new biker Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 NU inteleg ce s-a intamplat.Mergeam frumos si am retrogradat din a 4-a in a 3-a.S-a auzit un zgomot ciudat si de atunci roata spate nu se mai invarte.Pot sa schimb vitezele pe loc si chilometrajul imi indica viteza.Din cate pot sa inteleg eu, foarte novice in ale mecanici, ceva s-a rupt sau s-a deplasat in interiorul grupului spate.Cum se da ala jos?Cum se da roata jos?Ce trebuie sa fac?Ce piesa sa caut?Problema este cu atat mai mare cu cat pe 9 aug am programare pt identificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 NU inteleg ce s-a intamplat.Mergeam frumos si am retrogradat din a 4-a in a 3-a.S-a auzit un zgomot ciudat si de atunci roata spate nu se mai invarte.Pot sa schimb vitezele pe loc si chilometrajul imi indica viteza.Din cate pot sa inteleg eu, foarte novice in ale mecanici, ceva s-a rupt sau s-a deplasat in interiorul grupului spate.Cum se da ala jos?Cum se da roata jos?Ce trebuie sa fac?Ce piesa sa caut?Problema este cu atat mai mare cu cat pe 9 aug am programare pt identificare. am io un grup de simson, complet, cu tot cu cardan. daca vrei sa-l cumperi, e ok, daca nu, in cazul in care suporti keltuiala cu transportul, ti-l dau numai imprumut pentru identificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 am io un grup de simson, complet, cu tot cu cardan. daca vrei sa-l cumperi, e ok, daca nu, in cazul in care suporti keltuiala cu transportul, ti-l dau numai imprumut pentru identificare Cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 desfa ma grupul si vezi ce are, e banal, vezi sa nu-ti ramana piese... nu ai nevoie de experti ca sa faci asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Cat costa? nu stiu, fa-mi tu o oferta. Mai am un disk de ambreiaj cu tot cu placile de presiune, ti le dau pe toate la pachet, pentru ca mie mi-au ramas de la fostul simson, si le tin degeaba prin garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 S-a auzit un zgomot ciudat si de atunci roata spate nu se mai invarte.Pot sa schimb vitezele pe loc si chilometrajul imi indica viteza. lamureste-ma si pe mine: axul cardanului se invarte sau nu? Daca nu, ai scapat usor, problrma e de la cuplajul elastic din spatele cutiei Daca da, e nasol. Trebe desfacut grupul (ansamblul din spate, de la roata) si vazut ce are E posibil sa fie cazute cele doua semi-inele de pe ghinturile axului care se cupleaza cu articulatia cardanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Oricum ca sa vezi care-i baiu' tre' sa-l dai intai afara si pe urma-ti dai seama de paguba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pascumoto13 Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 Nu ați răspuns la întrebarea formulată mai sus "lamureste-ma si pe mine: axul cardanului se invarte sau nu?" 1. Dacă axul se roteÂşte (antrenat de motor), defectul este în "butucul roții" - cel mai probabil cupla dintre pinionul conic mare Âşi roata din spate; 2. Dacă axul nu se roteÂşte, este forfecată pana cuplei de pe axul secundar al cutiei de viteze. În cartea de instrucțiuni Âşi în cea service (vi le-am dat pe ambele) aveți toate detaliile necesare, dar trebuie studiate (nu citite!) cu deosebită atenție. Succes, mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
new biker Postat August 7, 2006 Autor Share Postat August 7, 2006 Nu ați răspuns la întrebarea formulată mai sus "lamureste-ma si pe mine: axul cardanului se invarte sau nu?" 1. Dacă axul se roteÂşte (antrenat de motor), defectul este în "butucul roții" - cel mai probabil cupla dintre pinionul conic mare Âşi roata din spate; 2. Dacă axul nu se roteÂşte, este forfecată pana cuplei de pe axul secundar al cutiei de viteze. În cartea de instrucțiuni Âşi în cea service (vi le-am dat pe ambele) aveți toate detaliile necesare, dar trebuie studiate (nu citite!) cu deosebită atenție. Succes, mp S-a rupt pinionul acela cu 6 sau 7 dinti.Nu stiu daca are vreo legatura, dar joja de nivel pt uleiul din grup este indoita rau la capat.Eu nu am umblat deloc la ea.Am sa schimb tot grupul pt ca l-am cumparat pe cel din pozele de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 S-a rupt pinionul acela cu 6 sau 7 dinti.Nu stiu daca are vreo legatura, dar joja de nivel pt uleiul din grup este indoita rau la capat.Eu nu am umblat deloc la ea.Am sa schimb tot grupul pt ca l-am cumparat pe cel din pozele de mai sus. Daca te intereseaza sa-ti faci grup de rezerva, te pot ajuta cu pinionu' ala. Andy 0723 622.680 YM: andrei_stefan_balan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.