute mai multe lucruri de catre concurenti. Toate au fost inmanate proprietarilor cu exceptia unei perechi de manusi care se afla inca la organizator. Cel care le revendica si le poate identifica, poate suna la 0744-66.66.22, Marcel PETRISOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...