mikex Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Am o problema la cu ambreiajul nu tine oricat am umblat la reglajul de la maneta, ce mai pot face? sau trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Am o problema la cu ambreiajul nu tine oricat am umblat la reglajul de la maneta, ce mai pot face? sau trebuie schimbat? S-ar putea sa mai ai un reglaj la celalalt capat al cablului. Dar sigur nu e de acolo. Deci: desfa ambreiajul si te lamuresti. Probabil discuri uzate. Sau alte minuni pe acolo. Oricum, trebuie bagat ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 S-ar putea sa mai ai un reglaj la celalalt capat al cablului. Dar sigur nu e de acolo. Deci: desfa ambreiajul si te lamuresti. Probabil discuri uzate. Sau alte minuni pe acolo. Oricum, trebuie bagat ochiul. Daca erau discurile uzate patina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Am o problema la cu ambreiajul nu tine oricat am umblat la reglajul de la maneta A spus ca nu tine. Ce sa tina? Eu am tradus: nu tine=patineaza. Daca problema a aparut in timp, atunci sunt discurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Motocicleta am luat-o de curand , cand am spus ca nu tine m-am referit ca atunci cand e pornita si incerc sa bag in viteza cu ambreiajul tras moare imediat motorul Daca suspend motocicleta o pornesc pe liber , trag ambreiajul si bag in viteza roata se invarte ( cu ambreiajul tras ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Motocicleta am luat-o de curand , cand am spus ca nu tine m-am referit ca atunci cand e pornita si incerc sa bag in viteza cu ambreiajul tras moare imediat motorulDaca suspend motocicleta o pornesc pe liber , trag ambreiajul si bag in viteza roata se invarte ( cu ambreiajul tras ) Vezi sa fie intins bine cablul ...daca nu e regleaza-l.daca nu iti permite schimba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Aha. Adica tine. Chiar cu maneta trasa, tot tine. Nu decupleaza. Intai vezi si ce se intampla la celalalt capat al cablului. De obicei se poate regla si de acolo. Daca si aici e in regula, atunci urmeaza faza cu demontatul ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Am avut o problema asemanatoare cu a ta. Eu bagam in viteza, ii dadeam drumul si tot pe loc ramaneam. Suspendata pe cric se invartea roata. La Yamaha mea, in afara de reglajul de la ghidon si un reglaj pe la jumatatea cablului, din care poti sa il intinzi sau sa il slabesti, mai exista un tip de reglaj (cel mai important) la capacul oalei de ambreiaj. Acesta, din cate am inteles si ma pricep eu la mecanica (nu sunt vreun mare talent) are rolul de a regla distanta dintre discurile ambreiajului (frictiune si metal) atunci cand cutia este pe liber sau, implicit, se cupleaza intr-o treapta de viteza. O invartitura la 180 de grade la acest reglaj face cat centimetri la celelalte 2 reglaje exterioare. O poza cu el: Este cel din mijloc, incercuit cu rosu. Nu se vede in poza dar surubul are in capat o crestatura pentru surubelnita iar piulita de sus este de fapt o contrapiulita. Sub ea, in blocul de aluminiu, mai este fixata inca una. Editat Februarie 27, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Am demontat astazi , placutele sunt bune , placa de presiune decupleaza dar nu stiu daca destul, am obsrvat ca oala are un cioc rupt dar nu cred ca influenteaza. La mine nu rata exact ca in poza aia, in jumatate unde se vede acel surub la mine e un rulment si in rulment o bucsa Mesaj completat un cioc din acelea e rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Am demontat astazi , placutele sunt bune , placa de presiune decupleaza dar nu stiu daca destul, am obsrvat ca oala are un cioc rupt dar nu cred ca influenteaza. La mine nu rata exact ca in poza aia, in jumatate unde se vede acel surub la mine e un rulment si in rulment o bucsaMesaj completat un cioc din acelea e rupt Am rupt si eu un cioc din acela. Plecam la o iesire planificata de 3000 de km intr-o saptamana si nu am avut ce face decat sa plec asa. Cum altii mai destepti decat mine mi-au dat unda verde, am plecat. Nu s-a intamplat nimic. Ai atatea santuri pentru placile de ambreiaj incat unul mai lat nu conteaza. Cel putin la mine nu a contat. Nu sunt sigur daca are o relvanta asa mare, dar intreb si eu - Esti sigur ca ai cablul care trebuie pe motocicleta? Adica nu mai lung, mai scurt, dupa ce s-a rupt originalul... Editat Februarie 27, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Februarie 27, 2010 Autor Share Postat Februarie 27, 2010 Pai mai are 1.5 cm de cablu la capatul celelalt dar e cam greu sa modifici de acolo , am