Sari la conținut

Rateuri La Jawa, Help Me


red
 Share

Postări Recomandate

Help me! JAWA 350

 

Cine stie pe cineva in zona Pitestiului care se pricepe la comuniste, ca pe mine ma dispera.

 

Haideti sa va explic ce se intampla.

 

Sambata am fost plecat cu ea am facut cam 300 de km si m-am cam dat la ea.Cand mai aveam 20 de km pana la Pitesti nu mai sarea de 100, o simteam cand ii dadeam gaz ca tinde sa se opreasca (se ingatuia) iar dupa 5 km s-a oprit de tot.Ce se intamplase? Nu mai aveam curent.Am verificat bornele de la baterie sa nu fie sarite, nici o problema, ma-m gandit ca nu mai incarca alternatorul si sa dus bateria dar am scurtcircuitat bateria si era ok.Pana la urma am eliminat o chestie de plastic alba(cred ca era o cupla sau o siguranta ca am observat ca din cauza aia nu mai primea curent) am legat firele pe direct, si am observat ca primeste curent.Problema a aparut cand am pornit-o in sensul ca da numai rateuri si nu mai trece de 2000 de ture practic nu mai trage deloc.Abia am ajuns cu ea acasa mai mult intr-un piston.Cand dadeam drumul la faza scurta nu mai mergea deloc .In prima faza m-am gandit ca e de la alternator ca s-au dus carbunii dar martorul de pe bord care verifica starea bateriei se stinge cand pornesc motorul.Ieri am verificat sa vad daca am scanteie buna la ambii ciclindrii si din punctul asta de vedere nu e nici o problema am scateie buna (mova)Sa fie un scurt pe undeva, sa se fii strapuns doidele, sa se fii dereglat in asa hal dintr-o data aprinderea(nu am reglat-o de cand al luat-o si am mers cam 1200 de km cu ea, motocicleta e aproape noua are 8000 de km si inaite de incident rupea) de la carburator nu e sigur l-am curatat impreuna cu rezervorul acum 2 sapt si i-am pus si filtru de benzina.Are niste explozii de imi arunca sitele de la tobe afara.

 

Orice sugestie si informatie este binevenita.

Va multumesc,

Florin

Editat de red
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

asa am patit-o eu! :crack: tot dupa ceva forja! vezi sa nu se fi uzat piciorusele de la platini! exact aceleasi simptome la avea!

 

mai e posibil sa ai si un scurt, uita-te si la fire!

 

sfatul meu: regleaza aprinderea la 500 de km! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum ai rezolvat problema? le-ai schimbat cu unele noi?

Poate sa fie si de la bobina de inductie?Problema este la cilindrul de pe dreapta, cand scot bujia afara si verific scanteia e ok dar inauntru cred ca nu mai da si din cuza cresterii exagerate a presiunii in cilindru amestecul se autoaprinde si explodeaza

Daca stiti pe cineva in PITESTI care se pricepe dati_mi un nr de tel.

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

am pus platini noi.... ca sa vezi daca e bobina e simplu, le schimbi intre ele! daca e bobina ar trebui sa se mute problemele la celalalt cilindru, daca nu sunt platinile de vina! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!In primul rind verifica bujiile si daca este cel mai bine l-e schimbi.Daca tot asa face ,inseamna ca-ti fura curent pe undeva si asta cel mai bine se vede seara sau chiar noaptea uitindu-te atent cu motorul pornit la cablurile de inalta tensiune .[e bine sa te uiti si la platine si la cablurile de joasa tensiune].Din experienta i-ti spun ca ultima solutie schimbarea pipelor de la bujii,s-au incearc-o fara pipe pe direct fir -bujie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...