Sari la conținut

danielu

EX+
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    danielescu2002

Profil

  • Numar Moto
    B90fef
  • Club
    not looking anymore...

danielu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. si probabil pe 2 mai apare ceva anunt cu "vizitati si participati la tombola..."
  2. nu-s io motorist fanatic, nu ma duc sa casc ochii la damele de la salon dar mi-ar place sa testez ceva. se poate un test drive? reduceri, promotii? nu ma intereseaza hayabusele alea de care amintea cineva, ci motoare pentru omul "obisnuit". ar fi o ocazie sa vad cum stau pe ceea ce numai prin forum am vazut. vreme buna celor ce pleaca, sincer as prefera sa ies la mare decit la o expozitie unde deobicei doar iti clatesti ochii.
  3. de cind a dat coltu' ierbii, am impresia ca e plin bucurestiu de atv-uri! majoritatea nesimtiti.
  4. mda, eu fac prin dreapta din cauza sinelor de tramvai (de astea imi e frica, am roti subtiri si intru pe fagas); cea mai mare problema pe dreapta este iesirea din parcare, care ai B stii ca mai iesi un pic, te mai asiguri, te mai bagi un pic mai nesimtit ca altfel stai mult si bine... in iarna am patit-o pe dreapta de la o cucoana care a vazut un loc de parcare si a virat imediat spre el, la faza aia n-am putut face nici o miscare, in viteza esti mort. ambalat (cit e ea de cuminte, atrage atentia), claxon (mi-am pus sirena de pe dacie ca si asa rugineste in curte). si totusi eu am observat mai multa atentie din partea soferilor iar taximetristii sint "de treaba". cel mai mult "fur" la stopuri, cind am loc sa ma bag printre masini, intre coloane, sau la ambuscade.
  5. Caut meserias, adica nu datator cu parerea. E de vazut si pus un pic pe picioare Yamaha SR125/1997, vazut/curatat/reglat carburator (singurul), de vazut alea-alea, reglaj ambreiaj, maruntisuri = citeva ore. 0722341086 danielescu2002 pă yahoo Zona Mosilor/Eminescu
  6. aha. cred ca e ceva la garnituri, ca sta prea strins (ramin placutele aproape lipite, cred ca aud si cum freaca). merci, probabil o sa curat toata instalatia.
  7. Am luat cauciucuri noi, m-am apucat sa dau jos rotile sa le duc la vulcanizare. Pe spate am scos piulita de la tija frina, axul central, am ramas in brate cu roata cu tot cu tamburul de frina (am ajuns la vulcanizare cu tot cu roata dintata, desi citeam ca mai bine dai jos totul; nu a fost problema; oricum schimb lantul si pinioanele). Pe fata insa nu pot scoate etrierul. Discul de frina are un sant (decent, cred eu, tine bine frina) din care nu pot scoate etrierul. Cum sa fortez placutele sa iasa din sant? Am incercat sa deschid capacul de la pompa de frina... Cred ca ar trebui sa bag o lama intre placute si disc, cu capacul deschis... Sau pur si simplu fortez cu ciocanul?
  8. hm... depozituldeanvelope.ro (tunari/spitalul de urgenta/floreasca) sau pam.ro (militari, iesirea spre pitesti); pe stoc nu am gasit, pam mi-au adus de la continental, cam intr-o luna...
  9. ce sa zic, mi-am luat si eu citeva zile de concediu, in speranta ca plecam in munti, dar am ajuns sa zugravesc casa... in timpul asta, motorul sireacul a stat sub geam, nu l-am pornit citeva zile la rind. si cind imi vine si mie pofta, pas de mai porneste. benzineste, scinteieste dar cam atit. m-am gindit ca nu face aprindere - am umblat la toate cablurile, am imprumutat o cheie de bujii (bine ca nu am gasit in brico, dadeam banii degeaba, nu aia de 21 ci aia de 18 imi trebuia! - habar nu aveam dar uite asa invata omul). si azi, intre doua guri de gaz, una de "probably the best beer in the world" rece, curatat bujie (una singura are, deh), desfacut filtru de aer (de ce oare?), filtru de ulei (uite-asa am invatat eu ca, curge uleiul daca desfaci capacul), ma tot intreba vecinu' (cu meganu): vrei sa te imping? pe naiba, m-am gindit, benzina buna am (la primul plin de rompretrom 99 (??), sa vaz la ce e buna), se aude cum invirte electromotorul... o impinsesem si eu in doru' lelii, citiva metrii calare. hai sa-i fac pe plac, si surprize-surprize, parca vrea sa plece! amintiri neplacute din copilarie, impinsul la conserva, ma si vedeam alergind dupa motor bagat in viteza, dar l-am jonglat din ambreiaj/acceleratie... la a doua tura nu l-am mai lasat din acceleleratie banuiesc, traiasca vecinu', se pare ca bateria nu avea suficienta putere. deci, faptul ca se aude invirtind ceva nu e suficient (nu am facut nici o diferenta)? la dacie simteam ca nu are putere, cir-cirrr, stiti voi. cu aparatul pe baterie, cum ar trebui sa arate, fara sarcina? miine sper sa fie totul ok, eventual mai imping, s-o incarca pina la birou si inapoi.
  10. danielu

