alex_blond Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 Doresc sa imi iau un zxr 400 sh, la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu imi iau teapa, sunt incepator si habar nu am la ce sa ma uit in afara de exterior(defecte optice), care sunt locurile unde ar trebui sa te uiti si cum ar trebui sa fie, etc. Orice sfat e bine venit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 Doresc sa imi iau un zxr 400 sh, la ce ar trebui sa ma uit ca sa nu imi iau teapa, sunt incepator si habar nu am la ce sa ma uit in afara de exterior(defecte optice), care sunt locurile unde ar trebui sa te uiti si cum ar trebui sa fie, etc. Orice sfat e bine venit!!! Tu poti sa te uiti sa aiba roti,sa si rezervor.Pt restul ia un "meserias" cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 irascibile ma dezamagesti, io cui mai dau warn? incearca si tu neshte offtopice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 irascibile ma dezamagesti, io cui mai dau warn? incearca si tu neshte offtopice Try @stephon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 (editat) Link-ul de jos iti va fi de cel mai mare ajutor : /index.php?showtopic=12608 Si, cel mai important ar fi sa citesti si cam tot ce scrie aici (inclusiv paginile 2 si 3 ): /index.php?showforum=66 Multa bafta la achizitie ! Editat August 4, 2006 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_blond Postat August 6, 2006 Autor Share Postat August 6, 2006 multam...sper sa am multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...