amon Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Salutare, Am un scuter Yamaha Boster MBK de 50 cm3 si as vrea sa stiu daca e normal sau nu sa se incalzeasca excesiv teava de esapament, iar ca urmare se incalzeste si janta spate cu tot cu cauciuc. Dupa maxim 10 km nici nu mai poti pune mana pe esapament, e fierbinte de nici nu poti atinge, si se incalzeste destul de bine si janta spate. Mentionez ca esapamentul este original. Dupa un drum de 30 km s-a incalzit atat de tare ca s-a schimbat culoarea la janta, dar am pus acest lucru si pe seama ca sabotii spate erau putin cam stransi. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 teava e normal sa se incalzeasca, normal ca te frige daca pui mana. dar roata nu are a face, am mers zeci si zeci de km cu scutere diverse dar nu am pomenit sa se incalzeasca roata...e posibil sa fie teava infundata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amon Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 teava e normal sa se incalzeasca, normal ca te frige daca pui mana. dar roata nu are a face, am mers zeci si zeci de km cu scutere diverse dar nu am pomenit sa se incalzeasca roata...e posibil sa fie teava infundata... Eu as da vina si pe faza ca teava de esapament este cam la max 5 cm de cauciuc, dar cu toate astea nu cred ca producatorul nu s-ar fi gandit la treaba asta. Teava nu cred ca este infundata pentru ca am vazut ca la iesire gazele nu opun rezistenta, iar motorul merge rotund, iar daca teava ar fi infundata ar trebui sa se opreasca sau sa aiba un mers anormal. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 eu zic ca e infundata toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 cauciucul se incinge si de la asfalt, janta nitel, si de la esapament. dar in limite rezonabile...sa aibe teava catalizator si sa fie infundat putin? la relanti aerul circula,dar la turatie il obtureaza, se incinge teava... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) am scuter exact ca si al tau, se incinge esapamentul dar nici vorba sa se incinga janta sau cauciucul. nu stiu ce ar putea fi, mai bine mergi la un service de scutere ca sigur ii dau aia de capat se poate totusi sa fie chestii diferite...esapamentul incins ca asa e normal iar janta incinsa din alta cauza...posibil sa fie franata...ridica scuterul pe cricul central si invarte roata spate...sa vezi daca se invarte usor. Editat August 3, 2010 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.