Diabolic_Nightwing Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Salutare, Vin si eu cu ceva probleme la un kawa zx6 din 2000.In primul rand telescoapele nu sunt aliniate bine sau mai bine zis jugul superior:in stanga este prins mai jos pe telescop decat in partea dreapta,ceea ce rezulta la roata decalata ,discuri de frana la fel.Problema cea mare este la franare,vibreaza ghidonul si franarea se face sacadat.Am urmarit discurile si cel stanga sufera o uzura mai mare pe o suprafata din disc,la fel si placutele aferente acelui disc.Dar ma intreb de ce nu pe ambele discuri se petrece acelasi fenomen.Se poate sa fie si discul deformat?Cum sunstinea fostul proprietar?Eu tind sa nu-i dau crezare pentru ca se vedea pe el ca nu se pricepe mai deloc.La fel si maneta de frana se trage sacadat,probabil este de vina si lichidul care trebuie schimbat ca si-a schimbat culoarea. Si in final am tot auzit de probleme legate de intinzatorul de la distributie si vreau sa stiu cum se regleaza si cum imi dau seama cand trebuie schimbat,sau eventual si distributia schimbata.Astept raspunsuri clare.Multumesc ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 axul jugului este prins prin presare in jugul inferior, daca s-a strimbat ceva acolo, adios. o presupunere la intimplare, vezi daca nu ai reglata pretensionarea in telescoape diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Aici e o treaba de logica, din moment ce jugul este stramb, si amortizorul nu sta cum trebuie, inseamna ca a fost lovita, iar daca simti ca iti franeaza sacadat e logic ca e discul de frana stramb, ptr ca altfel ar frana normal si nu este obligatoriu sa fie ambele discuri nu are nicio treaba lichidul de frana. Eu zic sa verifici daca nu cumva este stramb defapt axul rotii si sa stea si jugul stramb din cauza asta. Editat Iunie 25, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 Nu stiu exact dar jugul nu este ala de sus in care se prind si semighidoanele?Eu la ala ma referEl nu este stramb.Un telescop este mai sus fata de celalalt la nivelul acestui jug sau ce o fi, se vede cu ochiul liber.Cred ca daca ar fi telescoapele prinse doar de ax-ul roti si nu si in jug-ri ,jambe sau ce o mai fi,tinute in pozitie verticala si daca tragi stangul in sus automat nu se decaleaza ax-ul rotii si poziti ei ar deveni oblica spre dreapta?Acelasi lucru se intampla si la exercitarea presiunii in telescoape de greutatea motoretei ,inclusiv si a pilotului.Daca era ax-ul rotii stramb cred ca afecta mersul si in timpul rularii fara frana apasata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Nu stiu exact dar jugul nu este ala de sus in care se prind si semighidoanele?Eu la ala ma referEl nu este stramb.Un telescop este mai sus fata de celalalt la nivelul acestui jug sau ce o fi, se vede cu ochiul liber.Cred ca daca ar fi telescoapele prinse doar de ax-ul roti si nu si in jug-ri ,jambe sau ce o mai fi,tinute in pozitie verticala si daca tragi stangul in sus automat nu se decaleaza ax-ul rotii si poziti ei ar deveni oblica spre dreapta?Acelasi lucru se intampla si la exercitarea presiunii in telescoape de greutatea motoretei ,inclusiv si a pilotului.Daca era ax-ul rotii stramb cred ca afecta mersul si in timpul rularii fara frana apasata. baga niste imagini ca fac cat o 1000 de cuvinte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 atunci ai telescoapele fixate deamboulea. poate nu au fost strinse bine suruburile clemelor de la juguri si s-a coborit unul. cit de mare e diferenta de inaltime? sfatul meu e sa vezi urgent ce se intimpla acolo, daca ai mers mult asa tare am o banuiala ca o sa ai si multe de schimbat prin motorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 Diferenta pare a fi cam de 3 mm sau poate chiar mai mult.Cred ca sunt stranse bine ,chiar am si apasat tare furca cu frana pusa pentru a verifica un eventual joc sau scurgeri de ulei pe la semeringuri.Nici unul dintre ele nu pare a fi prezent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 inseamna ca s-a bagat un specialist in ea. la juguri nu ai ce sa reglezi, ansamblul e rigid si neajustabil. slabesti jugurile in partea cu pricina si cobori/ridici telescopul. in manual trebuie sa scrie care e inaltimea recomandata a amortizorului relativ la jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Iunie 26, 2010 Autor Share Postat Iunie 26, 2010 OK.Ms mult.O sa incerc.Si cu intinzatorul cum ramane?Cum imi dau seama daca nu mai e bun,nu mai intinde bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Ca sa vezi daca jugurile nu s indoite masoara distanta dintre jugul superior si cel inferior, la fiecare dintre telescoape. Vezi daca e vreo diferenta Apoi, urca pe crickul central si masoara distanta totala a telescoapelor, lungimea tuburilor de inox, a jambelor. Scoate roata din fata, baga axul la loc, si masoara distanta de la ax la juguri. Verifica axul sa vezi daca nu i stramb. Scoate telescoapele dn juguri si verifica pe un plan drept, o masa spre ex, prin rostogolireaa tuburilor de inox, daca is drepte Schimba uleiul din amandoua cu ulei de furca in cantitatea mentionata n manual. Daca nu ai gasit diferente intre telescoape dupa toate masuratorile astea, nici defecte, atunci inseamna ca au fost doar montate gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Iunie 27, 2010 Autor Share Postat Iunie 27, 2010 OK.Ms mult.O sa incerc toate astea,doar ca o sa fie mai greu ca nu am cric central.Fostul proprietar zice ca asa a luat-o si el acum trei ani in care a facut aproape 10.000 km si nu a umblat la reglajele furcii ca nu se pricepe.De asemenea nu se simt defecte majore la ansamblul fata in acest timp in afara de problema cu franarea. A mai ramas problema cu intinzatorul.L-am desfacut si este reglat la 5 trepte.Se aude un zornait usor la motor si vreau sa sa rezolv cauzele zgomotului dar nu stiu cum ar trebui sa-l reglez,cate trepte sa-l mai intind.In manual nu face referire decat pana la primele 5 trepte,mai departe nu stiu.Daca stie cineva cum sa procedez e binevenit. Multumesc celor ce si-au batut capul cu mine pana acum. ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.