    Am Patit-o Si Eu...

    pustiul de azi nu a mai avut norocul tau... cu conserva pe la birou (ca ma doare un pic genunchiul de dimineata), vad aglomeratie si salvarea in fata curtii (pe vaselor, o straduta intre mosilor si mihai bravu). un baiat pe scuter, doar am auzit de la altii, ceva viteza, a inceput sa faca piruete (probabil involuntar, chestie ca s-a rotit de a lovit asa masinile), a lovit ww-ul (ala din spate), apoi dacia. "are o gaura in cap" se zice - nu stiu ce inseamna, aud ca are si gitul imobilizat. il duceau la floresca acum vreo ora. n-am vazut urme de echipamente, ma tem ca nu se asorta cu slapii (scuze, poate sint rautacios dar cam asta se intimpla "dupe blocuri"). sa se faca bine, sa-i fie invatatura de minte... ajuns acasa am vazut un alt scuterist "blindat". bravo lui.
  11. in mai putin de o saptamina am avut doua "incidente" cu piatra cubica. primul, banal, e unul din motivele pentru care pui jos motorul in repaus - gasisem parca pe aici o lista cu cele mai intilnite motive: pe baba novac, la rondurile alea e piatra cubica, mi-a intrat cricul intre pietre, eram la mica distanta si l-am apucat de coarne si simteam cum imi scapa printre degete... cred ca a cazut doar ultimii 10 cm. astazi mi-am facut 1000 e draci, cu o vaca - pardon, cu un sofer e matiz, un incepator. la foisorul de foc, de pe traian in stinga, a ramas piatra cubica. mers incet, stiu ca e cam desfundat, semnalizat corect, se trezeste vaca, pardon, soferul sa ma claxoneze (venind din mosilor, pe straduta cu cedeaza), DUPA iau curba in stinga. ma apuca dracii, nu inteleg pentru ce, vreau sa opresc sa ii cer explicatii eventual sa ii explic cum e cu cedeaza; probabil am blocat fata pe piatra, mergeam cu 5-10km, din nou, mai mai ca reuseam sa o tin dar am pus-o jos. lantul sarit, carburatorul infundat, putina benzina pe jos de la carb, o mica julitura la genunchi. vaca, pardon, soferul, sta in spate, nu se sinchiseste, eu ma chinui sa-mi ridic motorul, mai ales ca facusem plinul si imi era frica sa nu ma umplu de benzina, n-am apucat sa parlamentez decit citeva secunde, a plecat... banal, dupa cum spuneam, dar am ramas cu niste invataminte. 1. nu te pune cu prostii - nici nu o fac de obicei 2. genunchiere - asta imi lipseste, si se dovedeste ca si la viteze minore poti sa faci buba; din fericire doar o julitura, o mica vinataie. 3. piatra cubica (si sinele de tramvai) - cred ca sint cele mai periculoase locuri in bucuresti (si oriunde or mai fi) 4. situatii de criza - depinde de temperament cum reactionezi, dar parca am auzit ceva de cursuri avansate pentru situatii urgente, uite la asta ar trebui sa ajung si eu, ca m-am panicat si m-am enervat aiurea.
