valentin_enache1978 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 am o problema la motoreta si nu pot sa-i dau de cap.are un prag de turatie la 7000 si 10000 de ture.se manifesta ca o frana de motor cu zmucituri.daca o iau din gaz usor trece.am reglat la service carburatoarele,adica curatat si sincronizat.am verificat si pe la instalatia electrica.este ok.daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema poate ma induma si pe mine cu un sfat.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) am o problema la motoreta si nu pot sa-i dau de cap.are un prag de turatie la 7000 si 10000 de ture.se manifesta ca o frana de motor cu zmucituri.daca o iau din gaz usor trece.am reglat la service carburatoarele,adica curatat si sincronizat.am verificat si pe la instalatia electrica.este ok.daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema poate ma induma si pe mine cu un sfat.multumesc. "Curatat si sicronizat" nu inseamna "reglat" carburatoarele. Din ce spui pare sa fie probleme de alimentare la ture mari, probabil nivel incorect, filtru de benzina sau traseu infundat... etc. Problema exista si inainte de "reglajul" carburatoarelor? Acelasi "fenomen", smucituri la ture/sarcini mari l'am vazut la un GSXR1100 mai vechi, care avea una sau mai multe membrane de vacuum fisurate... Ride SAfe! P.S. Poate mentionezi totusi si despre ce motocicleta este vorba.... Editat Iulie 15, 2010 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Are modificat admisie (filtru de aer) si/sau evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin_enache1978 Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 este un suzuki srad 600r din 1999 si problemele au inceput dupa o cazatura pe partea stanga.carburatoarele au fost desfacute complect si verificate.mai este o problema la vacumul de la rezervor,cred ca este pe direct.mi-au spus la sevice. Mesaj completat este un suzuki srad 600r din 1999 si problemele au inceput dupa o cazatura pe partea stanga.carburatoarele au fost desfacute complect si verificate.mai este o problema la vacumul de la rezervor,cred ca este pe direct.mi-au spus la sevice. toba este modificata din una sport si scurtata.am mers cu ea mult timp asa si nu a avut nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 este un suzuki srad 600r din 1999 si problemele au inceput dupa o cazatura pe partea stanga.carburatoarele au fost desfacute complect si verificate.mai este o problema la vacumul de la rezervor,cred ca este pe direct.mi-au spus la sevice. Nu "crede", fi sigur! Verifica robinetul de benzina, traseul si membrana vacuumatica... cel mai probabil de acolo ti se trage. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin_enache1978 Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 este un suzuki srad 600r din 1999 si problemele au inceput dupa o cazatura pe partea stanga.carburatoarele au fost desfacute complect si verificate.mai este o problema la vacumul de la rezervor,cred ca este pe direct.mi-au spus la sevice. toba este modificata din una sport si scurtata.am mers cu ea mult timp asa si nu a avut nimic.CINEVA A MAI SPUS SA VERIFIC SI BOBINELE SA NU FIE ARSA UNA DIN ELE.ESTE MOTORU UNUI PRIETEN DE-AL MEU SI A MAI FACUT SI GRESEALA SA DEA LA AUTOMAT PANA A ARS ISTALATIA.I-AM SHIMBAT-O EU PE TOATA IMPREUNA CU CDI SI RELEU. Mesaj completat O SA STAU IN WEC S-O VERIFIC.MERSI MULT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 CDI nou e cel care trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin_enache1978 Postat Iulie 16, 2010 Autor Share Postat Iulie 16, 2010 da,am luat dupa un motor identic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talanu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 iti face asa in toate treptele de viteza ????????? sau in a doua ???????? e posibil sa fie de la cutie. sa verifici in primele 3 trepte daca iti face la fel. sa ii dai gaz tare in toate 3 treptele si sa vezi daca iti face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) daca era garnitura de vacum de la rezervor se oprea(patita de un prieten) cel mai probabil verificai aerul. adica filtru si admisiile de aer sa nu fie infundate. din bujii, sau CDI (partea electrica in general) nu face asa, sa aiba genul asta de probleme. mai erau cativa pe aici care se plangeau de aceeasi treaba si din ce am inteles era de la filtrele de aer. uite am facut un efort si am cautat pt tine ceva identic /index.php?showtopic=568137 citeste si documenteaza-te Editat Septembrie 4, 2010 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.