danielu Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 salutare. (scuze daca ati mai citit pe alt forum acelasi lucru... dar nu am primit nici o idee) ................................................................ din cind in cind (si mai precis dupa ce am ajuns la o spalatorie, sa spal motorul sub jet) imi curge ceva, parca ulei, pe cricul central. cam la 2-3 zile, gasesc dimineata o mica pata, fara sa identific nici o fisura pe la motor. am descoperit ulterior un furtunas (de fapt banuiam ca are legatura cu el), sub carburator - duce in spate spre cric, furtunas care am banuit ca a iesit de undeva (din filtrul de aer?) si era unsuros. mai gasisem unul, lateral, care pare ceva de gaze reziduale (cam mizerie in el, l-am curatat cu surubelnita), ceva cam ca la dacie cu furtunasele alea de ies dedesubt. cred ca initial primul furtunas era proptit pe la lant, ca prea era mizerie acolo - de asta am si dus-o la presiune, sa mai curat. am descoperit ceva uleios si in filtrul de aer, si nu inteleg ce legatura are benzina cu uleiul, ca nu cred sa faca amestec. (dupa ce am citit prin forum, are totusi o logica, cu epuratul gazelor). nivelul uleiului (baie este comuna, cutia de viteze si... errrr, ambreiajul?) nu pare sa scada, si oricum e ceva de genul "o lingura de ulei". motorul e Yamaha SR125, monocilindru in 4 timpi. e ceva ce pot sa repar eu? s-a uzat ceva? ................................................................ azi, controlind acelasi furtunas, am dat de un pic de benzina! initial motorul a consumat benzina in draci (spre 10, am crezut ca merg eu in nu_stiu_ce_stil...), acum ia cam 5%. pozele sint din lateral, problema e cu cel negru care iese exact de sub carb. motorul nu pierde altfel nici o picatura de ulei, e curat-curat. sa inteleg ca trebuie segmentare? fiind un singur cilindru, pare mai simplu pot sa ma bag eu sau e treaba de meshter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 salutare. (scuze daca ati mai citit pe alt forum acelasi lucru... dar nu am primit nici o idee) ................................................................ din cind in cind (si mai precis dupa ce am ajuns la o spalatorie, sa spal motorul sub jet) imi curge ceva, parca ulei, pe cricul central. cam la 2-3 zile, gasesc dimineata o mica pata, fara sa identific nici o fisura pe la motor. am descoperit ulterior un furtunas (de fapt banuiam ca are legatura cu el), sub carburator - duce in spate spre cric, furtunas care am banuit ca a iesit de undeva (din filtrul de aer?) si era unsuros. mai gasisem unul, lateral, care pare ceva de gaze reziduale (cam mizerie in el, l-am curatat cu surubelnita), ceva cam ca la dacie cu furtunasele alea de ies dedesubt. cred ca initial primul furtunas era proptit pe la lant, ca prea era mizerie acolo - de asta am si dus-o la presiune, sa mai curat. am descoperit ceva uleios si in filtrul de aer, si nu inteleg ce legatura are benzina cu uleiul, ca nu cred sa faca amestec. (dupa ce am citit prin forum, are totusi o logica, cu epuratul gazelor). nivelul uleiului (baie este comuna, cutia de viteze si... errrr, ambreiajul?) nu pare sa scada, si oricum e ceva de genul "o lingura de ulei". motorul e Yamaha SR125, monocilindru in 4 timpi. e ceva ce pot sa repar eu? s-a uzat ceva? ................................................................ azi, controlind acelasi furtunas, am dat de un pic de benzina! initial motorul a consumat benzina in draci (spre 10, am crezut ca merg eu in nu_stiu_ce_stil...), acum ia cam 5%. pozele sint din lateral, problema e cu cel negru care iese exact de sub carb. motorul nu pierde altfel nici o picatura de ulei, e curat-curat. sa inteleg ca trebuie segmentare? fiind un singur cilindru, pare mai simplu pot sa ma bag eu sau e treaba de meshter? pai furtunasul ala negru care e prins de paharul carburatorului e supraplinul.poate nu inchide cuiu ponton si atunci se umple paharul si excesul de benzina il da afara prin furtunasul ala.si eu am furtun din acela si la mine la un carburator curge benzina pe acolo pt ca nu inchide si atunci am comandat un chit de carburator.si mai este un furtun de la filtru de aer pt ca atunci cand filtru de aer se monteaza nou trebuie uns cu ulei ca sa retina mizeria iar daca s-a pus prea mult ulei curge prin acel furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielu Postat Iulie 24, 2006 Autor Share Postat Iulie 24, 2006 pai furtunasul ala negru care e prins de paharul carburatorului e supraplinul.poate nu inchide cuiu ponton si atunci se umple paharul si excesul de benzina il da afara prin furtunasul ala.si eu am furtun din acela si la mine la un carburator curge benzina pe acolo pt ca nu inchide si atunci am comandat un chit de carburator.si mai este un furtun de la filtru de aer pt ca atunci cand filtru de aer se monteaza nou trebuie uns cu ulei ca sa retina mizeria iar daca s-a pus prea mult ulei curge prin acel furtun. numai azi am observat un pic de benzina, in rest pare sa arunce ceva ulei. chiar cu furtunul scos (ca nu am gasit inca locul de unde a iesit...) tot gasesc citeva picaturi in filtrul de aer (desi am curatat ultima oara). chit de carburator inseamna set de jigloare? iau un set standard si vad care se potrivesc la mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.