Sari la conținut

Relantiu naravas


Postări Recomandate

Salut - am nevoie de parerea voastra in legatura cu urmatoarea problema:

 

-motor de scuter 200 cc - injectie

- porneste "la sfert", socul automat isi face treaba, daca o las pe cric sta la relanti fara probleme

- dupa ce fac o tura, cand opresc spre exemplu la semafor, deci decelerez complet, motorul da sa se opreasca si daca nu sunt atent sa ii mai dau un "spritz" scurt, chiar se opreste.

- daca atunci cand simt ca se opreste il accelerez usor - o singura data - relantiul revine la normal. Pana la urmatorul semafor.....cand se repeta problema.

- daca nu sunt pe faza si se opreste motorul - reporneste foarte usor.

 

Precizez ca motorul a fost nefolosit cca 2ani. Eu merg cu el de vreo saptamana si am schimbat bateria, uleiul de motor si transmisie si filtru de aer. Nu am schimbat bujia.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut - am nevoie de parerea voastra in legatura cu urmatoarea problema:

 

-motor de scuter 200 cc - injectie

- porneste "la sfert", socul automat isi face treaba, daca o las pe cric sta la relanti fara probleme

- dupa ce fac o tura, cand opresc spre exemplu la semafor, deci decelerez complet, motorul da sa se opreasca si daca nu sunt atent sa ii mai dau un "spritz" scurt, chiar se opreste.

- daca atunci cand simt ca se opreste il accelerez usor - o singura data - relantiul revine la normal. Pana la urmatorul semafor.....cand se repeta problema.

- daca nu sunt pe faza si se opreste motorul - reporneste foarte usor.

 

Precizez ca motorul a fost nefolosit cca 2ani. Eu merg cu el de vreo saptamana si am schimbat bateria, uleiul de motor si transmisie si filtru de aer. Nu am schimbat bujia.

 

Multumesc

Incearca sa mai dai putin relantii...si apoi vezi cum se prezinta :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmareste atent tot ce e furtun de vacuum...asa am patit tot la un scuter pe cric statea la relantiu perfect si cum o coboram pe roti facea figuri....un furtun de vacuum s-a tot frecat pina sa spart si al naibii cind era pe cric se atingea de cadru si se astupa gaura...rel tre sa fie fix si ferm...accelerezi brusc,blana ,usor el tre sa revina la fix .schimba/curatza bujia si verif injectia.

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa mai dai putin relantii...si apoi vezi cum se prezinta :drink:

 

Am marit relantiul...nici o imbunatatire - aceeasi problema.

Merci oricum

Mesaj completat

urmareste atent tot ce e furtun de vacuum...asa am patit tot la un scuter pe cric statea la relantiu perfect si cum o coboram pe roti facea figuri....un furtun de vacuum s-a tot frecat pina sa spart si al naibii cind era pe cric se atingea de cadru si se astupa gaura...rel tre sa fie fix si ferm...accelerezi brusc,blana ,usor el tre sa revina la fix .schimba/curatza bujia si verif injectia.

O sa ma uit dupa furtune de vacuum - desi nu prea stiu cum sa le recunosc. La bujie m-am gandit si eu - am verificat-o e bine "lucrata" (usor portocalie) dar cam "dusa", deci am comandat alta - o astept sa vina. Cu injectia e cam greu - nu stiu cum sa o verific.

 

Multumesc mult.

Mesaj completat

Acum cand sunt in mers si iau mana din gaz (nu mai accelerez) a inceput sa dea si cateva rateuri... Nu reusesc sa ii dau de cap. Bujia nu am schimbat-o inca dar am curatat-o pe cea existenta. Daca stiti de la ce pot fi rateurile si tendinta de a se opri motorul va rog scrieti aici.

Mesaj completat

Am marit relantiul...nici o imbunatatire - aceeasi problema.

Merci oricum

Mesaj completat

 

O sa ma uit dupa furtune de vacuum - desi nu prea stiu cum sa le recunosc. La bujie m-am gandit si eu - am verificat-o e bine "lucrata" (usor portocalie) dar cam "dusa", deci am comandat alta - o astept sa vina. Cu injectia e cam greu - nu stiu cum sa o verific.

 

Multumesc mult.

Mesaj completat

Acum cand sunt in mers si iau mana din gaz (nu mai accelerez) a inceput sa dea si cateva rateuri... Nu reusesc sa ii dau de cap. Bujia nu am schimbat-o inca dar am curatat-o pe cea existenta. Daca stiti de la ce pot fi rateurile si tendinta de a se opri motorul va rog scrieti aici.

 

AM REZOLVAT - acum merge super

 

-am schimbat bujia si filtru de aer si totul e ok. bine ca nu era injectia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...