bandit25 Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Zic ceau tuturor.Sunt un motociclist incepator asa ca am foarte putzina experienta in motoare.Am un suzuki gs 500 naked din 91 model din ala mai vechi si mi-ar placea sa ii pun niste carene ca pt inceput mi-o fost bun dar acuma incepem sa vb de estetica si mi-ar placea sa pot sa il modific un pic.Am vazut mai multe poze in care apare carenat si arata destul de bine la banii aia.Problema este ca nu stiu ce carene s-ar putea adapta si de unde as putea cumpara si nu stiu daca inafara de carene mai am nevoie si de suporti sau alte chestii ,de unde cumpar far si oglinzi chestii din astea.. Daca cineva ar putea sa ma ajute cu un sfat bun m-as bucura sincer...Astept sa imi scrieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Zic ceau tuturor.Sunt un motociclist incepator asa ca am foarte putzina experienta in motoare.Am un suzuki gs 500 naked din 91 model din ala mai vechi si mi-ar placea sa ii pun niste carene ca pt inceput mi-o fost bun dar acuma incepem sa vb de estetica si mi-ar placea sa pot sa il modific un pic.Am vazut mai multe poze in care apare carenat si arata destul de bine la banii aia.Problema este ca nu stiu ce carene s-ar putea adapta si de unde as putea cumpara si nu stiu daca inafara de carene mai am nevoie si de suporti sau alte chestii ,de unde cumpar far si oglinzi chestii din astea.. Daca cineva ar putea sa ma ajute cu un sfat bun m-as bucura sincer...Astept sa imi scrieti salut! bine ai venit pe forum.... aici gasesti grupul posesorilor de GS500 si mai bine te-ai "muta" acolo... /index.php?showtopic=16082 GS twins sau aici poti gasi cateva informatii sper ca stii ca exista si model GS500F introdus in 2004 succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...