incercat si cu placa de presiune stransa doar slab in 2 suruburi si tot nu se invarte roata in viteza cu ambreiajul tras, acel cioc am zis si eu ca nu are importanta Miercuri o duc la un service dar am zis ca o rezolv eu , se pare ca nu prea ii dau de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Acuma imi dau seama ca tu ai rotax 122 sau 123,e cam ciudat sistemul de la ambreiaj,du-o la cineva care se pricepe,daca nu ai mai desfacut vreodata,abea poti sa pui sufa daca nu desfaci capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Februarie 28, 2010 Autor Share Postat Februarie 28, 2010 O sa fac cateva poze si o sa le postez aici Mesaj completat Pzele: Mesaj completat Ambreiajul: Mesaj completat Se vede si ciocul rupt Si fara ambreiaj ; si cu ambreiajul tras(placa te presiune departata) Mesaj completat Cred ca am gasit de unde vine problema mea : sa format niste santuri in oala unde preseaza placutele si impreuna cu uleiul vechi care lipea rau placutele intre ele nu mai gliseaza bine . Imi ramane sa dau putin cu pila si s schimb uleiul Mesaj completat Am fost foarte ocupat si nu am avut timp de motocicleta pana acum, se pare sa tot nu gasesc de unde vine problema mea , am scos uleiul vechi, am pilit putin santuletele care se facuse in oala de aluminiu, am spalat ambreiajul de uleiul vechi, cand am montat ambreiajul functiona, cum am pus ulei ( putoline GP 80) problema revine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexkx Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Eu zic ca problema este de la tija si mecanismul care misca tija cel care este actionat de cablu, cu timpul cele doua piese fracandu-se una de alta se tocesc poate chear si juma de milimetru si astfel placa de presiune nu se mai deplaseaza cat trebuie, cauta un manual si vezi cati milimetri trebuie sa se deplaseze placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) A spus ca nu tine. Ce sa tina? Eu am tradus: nu tine=patineaza. Daca problema a aparut in timp, atunci sunt discurile. Ai tradus gresit. Corect ar fi ca agata, sau nu debreiaza bine. Aceeasi problema o am si eu la KTM. Am schimbat TOT chitul de ambreiaj(discuri frictiune, discuri otel si arcuri) + placa de presiune(acel rulmet mic pe ace), ba chiar si tampoanele de cauciuc de pe spatele oalei. Nu mai vorbesc de intreaga gama de ulei de cutie pt. 2T existenta pe piata. A mai ramas sa schimb oala dar parca nu-mi vine sa dau 450$ ca sa probez si chestia asta. (santurile de la oala le-am pilit si eu) Motocicleta am luat-o de curand , cand am spus ca nu tine m-am referit ca atunci cand e pornita si incerc sa bag in viteza cu ambreiajul tras moare imediat motorulDaca suspend motocicleta o pornesc pe liber , trag ambreiajul si bag in viteza roata se invarte ( cu ambreiajul tras ) Pana acum nu am gasit mecanicul care sa nu-mi ia bani pe experimentele lui si as fi dispus sa platesc pt. fix rezolvarea problemei, ca altfel, o rezolv si eu cu 4000 de euro cumparandu-mi alta mobra @mikex: dacai dai de cap zi-mi si mie:D Editat Martie 31, 2010 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Ai tradus gresit. Corect ar fi ca agata, sau nu debreiaza bine. Aceeasi problema o am si eu la KTM. Am schimbat TOT chitul de ambreiaj(discuri frictiune, discuri otel si arcuri) + placa de presiune(acel rulmet mic pe ace), ba chiar si tampoanele de cauciuc de pe spatele oalei. Nu mai vorbesc de intreaga gama de ulei de cutie pt. 2T existenta pe piata. A mai ramas sa schimb oala dar parca nu-mi vine sa dau 450$ ca sa probez si chestia asta. (santurile de la oala le-am pilit si eu) Pana acum nu am gasit mecanicul care sa nu-mi ia bani pe experimentele lui si as fi dispus sa platesc pt. fix rezolvarea problemei, ca altfel, o rezolv si eu cu 4000 de euro cumparandu-mi alta mobra @mikex: dacai dai de cap zi-mi si mie:D Cu aditivi de ulei auto ai incercat? La moto nu se recomanda folosirea lor tocmai ca provoaca patinarea ambreiajului. La voi poate ca e o solutie. Hi hi Eu zic ca e o problema de comanda a ambreiajului. Placile nu se departeaza suficient. Se poate proba cu motoreta pe un stand, capacul dat jos si invartit roata spate cu mana in diferite viteze. In timpul asta cupland si decupland ambreiajul. Daca totul e OK in faza asta, atunci problema ar fi uleiul. Anume cantitate prea mare de ulei. