Sari la conținut

tudyyy

INACTIV
  • Număr conținut

    132
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pitesti
  • Motocicleta
    Custom moto
  • Club
    niciun club

tudyyy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Un lucru e sigur: nu vei avea probleme cu zgarieturile sau cu matuirea vopselei. La cat mai multi km cu ea.
  2. tudyyy

    CUSTOM PAINTING

    Mai e, dar inceputul este destul de bun.
  3. Si eu sunt interesat de coburi; desi nu cred ca mai sunt valabile.
  4. Omule, ai un site de nota 10 pe care-l vizitez mereu cu mare placere. Sectiunea preferata: INK. Sa fim realisti, si ele sunt un fel de custom.
  5. Am urmarit evolutia motorului din 2009 si pana acum si nu pot decat sa spun: felicitari!. Rezervorul de ulei e piesa de rezistenta, se potriveste perfect cu linia motocicletei si cu ghidonul inalt. Bravo.
  6. Sti cumva daca a avut seriile de la alta caroserie/sasiu si a facut omologarea dupa ce l-a construit sau a obtinut o serie sasiu ulterior?
  7. Salut, Poate e cineva interesat... schimb si eu chopperul de 49 de AICI cu o motocicleta gen yamaha XT600, xt500 sau honda XL600 s.a. Nu neaparat aceste trei modele ci orice tip de motor care sa se auda la fel si cam de aceias varsta. Eventual platesc si diferenta dar nu prea mare. Multumesc.
  8. Vand chopper 49 cc. NU este minichopper dala. detalii: AICI Sau schimb cu motocicleta minim 125 cc.
  9. O mica intrebare pentru cei care au facut recent o identificare la rar: Care sunt operatiile care se fac? EU stiu ca verifica daca seriile daca sriile sasiu si motor sunt ca cele din acte. Mai fac si alte operatii? (masurare lungime, inaltime, frane, roti....). Intreb asta deoarece am cumparat o moto putin modificata (e putin mai lunga). Multumesc.
  10. Multumesc de raspuns. Deci dupa ce cumpat moto fac programare la RAR (cum e si la masini, nui asa?) Deci certificatul il scoate vanzatorul aici la Pitesti? si cu el ma duc sa-mi vizeze fisa de inmatriculare?
  11. Salut, Daca iau un motor inmatriculat in ro si are ITP valabil, mai trebuie facuta identificarea? Identificarea se face la RAR sau la statiile IPT (asa scrie pe situl rarom)? Trbuie sa ma duc cu motorul la RAR (nu este in stare de functiune). Pe linkul prefecturii dintr-un post precedent scria acolo la acte necesare certificat de autenticitate eliberat de RAR... asta este certificatul eliberat in urma identificari? Si inca ceva ce nu prea am inteles bine: treaba cu certificatul fiscal. Certificatul asta trebuie sa il ia fostul proprietar de la finante de la el din judet, sa mi-l dea mie si cu el sa ma duc la finante la mine ca sa imi puna viza pe fisa de inmatriculare (aia care o completam amandoi cand facevm CVC)? Tipul trebuia sa scoata certificatul de la el din judet sau poate sa faca asta aici? Treaba e ca tipu are moto inmatriculat la Brasov dar locuieste in Arges. Multumesc.
  12. tudyyy

    nu radeti va rog

    Salut Daca moto este de 49 se inregistreaza (numar galben) la primarie. iti trebuie cartea de identitate si factura de la el Omologare ii faci numai daca nu ai CIV. Dupa ce construiesti moto folosesti actele de la moto originala.
  13. Nicaieri in niciun document (CIV) nu se specifica care este locul construit de producator destinat placutei de inmatriculare. Si niciun politist nu cunoaste unde este locul destinat placutei la fiecare model de motocicleta . Cum este si in articolul de mai sus, si in "conditiile tehnice constructive pentru ca un vehicul sa circule pe drumu..." (RTNR 1 parca), se specifica doar ca trebuie pus in partea din spate (adica oriunde in spate, nu neparat pe aripa... la roata tot in spate e)
  14. SI cei care nu au cont facbook nu le pot vedea? Macar una cu stadiu actual. Salut
×
×
  • Creează nouă...