  12. Rest in peace! Faptul ca proprietarul e raspunzator nu te mai incalzeste prea tare dupa ai pierdut pe cineva... slaba consolare; putere motoristului sa treaca peste momentele astea.
  13. sa te faci bine! daca tii la principii, persevereaza, poti obtine dreptate. dar daca cistigul moral (si chiar material, despagubiri) este mult mai mic decit efortul facut pentru a-l obtine... mai bine il lasi in plata altora.
  14. multumesc pentru raspunsuri, m-am lamurit. singura problema este cu identificarea kitului necesar. daca iau de la dealerul yamaha, e mare diferenta de banuti? am gasit pe louis - cita germana pricep! DID si REGINA sint firme, nu? KETTENSATZ DID O-RING SR125/SE (120/14/49) (96E) KETTENSATZ REGINA O-RING SR 125 SE 95- (120/14/49) (90E) nu mi-e de bani, ca pentru mine dau, si cind o fi si-o fi, n-o sa-mi fie jena s-o dau mai departe. oferte de carausie, curind? zice dual tours ca prin septembrie, daca vreau... dar au o-ring separat, si poate foile se potrivesc... de la ei citire, ca nu le merge calculatorul sa verifice!
  15. am povestit pe aici de problema cu furtunasul din carburator care pica ceva ulei, dupa ce am fost cu motorul la spalatorie. alta problema, si acum parca imi pare rau ca am fost la locul mai sus mentionat, e ca parca "bate lantul". la decelerare, aud citeodata cum "cade" lantul pe ceva metalic, de parca cind se detensioneaza e mai lung (cred ca pe piesa asta de la cric). poza 1: apoi, la viteze mici, I, II, smulge un pic, parca scapa un dinte. am verificat pinioanele (chestiile alea cu dinti? angrenajele de la roata spate si axul ala mic cu o rotita, din motor), nu au lipsa nimic. daca trag de lant, ca am auzit ca asa se verifica uzura, parca e cam mult, aproape trece de dinti (cu rigla, 8mm, cam mult). poza 2: la axul spate, cred ca exista un dispozitiv de reglare, pus pe maxim in acest moment, deci nu mai am ce intinde. poza 3: imho, cred ca exista ceva uzura, mascata initial de mizeria de la pinionul fata, deranjata de spalatura pe care i-am facut-o. poza 4: dupa spalare, am uns cu niste vaselina neagra, de la Mobil; inteleg ca de fapt trebuia sa degresez, sa curat cu motorina, sa ung cu spray... am mai curata odata cu cirpa si am dat cu ulei de motor. cum se da lantul jos? daca e sa demontez cricul (poza 1), pare dificil... pe de alta parte exista o za care pare sa fie prinsa in nituri, dar cum o mai pun la loc? de unde iau nituri "corecte". poza 5: o alta chestie, am auzit ca la schimbarea lantului trebuie sau e recomandat sa se schimbe si pinioanele. am tot auzit ca dual tours, dealer yamaha, aduce orice. corect? stiu ca sint multe intrebari, si "I really apreciate" rasunsuri concrete si la obiect. trebuie sa ajung si eu pe la un magazin de moto pentru ceva maruntisuri d'astea, consumabile.
×
×
  • Creează nouă...