Jump to content

Falkenberg

Super Membru
  • Content Count

    3,900
  • Joined

  • Last visited

About Falkenberg

  • Rank
    Cetățean Străin

Contact Methods

  • Yahoo
    vonfalkenburg

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cahul
  • Carnet moto din
    20 Mai 2009
  • Motocicleta
    GPz900r, 425 Sport, V75 PA NT
  • Club
    Rakets iemsi

Profile Fields

  • Interests
    Alexandra Velniciuc, Mihaela Calin, Woolly Mammoth, ministry of funny walks.

Recent Profile Visitors

1,755 profile views
  1. Butonul rosu, cric lasat, poate e in viteza, sau trebuie tras / netras ambreiaj, in functie de marca si tipul, mobre au diverse interpretari despre cand trebuie sa invarta sau nu electromotorul dpdvd de siguranta (de exploatare)
  2. Si maresti turatie la care intre limitare... Asa se scot pe hartie niste cai in plus. Cat reziste in realitate, ramana de vazut.
  3. Cred ca doar 2.5TDS, adica cu motor M51, folosit pana la facelift. Problema cu GM este si ca au fost puse pe motoare care au cuplu peste maximul pentru care a fost construita cutia.
  4. 2.5d M57 macar e un motor bun. Si eu acum 3 ani cautam ceva rezonabil pe benzina, dar taxa mediu de atunci calculata in functie de emisie de CO2 era in dezavantajul motoarelor pe benzina, asa ca m-am ales tot cu diesel. Si intradevar, oferte SH cele mai multe erau masini pe motorina. Stau sa vad ce se va introduce anul viitor, caci bineinteles acum nu se stie absolut nimic despre o taxa noua despre care se vorbeste de peste un an, si care se vrea introdus in ianuarie sau martie anul viitor.
  5. Bec e acolo, eu dau cu vâsle pe aici. Pe 25 puteți să-l urmariti pe wax in 4k cică: http://m.hotnews.ro/stire/22829892
  6. Adică cablu are joc conform manual? Cele cu un singur fir au pamantare prin cadru, nu e nimic rau in asta neapărat. Baterie probabil e dusă dacă se aude doar click-uri repetate
  7. Am o problema de logica cu fraza asta: Motocicleta trebuie sa fie limitata din fabrica si este perfect legal sa o conduc (orice putere ar avea de fabrica) Am citit articol (tradus) si am inteles - acolo este vorba de motociclete care au iesit din fabrica cu 25kw si sunt omologate ca atare. Adica din punct de vedere legal nu sunt limitate. Per total articolul citat de tine sustine cam ce am scris si noi aici - nu poti pilota legal o motocicleta limitata de la >50kw la 25kw. Aparent legislatie este si in spania si in romania aliniat cu cea europeana. Singura solutia este oferit tot in articol: maresti putere la 35kw (si in acte) si gata.
  8. Da, este. Dar dacă ai mari puterea până în limita de A2, se încadrează fara dubii.
  9. Ai putea sa trimiti intrebare la politia. Dar in asa fel in cat ca te si explica cum s-ar verifica Dupa cum pare, ai merge cu un motor care are o putere actuala care este corect pentru A2, dar care nu se incadreaza in limita de putere initiala fata de putere actuala. Care sunt consecintele? Amenda? Permis luat? In caz de accident din cauza ta, mai desbagubeste RCA-ul tau? Nu stiu.
×
×
  • Create New...