Sari la conținut

Mz Etz 250


Kozmin
 Share

Postări Recomandate

Tot eu! Aceeasi poveste! Simt ca innebunesc! Pornesc bine de acas impreuna cu un prieten, fiecare cu motorache lui! Ajungem bine la "Zori de Zi" da cand sa plecam, pleaca numai el! Al meu, din nou, ma lasa sa ma uit la el ca bouuuuu! Nush ce naiba are! Cum frasu pot pleca cu el bine de acasa si cand sa plec nu! Am schimbat bujia ca am zis ca dc pusca pe toba o fi de la bujie, asa ca i-am pus noua acolo pe loc! Nmic! M-am uitat si la platina! Nimic! Nu a mai vrut sa porneasca nici de-al dracu! Sau... a dat de cateva ori sa porneasca, statea un pic la relanti si cand acceleram nimic! Hab na-am de ce sa ma apuc la el! Orice informatie e de folos sau chiar AJUTORRR! Tineti cont de faptul ca am plecat fara probleme cu le de acasa! Intr-un final am ajuns acasa....remorcat! B) Va salut cu faru...ca macar ala merge!

 

 

Salve si numai bine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-le pe rand, Kozmin bacsi

asta e simptom de bobina sau de condensator

primul lucru ce trebuia să-l faci era să vrifici scânteia

dar atnci, exact atunci când nu porneÂşte, nu a doua zi

sau lipsa de Simson :cheers:

asa va trebe daca nu luati si un bosorog cu voi

da' las' ca mai o țâră Âşi ies Âşi io cu moÂşu' meu

check PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-le pe rand, Kozmin bacsi

asta e simptom de bobina sau de condensator

primul lucru ce trebuia să-l faci era să vrifici scânteia

dar atnci, exact atunci când nu porneÂşte, nu a doua zi

sau lipsa de Simson B)

asa va trebe daca nu luati si un bosorog cu voi

da' las' ca mai o țâră Âşi ies Âşi io cu moÂşu' meu

check PM

 

 

Scanteia am verificat-o chiar atunci! Si da o scantei f buna! Ma gandesc sa nu dea cand trebuie! Dar...se poate ca dupa ce se incalzeste un pic motorul sa se deregleze avansul sau ceva de genu...pentru ca sincer iti spun nu prea ma pricep! Maine (adica azi) o sa ma uit pe la el...da la cunostintele mele slabe sanse sa -i gasesc buba!

 

Slave si numai bine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut regleazai bine aprinderea si am inteles de la cineva ca iti trage aer fals pe la carburator remediaza si problema aia si cum zicea si NICK verifica si bobina ca aia daca se duce face rau si nu stii de ce

numai bine

 

 

Am reglat platina ca la carte, bujia la fel si tot nimic! Sa fie cumva edereglat avansul! Nush! Da..faza e ca avansul nush sa-l reglez! De bobina hab nab! Se poate verifica cumva daca e dusa! Sau numai prin inlocuire cu alta!

 

Salve :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ai reglat deschizatura la platina ,,, avansul trebuie sa fie daca bine tin minte 2.6mm adica sa dea scanteia cu 2,6 mm inainte sa ajunga pistonul la punctul maxim superior. cel mai usor il reglezi cu un comparator dar daca nu ai merge si cu o tija gradata sau daca te tine ochiometric. bobina in schimb eu zic sa incerci sa o inlocuiesti dupa ce ai reglat avansul in cazul in care nu merge dupa aia,

salut si numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

ia-le pe rand, Kozmin bacsi

asta e simptom de bobina sau de condensator

primul lucru ce trebuia să-l faci era să vrifici scânteia

dar atnci, exact atunci când nu porneÂşte, nu a doua zi

sau lipsa de Simson :finger:

asa va trebe daca nu luati si un bosorog cu voi

da' las' ca mai o țâră Âşi ies Âşi io cu moÂşu' meu

check PM

Salutare motociclisti!am dat de forumul asta din dorinta de a ajuta un prieten motociclist ce are o problema cu buja etz-ului 250 cat trebuie sa fie distanta inte electrozii bujiei?la masini ma pricep si stiu sa o reglez dar la motoare nu . Nick mi ai Simsonul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare motociclisti!am dat de forumul asta din dorinta de a ajuta un prieten motociclist ce are o problema cu buja etz-ului 250 cat trebuie sa fie distanta inte electrozii bujiei?la masini ma pricep si stiu sa o reglez dar la motoare nu . Nick mi ai Simsonul?

