Shobolanu' Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Nu stiu dece dar bujiile de iridiu nu mi-au "incalzit" mai bine motorul niciodata... culmea cand am avut sportsterul cu 11,5 compresie, limbau la fel de repede ca cele normale , dar avand in vedere pretul le preferam clar pe cele mai ieftine. In vederea achizitionarii unui kit de 120 cubic inch pt motorul meu si avand in vedere ca mi-am ars ambreiajul in niste burnout-uri imbibate prea tare cu alcool, am studiat si problema cu ele... Am ceva amici care baga draguri la greu si mi-au indicat pe baietii astia : http://energyoneclutches.com/ . Sunt dupa parerea lor mult mai buni pret-calitate asa ca m-am dus pe mana lor si mi-am luat un kit de la ei. Il am de vre-o cateva saptamani pe motor, dar avand in vedere ca inca nu am nimic brutal in motor nu ma pot pronunta cat e de bun. Oricum tipii de care vorbesc au 180 + HP la roata din spate si baga race-uri aproape saptamanal. Acuma cu alegerea motorului... nu cred ca o sa mire pe nimeni daca eu tot un motor HD as vota.... dar eh... asta sunt eu. Si daca vrei ceva brutal, Jim's drag race engine sau mai ieftin un Screamin' Eagle de 120 ( cum vreau sa-l fac pe al meu ). Poate un twin cam de dupa 2006 la care sa-i pui un Sreamin eagle kit de 110 (vre-o 120 de cai numai dar torque infernal ), poate schimbat pe carburator (unde un Mikuni 45 ar fi cool sau un S&S shorty G - preferatul meu), si ai iesi astfel cu mai putin de 7000$ americani ... braga. Dar in fine , asta e parerea mea in valoare de 10 centi. Ce trebuie sa iei f tare in considerare e ciclistica la asa un monstrulet. Poate suflu eu si in iaurt acuma, dar crede-ma ca am nitica experienta in customizari unde ridici si performanta masiv si doar 1 la suta din ele sunt motoare adevarate (care culmea nici nu arata extraordinar fata de surate) restul fiind bibelouri de infrumutesat garajul. Oricum bafta majora si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 25, 2010 Autor Share Postat Aprilie 25, 2010 nu stiu ce sa zic .. am avut iridium in 636 si motorul era de nerecunoscut .. nu era singura inbunatatire .. dar totusi ideea generala e ca astea ar trebui sa dea rateuri mai rar si sa te tzina mai mult timp datorita metalului rar folosit care nu se deterioreaza asa repede tocmai de aici e cresterea de putere .. less backfire .. more gain ref la motor .. ma voi gandi mai mult .. voi pune pe hartie tot .. trag linie si vad cum iese .. probabil voi inclina spre un motor mai nou cu posibilitati mai mari de tunning in viitor decat un motor mai vechi cu posibilitati mici dar imediate cum e roadstaru meu despre ciclistica nici nu are rost sa vorbim .. e compromisa demult si nici nu ma gandesc mult la asta 5 ani am avut parte destul de ciclistica .. de setarea perfecta a fiecarui detaliu pt a aborda cat mai bine urmatorul viraj bestia asta e ostentativa .. are un mesaj de spus .. si un singur scop drum drept si ca sa te lamuresc de ce .. nu stiu daca ti-a dat seama dar kitul spate este de 360 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Ooook... acuma am priceput. Sunt mai greu eu de cap sau ai fost tu evaziv. Credeam ca vrei sa construiesti ceva de genul ala , nu ca e al tau motoras si vrei sa sari putin performantele. Got it now ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 25, 2010 Autor Share Postat Aprilie 25, 2010 scz .. ma exprim mai ciudat uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 jenti se gasesc nu e aia problema .. doar ca fac o carutza de banii unde? am inteles ca ai luat doar blank - urile si le-ai prelucat CNC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Aprilie 27, 2010 Autor Share Postat Aprilie 27, 2010 eu nu fac jenti .. s-au ocupat de treaba asta niste baieti cu un service de tunning in state( ceva in gen ce arata astia pe la american chopper .. baga fieru intr-o masina care iti scoate janta gata facuta ) nu stiu in Romanica de asa ceva .. dar cu siguranta gasesti in Germania .. baga si tu un search la gogule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Nimic nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.