Jump to content

Kiki

Super Membru
  • Content Count

    2,189
  • Joined

  • Last visited

About Kiki

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Yahoo
    felician18
  • Skype
    fernea.catalin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Yamaha FZS 1000
  • Numar Moto
    CJ08KPC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    piaggio,puch,voshod,etz,honda,yamaha
  • Interests
    Everything that has engine :D

Recent Profile Visitors

1,224 profile views
  1. Casca s-a vandut, au mai ramas disponibile ochelarii si manusile
  2. Kiki

    Yamaha FZS1000

    Pai de ce te-au descurajat. Principiul e destul de simplku, doi senzori care citesc un magnet si in functie de miscarea lui indica numarul pe display. Pe youtube am urmarit si toata lumea e multumita de el. Ca sa iti dai parerea despre un produs, mai intai trebuie sa il folosesti. La cat am rascolit forumul asta, pe nimeni nu am vazut sa aibe montat asa ceva. Feedbackul va veni odata ce va fi montat, ceea ce nu cred ca se va intampla anul asta, avand in vedere ca iarna e aproape
  3. Kiki

    Yamaha FZS1000

    Noah bun, m-am linistit, ma pot pune la somn, nu inainte sa mai caut ceva pt Urechila
  4. Kiki

    Yamaha FZS1000

    Multumesc de raspuns, da acuma nu stiu ce sa zic cu asta. E un lucru bun sau un lucru rau?
  5. Kiki

    Yamaha FZS1000

    De data asta nu mai este poveste de seara, ci e poveste de dupa masa. Dupa ce am scapat de toata nebunia de dimineata cand toti vor ieri, dupa masa devine plictisitoare si ca sa treaca mai repede timpul, ce poate fi mai bun ca statul pe ebay? Mai bun poate fi orice altceva, da nu statul pe ebay, ca plange cardul, da macar nu ne plictisim. Si cum mereu caut treapta a 7-a, desi numai dracu stie de ce o caut, am zis sa instalez unul din asta pentru cautatorii de cutii de viteza cu trepte nesfarsite. Mai, rau sau bun, ma uit ca majoritatea motoarelor de generatie noua, au incorporat un astfel de sistem, deci e clara treaba, nu sunt singurul care cauta treapta 7,8,9,10. Asa ca am dat peste un sistem universal, chinezu face orice. Dar ca se asorteze cu brodul, am cautat culoarea verde si am gasit verde. Cam asa arata, probabil il voi primi de Craciun si il voi instala la anul.
  6. Claxonu8l de care voprbesc eu, are un minicompresor. Daca a luat apa compresorul respectiv, pot sa iti iei adio de la claxon
  7. Sunt cele mai bune si cele mai fiabile dupa parerea mea. Am avut pe motorul de enduro si acum am si pe motorul de strada
  8. Cu siguranta ai avut ghinion, eu am unul de vreo doia ani, altul de vreo 4 luni si inca unul pe masina lui tata de vreo 2 luni. Merg ca unse. Cu astea nu ma risc sa e iau second, chiar daca sunt listate ca noi. Noi sunt doar atunci cand le iei din magazin cu bon sau factura
  9. Kiki

    Yamaha FZS1000

    Ieri am facut testul suprem ca sa zic asa, pina acum am circulat putini KM in oras, insa ieir am facut o tura de vreo 330 de KM si ce sa vezi? Nu mai umezeste pe la busonul de umplere al uleiului, deci buba a fost de la oring. Problema rezolvata
  10. Interesanta teorie. Totusi vad ca la unele modele noi de strada, au handguarduri de fabrica
  11. Fara sa comentez pretul, ele exista si sunt pt FZS https://www.solomotoparts.com/Barkbusters-Storm-S1-Handguards-for-FZS1000-01-15/ Eu sunt interesat pt o eficientizare mai mare a mansoanelor incalzite, astfel incat sa poti rula si in noiembrie sa zicem, daca nu e zapada
  12. Mi-a venit o idee traznita. Ca ma tot uitam la motoretele astea noi de strada si la multe am vazut ca vin cu handguarduri. Cum ar arata FZS cu handguarduri? :))
  13. Kiki

