axi Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 salutare, frati enduristi .. pana acum 2 luni am avut un suzuki dr 650 98' , si la greutatea mea de 55 de kg nu puteam sa il stapanesc pe dealuri:P, asa ca am renuntat la el, dandu-l la schimb pe un wr 125 an 99', 125 cmc... am desfacut motoru cu un prieten, si am ajuns la concluzia: cilindru zgariat( era din nicasil), piston la fel , segment rupt, batea ambelajul , pompa nu se invartea, ambreaj praf, in ciuda acestor probleme pornea f usor, bine ca nu prea tragea, dar mergea motoru... zis si facut: am schimbat pompa de apa , rulmenti koyo, in tot motorul cutie, spalat , garnituri simeringuri, noi: placi ambreaj, pana aicea simplu... CILINDRU:, l-am trimis la cugir, in alba daca stiti, o inteprindere f mare, sa bucseze cilindru.. am ast. o luna si dupa un final la termiant: pret 350 e , m-am speriat.. am tras o fuga la cugir si speriat.. a facut un cilindru de mai mare jalea... nu a calibrat fantele la admisie-evacuare, ( o sa pun poze), cand l-am vazut am zis: nu il platesc... am laut cilindru si am plecat.. am hotarat cu prietenul meu sa il trimitem la oradea la PEPE MOTOR, o firma si un Domn de nota 10( tin sa anunt ca lucra perfectttt nici nu am remarcat ca e facut , (vb de diferenta intre fonta si restu aluminiu), piston la aceiasi cota wosnner. acum am asamblat motoru si de luni vreau sa ii fac rodajul. intrebari: cum credeti ca e cel mai portivit rodaj? eu stiu modul meu dar as vrea sa aud pareriile voastre/ ce parere aveti de MOTOR? defecte, avantaje, dezavantaje? va multumesc si ast pareri si raspunsuri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Sal!Treaba pe care ai realizat-o nu este asa simpla si functionarea motorului depinde in mare masura de cotele de dilatatie lasate de mester cit si de prelucrarea efectuata.Cilindrul dupa honuire trebuie sa aiba undeva la maxim 2 sutimi conicitate....sau chiar mai putin.Iar diferenta intre piston si cilindru trebuie sa fie cea din manualul motorului.Probabil 5....8 sutimi in functie de regimul termic si diametru..La doi timpi racit pe aer mai mare ,cam o zecime.Sint cote foarte strinse care se realizeaza pe masini speciale...care nu prea mai sint in romanica....si nici mesteri.De aceea niciodata ceva reparat la noi nu va mai functiona ca nou......Asa ca la tine trebuie sa fii atent si sa nu calezi motorul in primele sute de Km.Sa mergi cam la 60....70 la suta din turatie si sa nu-l pui in forta.La primul semn ca incepe sa traga mai greu decit normal tragi repede ambreiajul si daca se opreste motorul il lasi sa se raceasca si.....te rogi sa nu fie mai rau si sa porneasca.Bine-nteles avind ulei de calitate si un pic mai mult decit normal.Eu pe vremuri am realizat asemenea lucrari dar intr-o fabrica de renume Turbomecanica unde aveai absolut orce scula si orice utilaj......si cu toate astea tot am calat niste motoare.Asta ca pe acele vremuri nu aveam macar pistoane originale si le faceam pina si pe alea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 18, 2010 Autor Share Postat Iunie 18, 2010 fratiilor i-am terminat rodajul la motor.. 50 de ore de functionare slowmotion, iar dupacea 5 ore gaz treptat..c e sa zicc trage de rupe drumul si o ia si pe o roata, kt despre setul motor cilindru e oglinda iar pistonul la fel... bine i-am dat ulei yacco MWX 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.