Jump to content

Kiki

Super Membru
  • Content Count

    2,364
  • Joined

  • Last visited

About Kiki

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Yahoo
    felician18
  • Skype
    fernea.catalin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Yamaha FZS 1000
  • Numar Moto
    CJ08KPC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    piaggio,puch,voshod,etz,honda,yamaha
  • Interests
    Everything that has engine :D

Recent Profile Visitors

1,716 profile views
  1. E foarte frumoasa jucaria, da si un camion de bani si da, eu cred ca e o motocicleta exclusivista
  2. INtre timp a mai venit o piesa care necesiat schimbare si de care am tot tras sa nu o schimb.Dar nu puteam incepe sezonul asa stiind ca imi va sta pe creier sunetul oribil pe care il am acum produs de lant, asa ca am tras lozul(a se citi cardul) si am comandat un kit de lant ceva mai special. Pinion spate de la Super Sprox, lant D.I.D ZVM-X si pinion fata de la JT cu sistem antivoblare/antivibratie.....ceva de genu. La cat de bine arata,abia astept sa il montez Pentru cei care doresc sa stie ce pinion fata am luat, acesta este Lantul si foaia spate sunt comandate gresit s
  3. S-au astupat acele gauri. Daca nu mi-a fost frig la mana fara ele, sigur nu imi va fi frig nici cu ele, port echipament mereu. Sunt doar pentru buricul degetelor, am si mansoane incalzite
  4. Arata exceptional. Sa ai noroc de el, injtotdeauna mi-a placut asta micu
  5. Astazi a mai sosit ceva....apatratori la maini. Desi am mansoane incalzite, buricul degetelor tot sufera. Sper sa ma ajute sa rezolv problema asta
  6. Incep sa vina comenzile Tot aveam probleme cu talpa piciorului lateral, care e destul de mica si in zonele unde nu este asfalt sau pe acostament, riscam sa cada motorul. Am cautat si rascautat pina am gasit o solutie provizorie de la Oxford, o chesyie de plastic, care o puneam sub talpa, doar ca aia trebuia sa nu o uit pe jos, cand plecam cu motorul. Dupa indelungi cautari, am dat peste o firma din Polonia, se numeste Advalp care produce o talpa ceva mai mare din metal si care se prinde cu 3 suruburi, printr-un sistem captiv compus din 4 placute care se suprapun. Cam asa arata si a costat u
  7. Sunt curios cum suna Akraul ala
  8. Se poate merge in orice grup, eu am mers cu ea pina la Campina, nimic nu mi-a stat in fata
  9. Da, pentru mine sa dau pe un motor de 400, 6000 de euro, e ca si cand mi-as bate joc de munca mea. Daca te uiti la motoare second, in banii aia iei ceva care e bun si pentru inceput si e bun si pe mai incolo cand capeti experienta. Cel putin asa vad eu lucrurile, acuma fiecare cu parerea lui. Da, daca as fii miliardar, da mi-as lua una, altfel din punctul meu de vedere, motocicletele noi( si aici ma refer la cele care le iei la 0KM), se adreseaza unui segmnet extrem de mic de motociclisti
  10. Eu am facut rodajul unui Z400 a unui prieten, am mers pe ea 1800 de kilometri. Nu pot sa am decat cuvinte de lauda despre ea. Extrem de manevrabila, extrem de usoara, am facut si drumuri lungi Cluj-Campina-Cluj, aproximativ 800 de kilometri, mi s-a parut extrem de comfortabila. Consumul exceptional, undeva la 3 inafara si chiar daca este de 400, am depasit tot ce am prins in cale. Ce mai mi-a placut la ea este simplitatea. La motocicletele noi, pe partea stanga a comenzii am numarat la AT14 butoane, dracu stie cand le inveti pe toate. Asta in schimb e clasica, iar bordul ofera toate informatii
  11. Prima achisitie in iarna asta, un filyru de aer de la Hiflo. Intrebarea e, ce urmeaza? A da, am comandat handguarduri de la Acerbis cu prindere intr-un singur punct. Dureaza aproximativ doua saptamani pina ajung Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  12. Rocketul asta nou este absolut demential. Te invidiez maxim
  13. Sfatul e sa o duci la un mecanic care se pricepe. Ca daca tot iti bagi degetele asa si nu stii ce faci, o strici si mai rau. Mecanica nu se invata pe youtube, cu atat mai mult electronica. Din ceea ce spui tu, e destul de greu de diagnosticat
  14. A venit iarna....ma rog inca nu a nins, da frigul s-a instalat. Asa ca topicul va deveni din nou activ, deoarece iarna e timp pentru a efectua lucrari mai complexe si timp pentru achizitii mai scumpe. Intr-o prima faza, a venit vremea filtrului de aer si anume am modificat admisia aerului. Asta dupa ce am modificat carburatoarele anul trecut, Ivan recomanda si modificarea capacul filtrului de aer. Am inceut prin a-l face naked pe Urechila, amu tare mi ca ii e frig[emoji1787][emoji1787][emoji1787] Am dat capacul filtrului de aer jos si am inceput sa tai putin cate putin Si am ajuns la produsu
×
×
  • Create New...