Sari la conținut

Ducati la lupa


motormaniac1
 Share

Postări Recomandate

Nu este vorba de una din zece sunt toate sudurile la fel, eu am trimis cate una pozata(sudura/moto) ca sa nu umplu topicul cu poze inutile.

Las-o dracului de bobina ca nu vorbim de Oltcit cu care nu puteam sa trec nici printr-un pyshat de caine ca se oprea "barabusta". Am trecut cu Ducati-ul prin zeci de baltoace si noroaie si nu s-a intamplat nimic.

Cat despre impresii...hmm.. tu vrei motor sau impresii!!??

NEXT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca "lupta" verbala pe subiectul asta e inutila mai ales cu un fan inrait Ducati, asa ca mai bine s-o lasam moarta... :P

Impresiile nu erau pt a impresiona ci pt a ma determina (inclusiv vizual) sa ma indsrept spre un motor sau altul. Ducati nu-mi ofera aceasta placere vizuala. Sincer cel mai mult din gama Ducati imi place Monsterul pt ca dupa mine e singurul care se potriveste cu cadrul zabrelit... :( Dar asta-i o parere personala si tine de gustul fiecaruia (poate am eu un ochi prea arhitectural si de design :( ). In rest as mai obiecta faptul ca italienii nu prea gandesc de la inceput in ansamblu treaba si probabil de aceea unele componente ajung sa fie pozitionate cam "unde-o mai ramas loc"... (si aici bag iarasi bobina... :( :( ); a se vedea si modul de ducere a cablului pt becul de la stopul motorului care vine tras printr-un tub metalic ALEATOR ca si traseu pe sub toba de esapament, chiar lipit de aceasta. Oare nu-i cam cald acolo???? :) :) :)

 

Ma rog... astea-s discutii la infinit, pt ca un fan Ducati isi va lua mai departe tot Ducati sau MV sau alte smecherii italienesti, iar un fan de japoneze va cauta mereu sa traga din 4 pistoane si nu din 2...

Asta-i viata.

 

P.S.: ma prinsesem ca pozele nu-s de la acelasi motor... :) ;)

Eu zicea-m de faptul ca la Ducati cadrul zabrelit are mai multe puncte de sudura decat cel pod de la o japoneza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt "fan Ducati" dar nu inrait.

In privinta celor doua pistoane Ducati are destula putere si cuplu; daca ar avea patru pistoane ar umilii prea mult concurenta :) , iar de rezistat cadrul fi linistit ca rezista :( in privinta "firului de pe toba", bunica mea avea un frigider acum 30 de ani care era actionat cu o termorezistenta ale carei fire erau izolate (de romani) cu un material ceramic ce nu a cedat, nu vad de ce ar fi mai prosti italienii in anul 2000 decat romanii anilor '70.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motormaniac: tu conduci o "Aprilia RS 50 Race Replica".

 

1. e italianca

2. strugurii sunt acri, domnule

3. iti recomand forumul www.designsiarhitecturapentrutoti.ro/forum/

4. lasa-neeee lasa-neeee

 

stai linistit, nu sunt fan ducati. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum poti frate sa spui asa ceva....

am constatat cu o oarecare stupoare calitatea indoielnica a asamblarii si executiei motocicletelor Ducati

Nu te inteleg,ce ai vrut sa spui,e mare diferenta intre CALITATE ,daca stii ce inseamna,si DESIGN...poti sa spui ca motocicleta Ducati duce lipsa de calitate??? :( Sau poti sa spui vreodata ca exista alta tara mai perversa la designuri auto-moto decat Italia?!?!?

Am constata realizarea de toata bafta a rezervorului (linia de jos, langa cadru) care parca e facut la bunica in gradina. Pe urma sudura cadrului care parca e gandit sa poate fi la nevoie sudat de catre client daca cumva se rupe si sa arate la fel cu cel din fabrica...

Nu cred ca pentru cadru ala,saracu ,si-au zmucit creierii zeci de proiectanti sa-l faca special pentru nea' Gheorghe sa-i fie lui usor cand l-o rupe ;)

Tovarasu motormaniac,daca la bunica ta in gradina se faceau astfel de rezervoare,tu acum erai de mult in alta parte pe vreun circuit de teste,nu in Romania....asa ca las-o, stiu designerii ce e mai frumos pt motocicleta lor,si ca urmare ce se pune pe piata se cumpara,si inca bine,avand in vedere concurenta cu Japonia

Lasand acuma glumele deoparte, cred totusi ca pretul la care se comercializeaza aceste motociclete de top considerate, ar trebui sa satisfaca si cerintele celor ce for sa si vada nu numai sa simta...

Adevaru e ca Ducati mizeaza pe cei care NU SUNT ca tine,lol,si vad ca n-au dat faliment :) :) :)

Parerea mea... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca "activistii" Ducati sunt peste tot...

Da, am condus o Aprilia RS 50 Race Replica si doua Gilera si o Honda si o Yamaha si un Malaguti Cross si alte cateva motoare mai mult sau mai putin spectaculoase (inclusiv Kawa ZXR 400, ZXR 750, ZX-6R) si acest lucru, chiar daca nu se compara cu experientele unora dintre cei ce scriu aici, m-a facut sa ajung la concluziile pe care mi-i le asum... :)

Intr-adevar Italia este "mama" designului incontestabil, dar eu nu ziceam de forma generala (care mai in toate cazurile este foarte frumoasa...) ci de detaliile care o alcatuiesc. In meseria mea se zice ca "D-zeu sta in detalii" si asta este cel mai greu de realizat intotdeauna.

Rezervorul tot ca "la bunica" arata orice ati spune si e destul de neplacut atunci cand iti plimbi mana pe sub marginea lui inferioara (eu obisnuiesc asta cand stau la stop :( ).

