Victor_vclic Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Am schimbat plăcuțele de frână Âşi a trebuit să fac aerisirea. Am slăbit Âşurubul de aerisire Âşi de atunci curge lichid pe la filetul Âşurubului. L-am desfăcut, l-am poponeataățat, l-am strâns cât am putut cu cheia inelară. În zadar, musteÂşte pe acolo lichid Âşi-l văd cum se prelinge. Lichidul curge pe la filet. Înainte să desfac Âşurubul nu a curs niciodată lichid, totul era ok. Odată ce-am pus cheia pe el ...adio. Pot remedia fără să înlocuiesc etrierul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) 1.Monteaza un surub normal la aceleasi dimensiuni (nu ma refer la lungime) si acelasi pas!Daca nu mai curge insemna ca trebuie sa schimbi doar surubul de aerisire! Daca nu gasesti pe la noi vezi pe Louis! 2.Infasoara fir de canepa(calti) pe surub si da peste cu silicon si insurubeaza-l in mod normal ar trebui sa tina!Poti sa incerci si cu fir de teflon! Schimbarea etrierului las-o ca ultima solutie! Aerisirea poti sa o faci si pompand usor fara capac si membrana ,or sa iasa bule gramada dar in mod normal o sa reusesti sa aerisesti si pe sus!Mai inclini usor din cand in cand ca sa nu ramana vreun cocolos de aer! Editat Aprilie 4, 2010 de adiy32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 4, 2010 Autor Share Postat Aprilie 4, 2010 1. Pasul Âşurubului de aerisire este mare, nu reuÂşesc să găsesc un Âşurub normal care să aibă acelaÂşi pas. 2. Dacă folosesc cânepă mi-e teamă că Âşurubul n-o să se mai înfileteze până la capăt Âşi probabil o să înceapă să curgă prin orificiul Âşurubului din cauza asta. Pe de altă parte, am picat puțin lichid Âşi a atacat vopseaua. Mi-e teamă să nu atace Âşi cânepa în timp. A mai pățit cineva la fel? ÂŞurubul n-avea nimic înainte să-l desfac. Parcă ar fi de unică folosință Âşuruburile la chinezăriile astea . Mesaj completat Menționez că scurgerea o observ pe la filet pentru ca filetul este de "2 lei". Adică filetul nu etanÂşează deloc. Evident, etanÂşarea ar trebui s-o facă conul din capătul Âşurubului Âşi nu filetul. Filetul are pas mare Âşi este doar ca să împingă Âşurubul ca să se proptească cu conul din vârf în etrier Âşi ca să etanÂşeze astfel. Tot la fel de evident este că odată ce am scurgere pe lângă filet posibil să am Âşi scurgere pe la orificiul din centrul Âşurubului deoarece lichidul a trecut de conul din capătul Âşurublui (din moment ce a ajuns la filet), cel care trebuia să etanÂşeze. AtaÂşez Âşi o poză pe care am luat-o de la net Âşi am "pictat-o" eu. Dacă are cineva soluții îl premiez!!! Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 scoate surubul iar si baga-l din nou...poate e infiletat stramb,se mai intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 5, 2010 Autor Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) - am verificat înfiletându-l cu mâna Âşi e pe filet Când am desfăcut am găsit depuneri (relativ dure) pe Âşurub. Arătau ca rugina, un fel de oxid maro. Le-am cu'rățat cu periuța de dinți, dar etrierul la interior n-am avut cum să-l cu'răț. Cred că are depuneri în interiorul etrierului Âşi nu permite să se aÂşeze bine capătul Âşurubul pe buza conului. Cum pot să cu'răț conul din interiorul etrierului? Editat Aprilie 5, 2010 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 - am verificat înfiletându-l cu mâna Âşi e pe filet Când am desfăcut am găsit depuneri (relativ dure) pe Âşurub. Arătau ca rugina, un fel de oxid maro. Le-am cu'rățat cu periuța de dinți, dar etrierul la interior n-am avut cum să-l cu'răț. Cred că are depuneri în interiorul etrierului Âşi nu permite să se aÂşeze bine capătul Âşurubul pe buza conului. Cum pot să cu'răț conul din interiorul etrierului? pai ar trebui sa desfaci tot etrierul,scoti pistonasele afara sa ai acces inauntru sau sa dai cu un spray de frane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.