DrPusca Postat Iunie 18, 2006 Share Postat Iunie 18, 2006 salutare comunistilor ! am si eu o problema cu un minsk si cred ca mi-ar prinde bine niste sfaturi . motoru' nu a mai fost pornit de aprox. un an si m-am apucat azi de el ... i-am curatat carburatorul , am scanteie la bujie , benzina are si picura in carburator ,deci ar cam trebui sa mearga ... dupa ce l-am adus cat de cat la lumina a venit momentul mult asteptat : omorat talpa bocancului cu pedala de pornire ... a pornit , a mers 1 -2 min si s-a oprit ... l-am lasat un pic si am incercat din nou ... aceeasi chestie , a mers un pic si s-a oprit ...parca ramane fara benzina ce dreaq ar putea sa aibe ? -este normal ca prin furtunasul de alim. cu benzina din rezervor in carb. sa picure ? sau ar trebui sa curga benzina ? -in ce proportie trebe puse uleiu' si benzina ? -exista ceva reglaje , in afara de surubelul cu arculet din dreapta carb.?(care cred ca-i regleaza aerul) ma duc sa mai incerc ... astept lamuriri de la comunisti ... va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 18, 2006 Share Postat Iunie 18, 2006 nu e normal sa picure , tre sa curga . desfa decantorul de la robinetul de benzina si curata-l , vezi nivielul din camera de nivel constant a carburatorului , ulei 30ml la 1000 ml de benzina . surubul ala cu arculet e pt reglarea relantiilor , ala mic e pt aer (e unu ingropat) , ia da`ici id de yahoo : metallbyker . contacteaza-ma daca nu rezolvi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrPusca Postat Iunie 18, 2006 Autor Share Postat Iunie 18, 2006 multumesc mult Metallbyker ! am desfacut robinetul de benzina din rezervor si era foarte infundat cu un fel de rugina ( asta era buba ) ... dupa ce l-am desfundat a fost ok , a pornit si nu s-a mai oprit motorul ... am mers un pic cu ea si dupa cateva minute a inceput sa-i scada turatia si dadea sa se opreasca motorul ... am strans la maxim relantiul si surubul de aer aproape scos ... statea cat de cat ... cred ca e chestie de reglaj ... si sigur am pus cam mult ulei ca scoate un fum groaznic ... gata pe ziua de azi cu minsk-u ... ar mai fi cateva chestii dar le las pe alta data ... Metallbyker , ai o bere de la mine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 18, 2006 Share Postat Iunie 18, 2006 Mai poa' sa fie o chestie: robinetul are o tija sus, care intra in rezervor. E pusa acolo, ca benzina sa curga prin tevusca aia mica ( tija de care am zis mai devreme, dar e incorect zis. cred), lasand si cam juma de litru de benzina in rezervor, dar si sa ia benzina, de mai de sus, nu de la fund cu tot juegu si toata rugina. Daca tevusca e lipsa, sau mergi pe rezerva, (cand deschizi robinetul pe rezerva, benzina pleaca din rezervor in robinet si pe langa tevusca aia (are destul loc) ti se infunda iar. Vezi cu reglajul ala.. du-l la cineva la care stie sa umble la carb, daca zici ca nu te pricepi, sa nu te trezesti ca-ti ia 5-6 %. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 18, 2006 Share Postat Iunie 18, 2006 doctore , ce carburator ai ? pacco ? ca sa il reglezi , turezi motorul la maxim , si strangi de surubu ala mic ingropat pana nu mai da rateuri in filtu si pe teava de shapament .(m-a invatat cienva sa fac asha si a dat rezultate) . dupa care relantiile le reglezi de la ala mare dar sa o lasi 1 minut sa se incalzeasca(daca e rece) , si regleaza cu farul aprins pe faza scurta , ca deh la minsk daca aprinzi faru` la stop se opreste daca nu ai relantiile reglate bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.