KoKolau Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Am o motoreta cu ambreaj semiautomat, 4 trepte de viteza, motor 4T, 100cmc, are acum 15.100 km. Si a cam inceput sa piarda din putere, la deal nu mai este cum era, cand urc dealul cu 4a scade viteza si din putere, dar nu creste turatia, mai mult scade, dau de acceleratie in gol cateodata, trebuie sa bag pe 3a cateodata, inainte nu era asa. Vream sa stiu ce poate fi, o fi ambreajul sa patineze sau setul motor ? Compresie vad ca are, nu prea stiu cum sa verific prea bine... A avut parte si de forje cateodata, mai plecam cu 2a de pe loc in oras... Odata am pus un pinion de atac mai mare cu un dinte si era mai rau, nu ca nu avea demaraj, dar pierdea din putere mult. Daca ar fi sa patineze ambreajul, ce sintome ar trebui sa aiba ? Si nu prea mai e asa de nervoasa, pe drum drept cand merg se tureaza cam mult cu trepte inferioare. Editat Aprilie 5, 2010 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Din ce imi dau seama e o ,,china'' cu care daca ai ajuns la 15 mi sa fi multumit.Oricum dupa ce spui tu daca moare in forta cand trage nu ar patina ambreiajul.Daca patineaza ambreiajul atunci motorul se tureaza si nu isi ia viteza(demaraj).Daca ai umblat la rapoartele de transmisie atunci asta poate fi o caza,daca ai pus pinion mai mic pe spate(la roata) sau mai mare la motor atunci clar i-ai luat ceva din putere dar ai castigat la drum.Oricum Eu tind sa cred spre setul motor.Daca ambreiajul nu patineaza si rapoartele sunt cele dinainte(in momentul cand tragea) atunci setul motor,compresia iti face figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Da,e China 107cc,un motor care echipeaza multe motorete si ATVuri. Cauta-i pe chinezii care aduc scutere si vezi daca au piese pt ea sau la magazinele Richbike sau Firstbike sa-ti spuna unde au un service in apropiere. Te intelegi cu baietii de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 dupa cum s-a spus,cred ca setul e terminat. eventual curata filtrul de aer sa nu fie infundat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Am avut ceva cu motor identic , tot 107 cc , ambreiaj la fel , noua , se dadea pe o roata , cind am incheiat socotelile cu ea, la fel pateam , nu mai avea demarajul ala de la inceput. Desi viteza prindea , cam 80-90 la ora. Ieri vorbeam cu cineva de chestia asta. Ce nimereala. Ce sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Am avut si eu una prin curte..a unui frate.Aia nu a ajuns nici la 5 mi de km ca sa rupt cutia si ulei a inceput sa pape dupa prima tura off road...La tine ar mai putea fi si evacuarea foarte infundata....Daca ai nevoie de piese am un motor intreg de 110 defapt...si un set nou nouti de segmenti!motorul e ok dar are pinionul de la viteza a 2-a cu 3 dinti rupti! Editat Aprilie 5, 2010 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Aprilie 5, 2010 Autor Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Da e china motoreta, dar nu e din romania e direct si fabricata acolo, si va zic ca, este o diferenta mare intre ce se fabrica in romania (first bike etc.) si asta care e adusa direct de acolo din tara "mama". Nu am umblat la rapoarte, am schimbat pinionul de atac din fata, dar am pus inapoi pe cel original. Alta modificare care am facut-o e toba, am mai "golit-o", dar era o schimbare in bine, nu mai avea inarzieri sau cum se zice... Acum am alta toba nemodificata de la o motocicleta Yamaha. Dar nu e de la toba, si inainte sa schimb toba asta care o am acum tot la fel mergea. Problema care a aparut (asa cred) decand am mers odata pana la Siriu si mai mult in forja (80-95km/h) nu prea opriri si cu acel ulei am mers cam 2000 km si... Motorul e de 97cmc, sunt modele de 110cmc, real 107cmc. Probleme cu ea nu am avut, decat acum dupa iarna a inceput sa se agraveze unele probleme de putere. Cand era rece afara aveam probleme cu pornirea, nu statea la relante cand era motorul rece, acum porneste din prima. La drum drept merge bine, cu 2 persoane la fel, dar cand dau de un deal mai mare pierde putere, de la 80km/h ajung chiar si la 60 sau 55km/h depinde de deal... Tipurile astea de motore sunt replici dupa honda cub. Piese se gasesc ele mai greu dar se gasesc. In mare parte am inteles ca, segmenti sunt cam uzati... Mesaj completat Azi m-am uitat la filtru de aer, asta nou care e cumparat de la first bike, e mai rar, se vede lumina de soare prin el si e mai moale, parca e burete obisnuit. Si filtrul vechi de aer e mai dens si mai tare, nu se vede deloc lumina prin el. Ambele sunt curate, spalate. Poate o fi acesta cauza, filtru de aer prea rar si baga mai mult aer ? Editat Aprilie 5, 2010 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.