Sari la conținut

planuri de custom


Smeagol
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu dece dar bujiile de iridiu nu mi-au "incalzit" mai bine motorul niciodata... culmea cand am avut sportsterul cu 11,5 compresie, limbau la fel de repede ca cele normale , dar avand in vedere pretul le preferam clar pe cele mai ieftine.

 

In vederea achizitionarii unui kit de 120 cubic inch pt motorul meu si avand in vedere ca mi-am ars ambreiajul in niste burnout-uri imbibate prea tare cu alcool, am studiat si problema cu ele... Am ceva amici care baga draguri la greu si mi-au indicat pe baietii astia : http://energyoneclutches.com/ . Sunt dupa parerea lor mult mai buni pret-calitate asa ca m-am dus pe mana lor si mi-am luat un kit de la ei. Il am de vre-o cateva saptamani pe motor, dar avand in vedere ca inca nu am nimic brutal in motor nu ma pot pronunta cat e de bun. Oricum tipii de care vorbesc au 180 + HP la roata din spate si baga race-uri aproape saptamanal.

 

Acuma cu alegerea motorului... nu cred ca o sa mire pe nimeni daca eu tot un motor HD as vota.... dar eh... asta sunt eu. Si daca vrei ceva brutal, Jim's drag race engine sau mai ieftin un Screamin' Eagle de 120 ( cum vreau sa-l fac pe al meu ). Poate un twin cam de dupa 2006 la care sa-i pui un Sreamin eagle kit de 110 (vre-o 120 de cai numai dar torque infernal ), poate schimbat pe carburator (unde un Mikuni 45 ar fi cool sau un S&S shorty G - preferatul meu), si ai iesi astfel cu mai putin de 7000$ americani ... braga. Dar in fine , asta e parerea mea in valoare de 10 centi.

 

Ce trebuie sa iei f tare in considerare e ciclistica la asa un monstrulet. Poate suflu eu si in iaurt acuma, dar crede-ma ca am nitica experienta in customizari unde ridici si performanta masiv si doar 1 la suta din ele sunt motoare adevarate (care culmea nici nu arata extraordinar fata de surate) restul fiind bibelouri de infrumutesat garajul.

Oricum bafta majora si sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic .. am avut iridium in 636 si motorul era de nerecunoscut .. nu era singura inbunatatire .. dar totusi

ideea generala e ca astea ar trebui sa dea rateuri mai rar si sa te tzina mai mult timp datorita metalului rar folosit care nu se deterioreaza asa repede

tocmai de aici e cresterea de putere .. less backfire .. more gain

 

ref la motor .. ma voi gandi mai mult .. voi pune pe hartie tot .. trag linie si vad cum iese .. probabil voi inclina spre un motor mai nou cu posibilitati mai mari de tunning in viitor decat un motor mai vechi cu posibilitati mici dar imediate cum e roadstaru meu

 

despre ciclistica nici nu are rost sa vorbim .. e compromisa demult si nici nu ma gandesc mult la asta

5 ani am avut parte destul de ciclistica .. de setarea perfecta a fiecarui detaliu pt a aborda cat mai bine urmatorul viraj

bestia asta e ostentativa .. are un mesaj de spus .. si un singur scop

drum drept

si ca sa te lamuresc de ce .. nu stiu daca ti-a dat seama dar kitul spate este de 360 :rolleyes:

 

 

post-2855-1272230854_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu fac jenti .. s-au ocupat de treaba asta niste baieti cu un service de tunning in state( ceva in gen ce arata astia pe la american chopper .. baga fieru intr-o masina care iti scoate janta gata facuta :peace:)

nu stiu in Romanica de asa ceva .. dar cu siguranta gasesti in Germania .. baga si tu un search la gogule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...