 

 

0,6mm.

 

on topic : daca ii umblii la platina automat se deregleaza avansul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator gabrielradulescu

da-i foc sau vinde-o si lasa-le dreaqu de harburi ;) (sau cumparati o honda CBF-500 NOUA , si ai uitat de defectiuni la motor :blbl: pentru vreo 50 mii de km)

 

ciao :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-i foc sau vinde-o si lasa-le dreaqu de harburi ;) (sau cumparati o honda CBF-500 NOUA , si ai uitat de defectiuni la motor :blbl: pentru vreo 50 mii de km)

 

ciao :D

 

 

Salve!! aci scrie coltul comunistelor!! si pasionatilor de comuniste!! HONDA CBF-500 noua!!! asta sa o crezi tu!! ca uiti de defectiuni la motor!! ma rog

 

 

 

 

Itzi recomand sa nu reglezi platina si avansul dupa carte!! orice motor mai vechi are fitele lui si gradul lui de uzura, regleaza mai intai vansul ducand pistonul in punctul lui mort adik sa simti la mana cum joaca 1-2 mm, dupa care da-l inapoi intre 2 si 3 mm, dupa care regleaza deschiderea de la platina in asa fel in cat scanteia sa rupa bujia in doua, dupa aceea verifica sa nu ai locuri ude pe la carburator ( ma refer la garnituri ) dai cateva pedale in gol fara contact, dupa aceea dai cu contactul!! daca nu mere asa incearca sa tragi socul!! sa isi ia mai multa benzina!! daca nici asa nu mere ! desfai carburiciul si curatzal, s-ar putea sa fie infundat!! si inca o chestie curatzai toba !!! bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gabrielradulescu

:ok: BLA BLA BLA

 

--- Mesaj completat în 28 Oct 2007 21:42 -------------
SI SE SPUNE/SCRIE : A I C I ...... nu stalceala ta de limba romana ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Salve!! aci scrie coltul comunistelor!! si pasionatilor de comuniste!! HONDA CBF-500 noua!!! asta sa o crezi tu!! ca uiti de defectiuni la motor!! ma rog

 

 

Itzi recomand sa nu reglezi platina si avansul dupa carte!! orice motor mai vechi are fitele lui si gradul lui de uzura, regleaza mai intai vansul ducand pistonul in punctul lui mort adik sa simti la mana cum joaca 1-2 mm, dupa care da-l inapoi intre 2 si 3 mm, dupa care regleaza deschiderea de la platina in asa fel in cat scanteia sa rupa bujia in doua, dupa aceea verifica sa nu ai locuri ude pe la carburator ( ma refer la garnituri ) dai cateva pedale in gol fara contact, dupa aceea dai cu contactul!! daca nu mere asa incearca sa tragi socul!! sa isi ia mai multa benzina!! daca nici asa nu mere ! desfai carburiciul si curatzal, s-ar putea sa fie infundat!! si inca o chestie curatzai toba !!! bafta!!!

 

 

distanta la platina nu are nici o legatura cu puterea scanteii cu motorul oprit, in mers cu cat e mai mica cu atat e mai puternica in mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

distanta la platina nu are nici o legatura cu puterea scanteii cu motorul oprit, in mers cu cat e mai mica cu atat e mai puternica in mare.

Am citit multe dintre solutiile si indicatiile tale si cu placere recunosc ca majoritatea sunt grozave ai lucrat mult esti un mecanic bun. Dar gandeste d.p.d.v.mecanic cand modifici deschiderea la platine nu modifici si avansul? Daca bine imi amintesc deschiderea la platine are legatura cu valoarea condensatorului la deschidere prea mica schinteie mai mare intre pastile care se distrug mai repede. Si fara atata teorie cel care a construit moto stie sa calculeze si deschiderea la platine. Daca ai aprindere electronica deschidere la platine ai max 0,2 mm.Iar la electrozii bujiei peste 1 mm. Deschideri care sunt identice si la masina ca tot cam 30000 V ai trebuioe pentru o aprindere buna. Daca te-am necajit iarta si spune ca nu te mai necajesc.

Cu bine!

