Sari la conținut

3 Probleme


Postări Recomandate

1. Imi suna ceva pe undeva pe cadru cand dau prin gropi sau e drumu mai accidentat. Cum pot depista, dau carenele jos si trag de toate sa vad ce misca? mai e vreo alta varianta? ca am tare muuulte carene :banana:

 

2. Am filtru de aer K&N si mi se pare ca-i cam murdar si e plin de ulei - se poate curata? cineva mi-a zis ca e cu ulei de la gazele de carter, ca are ceva furtun mic care baga aer de acolo in filtru - si cica are trebui reglate/rectificate supapele

 

3. Imi bazaie ceva intre 5-6000 de ture.. ieri i-am intins lantul, cam atarna p'acolo si nu mai bazaie asa tare - care poate fi legatura intre lant si turatie? se poate sa intre in rezonanta lantul de la turatie? Asta oricum il schimb peste vreo 2 sapt - vine un DID racing nou :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot doar sa-ti raspund la intrebarea nr. 2:

 

Daca ai filtru k&n din ala ce e garantan 1milon de mile intretinerea lui se face la intervale de 50.000~100.000 mile sau mai des daca e folosit in conditii off road. Daca tu esti cel care a cumparat si montat filtru nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme, daca asa a venit motorul cu filtru k&n si crezi ca e infundat si murdar poti sa-l cureti si sa-l ungi cu ulei din nou.

Pt curatat : -se spala sub apa de la robinet cu jetul de apa invers sensului de circutului a aerului prin filtru. dupa care se usuca la aer comprimat. Dupa uscare se reunge cu ulei neapart ulei recomandat de firma k&n. Cam atat despre filtru.

 

Pot doar sa-ti raspund la intrebarea nr. 2:

 

Daca ai filtru k&n din ala ce e garantan 1milon de mile intretinerea lui se face la intervale de 50.000~100.000 mile sau mai des daca e folosit in conditii off road. Daca tu esti cel care a cumparat si montat filtru nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme, daca asa a venit motorul cu filtru k&n si crezi ca e infundat si murdar poti sa-l cureti si sa-l ungi cu ulei din nou.

Pt curatat : -se spala sub apa de la robinet cu jetul de apa invers sensului de circutului a aerului prin filtru. dupa care se usuca la aer comprimat. Dupa uscare se reunge cu ulei neapart ulei recomandat de firma k&n. Cam atat despre filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai motoru are numa 30.000 de km.. deci daca trebuie curatat numai la 50.000 mile (??!?) nu prea avea cum sa se murdaresca asa, si daca l-a montat proprietarul cand a cumparat motorul - sa fie ala uleiul care se da pe filtru?

 

& 1.000.000 de mile garantie???????? aia e vreo 1.600.000 km :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru vine gata de folosinta, doar desfaci cutia si-l montezi, iar dupa 50.000 mile te uiti si-l cureti daca e nevoie. De aia costa cat 4 filtre originale, dar merita nu neaparat pt un + de putere ci si pt ca e pe viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar e 50.000 mile.. m-am uitat pe site la k&n.. si garantia e de 1 mil de mile. Nu stiam ca am filtru de aer asa meseriash :D

 

Btw, azi mi-am dat jos toate carenele de pe fata - sa vad unde-i sunetu. Cu care ocazie am observat ca imi cam curge ulei din telescopu dreapta fata. ii vreo 10 euro un semering la louis, nu-i bai. intrebare e: se poate sa imi sune telescopu ala? Altcineva mi-a zis ca poate imi suna etrierele de frana de pe fata, ca-s mobile..

 

PS: :banana: pt ala cu tiru cu nr de SB care era sa ma calce in seara asta in timp ce-l depaseam pashnic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...