hannspree Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 in mod normal trebuie tratata cauza nu efectul ,deci trebuie gasita cauza pt care sa inecat ,ancrasat bujia.si apoi remediata aceasta cauza ,principalele motive sunt filtrul de aer imbacsit si reglarea proasta a carburatoarelor, sau uzura lor, acum daca ai ramas in drum sfaturile de mai sus sunt bune ,va voi spune si eu un "pont" daca ramai in drum si nu mai ai scanteie sub nici o forma si nici una din metodele de mai sus nu readuce scanteia atunci fa urmatoarea chestie :daca ai cu ce (un patent, cleste sau surubelnita) sparge izolatia de portelan cea de dinauntru de pe langa electrod si vei avea scanteie cat sa poti duce motorul pana acasa ,am patit eu la un yz ,si mia aratat chestia asta un coleg de drumetie si uite asa am dus motorul acasa pe roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 CEL MAI BINE SE CURATA BUJIA CU UNA NOUA!!!!!! odata udate cele mai multe buji isi diminueaza capacitatile de functionare si iti fac mari neplaceri chiar si dupa curatare. problrma nu este benzina ce a udat bujia ci stratul de calamina (reziduri de ardere) ce se depune pe electrod si ulteroir se inbiba cu benzina. pentru indepartarea lui cel mai bine se foloseste o carpa, si nicidecum peria de sarma. daca se incearca o curatare pecanica(perie de sarma, polizor etc) este posibila avarierea stratului de ceramica ce izoleaza electrodul si de aici sa rezulte proasta functionare a bujiei. ATENTIE: chiar daca bujia e curatata, si da scanteie frumoasa cand o puneti la masa(adica lipita de motor) este posibil sa nu functioneze sub presiunea creata de piston. Cine Âştie...apăi cunoaÂşte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.