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Martie 31, 2010 Autor Share Postat Martie 31, 2010 uleiul l-am schimbat si am pus putoline GP80 exact cat scrie pe motor 0,7 l , spalasem cu benzina inainte placile de ambreiaj, placa de presiune , oala si dupa ce le-am montat si am facut proba cu motocicleta suspendata fara pornirea ei si fara ulei , rotind cu mana roata si trecand prin toate vitezele mergea bine dar cum am pus uleiul nu mai functioneaza Eu plec impins , si daca nu debraiaza complet in mers e ok ca doar la ele merge sa schimbi si fara ambreiaj, problema e ca prin padure cand te impotmolesti undeva nu ai cum sa pleci din loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) @mikex: dacai dai de cap zi-mi si mie:D uleiul l-am schimbat si am pus putoline GP80 exact cat scrie pe motor 0,7 l , spalasem cu benzina inainte placile de ambreiaj, placa de presiune , oala si dupa ce le-am montat si am facut proba cu motocicleta suspendata fara pornirea ei si fara ulei , rotind cu mana roata si trecand prin toate vitezele mergea bine dar cum am pus uleiul nu mai functioneazaEu plec impins , si daca nu debraiaza complet in mers e ok ca doar la ele merge sa schimbi si fara ambreiaj, problema e ca prin padure cand te impotmolesti undeva nu ai cum sa pleci din loc Cautati in manualele de reparatie ale mobrelor la capitolul Transmision piesa ce se numeste Push Rod. Piesa asta are o piulita in cap care prin desfasurare/infasurare lungeste/micsoreaza lungimea tijei ce impinge placa de presiune. Eu am patit "agatatul" la KTM 640 Adventure si asa l-am rezolvat. In poza este 43 si reglarea am facut-o din 36 Editat Martie 31, 2010 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Martie 31, 2010 Autor Share Postat Martie 31, 2010 Din pacate nu toate ambreiajele au acel push rod , la mine tija impinge in placa de presiune intr-o bucsa care are un rulment, se vede in pozele puse mai sus si nu poti regla nimic de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Din pacate nu toate ambreiajele au acel push rod , la mine tija impinge in placa de presiune intr-o bucsa care are un rulment, se vede in pozele puse mai sus si nu poti regla nimic de acolo Mda. Am gasit o fisa cu schema ambreiajului la Kx125 si ai dreptate. Poza pusa de mine este la ktm 250EXC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Martie 31, 2010 Autor Share Postat Martie 31, 2010 http://www.cmsnl.com/kawasaki-1999-l1-kx12...list/E1350.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Cu aditivi de ulei auto ai incercat? La moto nu se recomanda folosirea lor tocmai ca provoaca patinarea ambreiajului. La voi poate ca e o solutie. Hi hiEu zic ca e o problema de comanda a ambreiajului. Placile nu se departeaza suficient. Se poate proba cu motoreta pe un stand, capacul dat jos si invartit roata spate cu mana in diferite viteze. In timpul asta cupland si decupland ambreiajul. Daca totul e OK in faza asta, atunci problema ar fi uleiul. Anume cantitate prea mare de ulei. Parerea mea Am verificat si instalatia hidraulica. e ok. Placile (cel putin la mine) se departeaza suficient. Am masurat distanta si e la fel ca la un exc 200 fara bube.. uleiul l-am schimbat si am pus putoline GP80 exact cat scrie pe motor 0,7 l , spalasem cu benzina inainte placile de ambreiaj, placa de presiune , oala si dupa ce le-am montat si am facut proba cu motocicleta suspendata fara pornirea ei si fara ulei , rotind cu mana roata si trecand prin toate vitezele mergea bine dar cum am pus uleiul nu mai functioneazaEu plec impins , si daca nu debraiaza complet in mers e ok ca doar la ele merge sa schimbi si fara ambreiaj, problema e ca prin padure cand te impotmolesti undeva nu ai cum sa pleci din loc Am facut si eu probe fara ulei sau numai cu benzina in ambreiaj (asta ca sa spal tipurile de ulei folosite). A mers PERFECT. Dupa ce am pus ulei (pana la semn, nu mai mult) a revenit agatatul. Am sa incerc varianta propusa de Ketemeu, numai ca la mine nu exista nici un surub care regleaza distanta/lungimea tijei. O sa fac o manarie ceva sa lungesc tija. Mai trag de ea:D Editat Martie 31, 2010 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Aprilie 1, 2010 Autor Share Postat Aprilie 1, 2010 La treaba cu lungitul tijei ma gandeam si eu sa pun ceva o biluta intr-un capat al tijei unde nu are cam sa cada prin ambreiaj sau cutie sa deplaseze placa de presiune putin mai mult poate e nevoie de inca 1 milimetru , nu stiu ce sa mai cred. Eu am incercat imediat dupa ce am scos uleiul deci placile erau uleioasa, sa le departez cu o surubelnita cat timp e ambreiajul tras, rotind de roata functionaza, dand drumul la ambreiaj si tragandu-l la loc fara sa mai departez placile cu surubelnita nu mai merge...din aste mie imi pare ca ar avea destul loc sa se departeze placile dar ele raman parca lipite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.