Sari la conținut

Yamaha Boster MBK 50 cm3


amon
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Am un scuter Yamaha Boster MBK de 50 cm3 si as vrea sa stiu daca e normal sau nu sa se incalzeasca excesiv teava de esapament, iar ca urmare se incalzeste si janta spate cu tot cu cauciuc. Dupa maxim 10 km nici nu mai poti pune mana pe esapament, e fierbinte de nici nu poti atinge, si se incalzeste destul de bine si janta spate. Mentionez ca esapamentul este original.

Dupa un drum de 30 km s-a incalzit atat de tare ca s-a schimbat culoarea la janta, dar am pus acest lucru si pe seama ca sabotii spate erau putin cam stransi.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teava e normal sa se incalzeasca, normal ca te frige daca pui mana. dar roata nu are a face, am mers zeci si zeci de km cu scutere diverse dar nu am pomenit sa se incalzeasca roata...e posibil sa fie teava infundata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teava e normal sa se incalzeasca, normal ca te frige daca pui mana. dar roata nu are a face, am mers zeci si zeci de km cu scutere diverse dar nu am pomenit sa se incalzeasca roata...e posibil sa fie teava infundata...

 

 

Eu as da vina si pe faza ca teava de esapament este cam la max 5 cm de cauciuc, dar cu toate astea nu cred ca producatorul nu s-ar fi gandit la treaba asta.

Teava nu cred ca este infundata pentru ca am vazut ca la iesire gazele nu opun rezistenta, iar motorul merge rotund, iar daca teava ar fi infundata ar trebui sa se opreasca sau sa aiba un mers anormal.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucul se incinge si de la asfalt, janta nitel, si de la esapament. dar in limite rezonabile...sa aibe teava catalizator si sa fie infundat putin? la relanti aerul circula,dar la turatie il obtureaza, se incinge teava...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scuter exact ca si al tau, se incinge esapamentul dar nici vorba sa se incinga janta sau cauciucul. nu stiu ce ar putea fi, mai bine mergi la un service de scutere ca sigur ii dau aia de capat

 

se poate totusi sa fie chestii diferite...esapamentul incins ca asa e normal iar janta incinsa din alta cauza...posibil sa fie franata...ridica scuterul pe cricul central si invarte roata spate...sa vezi daca se invarte usor.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...