 

 

--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 19:00 -------------

da-i foc sau vinde-o si lasa-le dreaqu de harburi :ok: (sau cumparati o honda CBF-500 NOUA , si ai uitat de defectiuni la motor :pow: pentru vreo 50 mii de km)

 

ciao ;)

Esti f. bun sa dai indicatii pe banii altora si de unde stii ca Honda nu se strica 50000 Km la cat costa ar trebui sa tina minim 500000 de Km.. Diferenta cand se strica cum zice Drobu treci la donare de organe. Ce te deranjeaza daca unul nu stie, vrea sa incerce , sa invete , nu citi si treci mai departe pe jos bineinteles ca moto n-ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gabrielradulescu

;) "draga"mircea, AVEM AVEM, SI MOTO , SI PERMIS DE CONDUCERE SI ECHIPAMENT MOTO (pt. orice eventualitate, ca pana ACUM INCA NU "L-AM TESTAT" :pow: ), si mai tot ce vrea poula ta de la un motociclist!(uitam de muiere....) ma amuza discutiile astea de la coltul comunistelor intre "comunisti inraiti" :) PROMIT CA NU MA MAI BAG IN SEAMA AICI, OK? ESTI MULTUMIT? Te salut! (CU FARUL ,daca vii din fatza), CU MANUSA/mana STANGA (daca nu am peste 130km/h ;) ), cu piciorul daca te-am "cam" depasit, sau cum vrei tu !

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Am citit multe dintre solutiile si indicatiile tale si cu placere recunosc ca majoritatea sunt grozave ai lucrat mult esti un mecanic bun. Dar gandeste d.p.d.v.mecanic cand modifici deschiderea la platine nu modifici si avansul? Daca bine imi amintesc deschiderea la platine are legatura cu valoarea condensatorului la deschidere prea mica schinteie mai mare intre pastile care se distrug mai repede. Si fara atata teorie cel care a construit moto stie sa calculeze si deschiderea la platine. Daca ai aprindere electronica deschidere la platine ai max 0,2 mm.Iar la electrozii bujiei peste 1 mm. Deschideri care sunt identice si la masina ca tot cam 30000 V ai trebuioe pentru o aprindere buna. Daca te-am necajit iarta si spune ca nu te mai necajesc.

Cu bine!

 

 

nu m-ai necajit deloc, ai dreptate. modificand distanta la platini modifici si avansul. eu in quote-ul ala de mai sus vorbeam pur si simplu de puterea scanteii de care nu iti poti da seama miscand tu platina, cu motorul oprit. de altfel cu el pornit iar nu stii cat de puternica e scanteia pt. ca e in motor. daca te uiti la ea afara e degeaba, arata si se comporta altfel in compresie ;) condensatorul e bine sa fie aruncat la gunoi, serios. platina la fel. vezi gotronic, tu ai monocilindru, o sa fii surprins de cat de ieftina e aprinderea, are user aici, id de messenger, e foarte de treaba. pune-ti electronica. :ok:

 

cat despre honde noi si alte troace sa ne lase acest mirific personaj care nu stie sa tina o surubelnita in mana. comunistele nu-s proaste, oamenii care nu stiu sa le repare si zic ca au facut totul sunt :pow:

 

p.s. am si japo, stiu ce zic, nu imi ofera satisfactii precum ij-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) "draga"mircea, AVEM AVEM, SI MOTO , SI PERMIS DE CONDUCERE SI ECHIPAMENT MOTO (pt. orice eventualitate, ca pana ACUM INCA NU "L-AM TESTAT" :pow: ), si mai tot ce vrea poula ta de la un motociclist!(uitam de muiere....) ma amuza discutiile astea de la coltul comunistelor intre "comunisti inraiti" :) PROMIT CA NU MA MAI BAG IN SEAMA AICI, OK? ESTI MULTUMIT? Te salut! (CU FARUL ,daca vii din fatza), CU MANUSA/mana STANGA (daca nu am peste 130km/h ;) ), cu piciorul daca te-am "cam" depasit, sau cum vrei tu !

 

:ok:

Ai un limbaj f. academic . De mine te poti uita dar lasa oamenii sa umble cu ce vor Iar cu piciorul saluta-i pe cei care te-au invatat ( banuiesc ca nu profesorii). Eu sper din tot sufletul sa nu testezi echipamentul de protectie.

Cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-ai necajit deloc, ai dreptate. modificand distanta la platini modifici si avansul. eu in quote-ul ala de mai sus vorbeam pur si simplu de puterea scanteii de care nu iti poti da seama miscand tu platina, cu motorul oprit. de altfel cu el pornit iar nu stii cat de puternica e scanteia pt. ca e in motor. daca te uiti la ea afara e degeaba, arata si se comporta altfel in compresie ;) condensatorul e bine sa fie aruncat la gunoi, serios. platina la fel. vezi gotronic, tu ai monocilindru, o sa fii surprins de cat de ieftina e aprinderea, are user aici, id de messenger, e foarte de treaba. pune-ti electronica. :ok:

 

cat despre honde noi si alte troace sa ne lase acest mirific personaj care nu stie sa tina o surubelnita in mana. comunistele nu-s proaste, oamenii care nu stiu sa le repare si zic ca au facut totul sunt :pow:

 

p.s. am si japo, stiu ce zic, nu imi ofera satisfactii precum ij-ul

Consideri ca le cerem prea mult sa ne lase in pace? Fiecare cu placerea lui pt mine este o satisfactie sa porneasca usor sa traga bine, si mai sunt si din aia cu Honde care opresc intreaba de ani etc si cine ti-o repara te felicita si pleaca. Sincer cu o Honda poate orice banos sa umble dar cu un jaf batran nu. Eu am de vreo 3 ani aprindere electronica adica aprindere clasica de Dacia ( Imi convine ca am pastrat avansul centrifugal) cu aprindere electronica romaneasca din pravalie ( vreo 300000 lei) peste 1mm deschidere la bujie si la platina 0.1 scrie in instructiuni ca la supape joc de 0,1 dar nu pot ca se gripeaza supapa de evacuare. Eu am una cu ataj si mai fac acum una solo pe care vreau sa pun magnetou de Voshod.

Cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gabrielradulescu

:lol: "v-ati lovit la cap" ........amandoi.... era vb de calcaiul/piciorul stang , il ridici/intinzi putin din scaritza daca ai trecut deja de persoana pe care vrei sa o saluti.... :ok: n-am c cine vb... vi s-a pus "pata" pe mine.... academic? :pow: NO THANKS ...fuckultatea s- a terminat demuuult tare...cei de la care am invatzat muulte in legatura cu motociclismul , au peste 45 ani... si experientza cat cuprinde (atat pe comuniste , incepand cu mobra. pana la URAL sau Dnepr , Jawa TS , si intr-un final jafoneze :) ) si DA STRESSULE , e utila rau tare gheata de ENDURO ;) in usa imbecylului care nu opreste la cedeaza trecerea.... ;) ...

 

CIAO MOTOCICLISTILOR! :lol:

 

--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 16:56 -------------
si cam off-topic discutia noastra ... daca tot nu iti permiti o japoneza, atunci macar sa o faci pe asta... SPER SA REUSESTI... eu n-as avea rabdare... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: "v-ati lovit la cap" ........amandoi.... era vb de calcaiul/piciorul stang , il ridici/intinzi putin din scaritza daca ai trecut deja de persoana pe care vrei sa o saluti.... :ok: n-am c cine vb... vi s-a pus "pata" pe mine.... academic? :pow: NO THANKS ...fuckultatea s- a terminat demuuult tare...cei de la care am invatzat muulte in legatura cu motociclismul , au peste 45 ani... si experientza cat cuprinde (atat pe comuniste , incepand cu mobra. pana la URAL sau Dnepr , Jawa TS , si intr-un final jafoneze :) ) si DA STRESSULE , e utila rau tare gheata de ENDURO ;) in usa imbecylului care nu opreste la cedeaza trecerea.... ;) ...

 

CIAO MOTOCICLISTILOR! :lol:

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 16:56 -------------</small><br/>si cam off-topic discutia noastra ... daca tot nu iti permiti o japoneza, atunci macar sa o faci pe asta... SPER SA REUSESTI... eu n-as avea rabdare... :D

 

 

 

mai vechilule DARK_RIDER_82 sau 69 sau 89... ma rog; sa ai o pasiune inseamna mai mult decat a merge pe un motor japonez, ce nu ai inteles tu ( nu contest japonezele ) sunt ok!! dar nu itzi potzi dezvolta simtul unui condus ... ar trebui sa ne simtim norocosi ca am mers pe motociclete clasice.

 

scuze de of topic!!

 

 

ai incercat sa ii faci ce ti-am zis?? merge??? Stresule intr-adevar ai dreptate pe o parte, scanteia se manifesta alt fel la compresie, asta era o masura de sigurantza a mea, cand am scanteia calumea trebe sa porneasca motorul ala....

 

 

 

BAFTA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...