    Yamaha FZS1000

    Poveste de seara. Tot stau si urmaresc internetul, forumurile, ebayul, toate siteurile de vanzari piese moto, dar nimic, nu rasare nici o aripa spate aftermarket buna, numai tot cazaturi, ba rupte, ba ciobite. Asa ca am zis ca trag lozul(in cazul meu cardul) si iau o aripa spate de la PUIG. Astazi am venit si am zis sa postez si pentru altii, poate sunt interesati si sa nu mai caute codul piesei Ce mai, ambalata frumos, am ramas chiar impresionat de calitatea ambalajului, adica nu l-au tras intr-o amarata de punga si atat. Nu punga cu burete, eticheta faina, mare si cu toate logourile la vedere, plus o pungulita cu kitul de montare Iata si ce contine kitul de montare Si am desfacut si pungulita mica, sa nu va mai tin.....LOOOOL Singura nedumerire a mea este daca acel suport trebuie sa il vopsesc sau nu? E tabla goala, vorba aia Ca tot seara ma apuca povestile. Astazi poveste noua si anume montarea ei, aripii spate si mama....cum arata motorul, intr-un mare fel. Dar inainte de toate, pentru ca nu a facut demult baita, am dus-o la una binemeritata, nu puteam pune accesoriu pe jegul de pe ea. Asa ca fuga rapid la un self wash, deh nu ma mai duc veci la spalatorie in care altii sa puna jetul de apa pe motor, il scoti tot indoit. Asa ca am fost, am spalat, am sters si lustruit si a iesit cam asa Si cam asa arata cu aparatoarea de lant originala si ea murdara, avand in vedere ca am ungator de lant, se face mizerie destul de mare, da un lucru e sigur, nimic nu rugineste pe acolo Bine, dupa spalare, lantul e a nou, nu trebuie sa ma apuc sa frec cu peria smecleul care te chinui sa il dai jos, dupa ce l-ai aplicat din spray. Si pentru ca vara s-a dus demult(FUCK) si ziua este eeeeeeeeextrem de scurta, la 7 deja umblam ca liliecii, operatiunea s-a terminat la lumina frontalei, dar parca am alt motor, arata extraordinar, sunt foarte incantat,, un lucru e cert, telescopul va fi mult mai protejat. Bine ,hai ca v-am obosit cu povestile, poze cu produsul finit
  14. Kiki

    Shoei/HJC

    Recomand Shoei GT AIR 2. Mie mi s-a parut o casca foarte comfortabila, iar materialele sunt extrem de calitative.
  15. Kiki

    Yamaha FZS1000

    Noah bine, m-ai prins Se pare ca avem o toamna primavarateca si iarna mai poate astepta sa ne mai bucuram de cativa km pe 2 roti, asa ca am mai lucrat ceva la motor. Busonul de umplere cu ulei, lacrima si deja devenea enervanta treaba, nu mult, da imi statea pe creier Asa ca nu am stat pe ganduri si am comandat un oring original Ei, am desfacut busonul sa inlocuiesc oringul. La prima vedere, ma uit la oring si il vad deformat, rupt intr-o parte, zic gata, asta e cauza. Dau sa pun noul oring, ce sa vezi nu avea un locas unde sa intre, practic pica de pe buson. Zic noah sa fiu al dracu, de-astea n-am mai vazut. Bah ori is prost eu, ori inginerii astia cu ochi mici au un defect de fabrica. Ma tot mir si ma tutur asa cateva minute si deschid mai bine ochii. Mai exista un oring, pfuai cer scuze zeilor ingineri 2roti si zic, da inca o ciobaneala facuta de italieni. Va mai spusesem eu ca am mai gasit ciobaneli facute pe motorul asta. Practic inteligenta limitata a italianului ce a zis, plange putin pe acolo hai sa pun un oring sa nu mai scuipe ulei nemaiobservand la o privire atenta ca de fabrica este unul sau a zis bah ce dracu, sa schimb oringul de pe buson cu unul original care e 4 euro, mai bine mai pun unu peste ala si tine. Tine pe dracu, nu face nimic,cred ca mai rau face decat bine. Iata si dovada, daca mai trebuia una, ca si aia de afara fac taranisme, nu numai romanasii nostri Noah bun, am curatat locul, desi daca ma uitam de mai demult atent, din cauza celui de-al doilea oring, busonul nu culca cum trebuie pe capac. Sper acum ca am rezolvat problema. Ramane de vazut
×
×
  • Create New...