Sari la conținut

Electrica


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Weekend-ul acesta io (Baiazid) si el (MrBIG) posesori a doua nepre ne-am gandit sa ne schimbam electrica pt ca amandoi aveam probleme. El un scurt .. si la mine nu mai mergea semnalul dupa ce i-am reparat claxonul ( :angry: ).

 

Asa ca ... ce am zis noi .. de ce sa mai depanam. Am pus sficul si am scos toate matzele afara, am cumparat fire si papuci noi si ne-am pus pe treaba.

 

Totul e OK dar, la nepra e o prostie de cutie (regulator de tensiune, ...) cu 3 borne.

PLUS, un semn alternativ, si un semn ca o grebla (era pe ruseste).

 

Altenatorul are doar un PLUS, si o grebla, a treia borna nu are nimik desenat.

 

Conform unei scheme de pe net ... Vine asa: grebla la grebla, + din baterie la + alternator.

 

 

RAMAN 2 FIRE IN AER LA REGULATOR. Ce fac cu ele?

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu la nipru cum e dar in general grebla aia e masa (minus, se leaga la cadru), + iesire pt. curent continuu ce duce la baterie si ~ e curent alternativ ce poti sa-l duci la consumatori la care nu ai nevoie de baterie. mai bine descrie toate bornele de la regulator, atat alea de la iesire cat si alea de la intrare. nu imi vine sa cred ca regulatoru' ala nu are decat 3 borne...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ma hai ca ma duc la cinevasa vad cum e... maine (marti) nu pot.. poate miercuri ... si vad care e treaba... io cred ca unu' se duce la un bec si altu' se duce la contactul cu cheie.. (12v) ... probabil, da ma duc si aflam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masa e separata. Grebla cred ca e iesire. BIG, mi-au zis astia ca + se leaga la +. :). De la contact. Tot ti-am lasat un fir de + in plus la distributzia aia, il papucesti repede si il tragi la regulator.

 

A... cum verifici daca incarca.... pui voltmetrul pe baterie, pornesti motoru' si tre sa creasca putin tensiunea (13-14v).

 

Daca nu iti porneste ... pornesti cu o baterie de masina legata in paralel si dupa aia o scoti si vezi daca incarca. Aaaa si sa iti iei prostie de aia de la semnalizator. S-ar putea sa ai bobina in scurt. Cine stie... prea se incingea.

 

Din pacate nu prea gasesc timp saptamana asta sa ma ocup de motor.... poate pe JOI sau VINERI seara.

 

Hai miercuri seara pe la arc. Luam 3-4 beri sa ne simtim bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

this is perfect!

 

pai maine cand pleci la scarbici uita-te tu la alea si zi-mi care-i treaba ca eu nu am semne...

 

daca ai un fix (si il poti folosi) pe la scarbici suna-ma acasa! daca nu posteaza un mesaj aici... si poate ma lipsesc de bere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent BIG, m-am uitat azi dimineatza cu okii umflati de somn:

 

La regulator, privit asa cum e el din fatza sunt 3 borne in ordinea asta (STANGA spre DREAPTA): JK E +

 

Unde JK cred ca duce la bec de bord (martor incarcare)

E -e grebla - duce la alternator (la acelasi simbol)

+ - (e in extrema dreapta) cred ca duce la + din contact.

 

Vezi si tu, ca io nu am avut timp sa ma interesez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

beee... se pare ca nu functioneste ... la 6V cat mai am eu in baterie... imprumut un redresor peste vreo ora doua si vad care e treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi!!! vezi ca sunt pe messenger (bine, ca acu' ies de pe net..) da sunt cu id-ul "mrbigpd" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hhehehe am primit mesajul prea tarziu. Mi-am luat talonul ieri de la udriste.

Diseara la 7:30 la arc. ..

 

 

,,, inca ceva: mi-au venit senzorii HALL din germania pt vitezometru de la nepra. O sa ma duc azi pe la ei sa vad si ce cutii au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k. la 7 juma la arc .... bateria e la incarcat... NA ca porni hurduhaia!! da vin pe jos..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe www.motorlife.ro, la download/manuale, gasiti carte tehnica pt. motoarele voastre. sigur veti gasi si raspunsuri la intrebari...

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul corect era:

"grebla" alternatorului (excitatia adica curentul la perii) la grebla releului

+ releului la + dupa contact (15 bobinei inductie sau luat + de la frana spate inainte intrerupator)

semnul acela alternativ la becul martor incarcare

+ alternator la + baterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...