danok Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Traseul este interesant, poate chiar spectaculos pentru cine se da numai pe strada, dar, din pacate datorita unei pene de cauciuc nu am putut sa il parcurgem decat pana la intersectia cu soseaua Buc-Giurgiu. Drumul este usor, se poate face cu orice tip de motor inclusiv cu o carenata deoarece nu sunt bolovani, doar ca trebuie o atentie sporita, deoarece din cand in cand, mai apare cate o capcana in special pe partea stanga unde traficul este mai redus fata de dreapta unde sunt multe cariere. Poze nu am facut, deoarece am mers in ritm de rally-raid, dar peisajele sunt o combinatie de "selenar" cu "after atomic bomb" astfel ca, pe drum era praf cacalau(in unele momente pastram si 200m distanta intre motore ca sa vedem cat de cat pe unde mergem), am intalnit tot felul de utilaje abandonate in general folosite pentru extractia si sortarea nisipului, nenumarate cariere abandonate si inundate de nivelul crescut al panzei freatice. De departe cel mai interesant lucru a fost descoperirea unui port abandonat ce trebuia sa faca parte din canalul Dunare-Bucuresti si care, probabil, ar fi avut o importanta economica deosebita pt oras, stiind ca transportul pe apa este cel mai ieftin. Lucrarea se pare ca era desul de avansata in sensul ca, cheurile erau finalizate pe ambele maluri, erau montate sinele pentru macaralele folosite la descarcare, drum de acces, exista chiar si platforma betonata de depozitare temporara a marfurilor descarcate care, in acest moment era ocupata de niste sorturi de nisip. Daca vreti detalii despre acest lucru uitati un link : http://www.jurnalul.ro/stire-descoperirea-...elor-40819.html . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.