 

Pt final, caci cred ca va fi ultimul post aici..., sper ca reprezentatii Ducati sa-mi multumeasca pt eroismul de care am dat dovada luptandu-ma cu toti fanii Ducati din Romania. Dovada...: nici un raspuns de partea mea!!! :) :) :)

Felicitari ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motormaniac, citeste cat mai multe articole despre cadru trellis, da un search pe gugal la "trellis frame" si poate vei intelege de ce cadrul ducati este , kiar daca arata ca un gard de la bunica, mult superior .....pe de alta parte; kiar ai un asemenea potential de pilot incat sa nu te mai satisfaca kalutii mai putini ai unui duc?! eu am avut cateva luni un duc 750 fab 2002 , la linie dreapta era cam dezamagitor sa vad cum trec kinejii astia pe langa mine, dar cate m-a invatat motoreta asta nu a facut-o nici r1, nici 900 rr pe care le-am avut inainte.

 

PS: ai pilotat vreodata vreun ducati relativ nou sau doar iti dai cu parerea din reviste si de la salon moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca "activistii" Ducati sunt peste tot...

Muhahaha...e n-o lua si tu acu in nume de rau e doar un topic :( si nu poti sa faci topic fara sa iasa pareri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cox ai dreptate inb privinta faptului ca nu am condus inca un Ducati, dar ideea era doar de partea estetica a motoretei si nu de calitatile ei pe care cred ca le-am scos din discutie chiar ijn primul post de aici... Dac se ofera doritori de dat un Ducati la test, m-as simtii onorat... :) :) :)

Chiar si despre cadru am citit intr-adevar ca e superior la performante, dar repet ca oful meu era doar de partea estetica si de finisaj....

Oricum, vad ca nici macar domnul Tremelo, care banuiesc, ca mai este proprietar de Ducati, nu scoate nasul la discutia cu rezervorul, cu cablul de la stop, cu celebra deja bobina sau cu vopseaua... Asta e... O sa ma multumesc incontinuare cu parerea buna si cu speranta ca atunci cand ma voi da pe un Ducati, senzatia si impresiile bune ma vor face sa trec cu vederea aceste mici neajunsuri... :( :)

 

Cat de mult soare si cauciucuri incalzite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragule,

referitor la rezervor sa stii ca este unul din cele mai bune de pe piata.referitor la bobina,nu stiu ce te face sa crezi ca e asa de vulnerabila;eu i-am dat 16 mii si keva de km intr-un sezon si am prins si ploi zdravene si te rog sa primesti informatia asta in baza ta de date ca bobina nu a CEDAT!

referitor la vopsea,nu stiu ce ai vazut tu rau dar citeste si tu revistele de specialitate sa vezi ca Ducati 749/999 bate rau de tot la fundulet cam orice motor la finisaj.numai vorbesc de calitatile race,si numai vorbesc de optiunile standard. binenteles,totul are un pret.

si ca fapt divers ducati 749/999 sunt singurele si primele motociclete din lume care a fost in intregime gândite de un computer.

in fine,daca ne vedem prin vara am sa-ti ofer un test cu ducati.si apoi mai vorbim.

 

pâna una alta sa vina vremea buna si sa ne bucuram de placerea de a conduce un supoerbike,mai alezs daca este un ducati;

unul din cei mai versati piloti de incercari si teste din Franta dupa ce a testat noul lamborgini si bugati veyron a spus ca aceste masini se apropie de senzatia de a conduce un superbike ,asa ca sa ne mândrim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca n-a fost greu sa obtin parerea unui posesor de 749/999... :(

 

Cu pretul ii adevarat...

Cat despre test, abia astept... :) :(

Era P4 computerul??? :) :) ;) Glumesc desigur... :(

Mersi de parere si de indrumari... :P

N-as da banii pe un lambo sau veyron niciodata atata timp cat exista SBK-uri... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pana una alta japonezii nu o sa scoata niciodata un ferrari :D

normal, s-ar face de cacao.

ferrarri asta e un fel de harley al masinilor: multa publicitate pentru nimic :D

(hai cu flameu, din doua parti :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si Ducati e un Ferrari al motoarelor, ca doar merg cam pe aceeasi idee de perofmante pur sportive, neglijand in multe aspecte confrotul sau rularea optima pe drumurile "patriei" (adica nationale...) si mizand enorm pe impactul pe care-l au in competitii si pe faptul ca fanii de acolo vor cumpara marfa din simpatie (si nebunie... :lol: ). Oricum tot respectul pt asemenea oameni care-si permit sa achizitioneze aceste bijuterii doar de dragul miturilor care le poarta cu ele.

Din fericire un Ducati e mai usor de condus pe la noi decat un Ferrari si chiar si mai ieftin, asa ca nu vad de ce ar da cineva bani pe un Ferrari... :D ca doar tot doua locuri are :P :) :lol: si performantele sunt superioare la Ducati. Daca am avea si noi macar un circuit moto ar fi super, ca asa s-ar putea scoate totul si din Ducati-uri... :D

Asfalt cat mai uscat si cu mai mult grip va urez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pana una alta japonezii nu o sa scoata niciodata un ferrari :D

normal, s-ar face de cacao.

ferrarri asta e un fel de harley al masinilor: multa publicitate pentru nimic :P

(hai cu flameu, din doua parti :) )

Ai dreptate publicitatea este de pomana atata timp cat in formula I face "liniste" de ceva timp

Din cauza celor de la Ferrari nu ma mai uit la F.1 de anul trecut , oricum japonezele nu au nici cea mai mica sansa,iar acum au dat-o in bara si cei de la Mert' si BMW,PLICTISEALA MARE!!!!

PS

Noroc cu MotoGP si Superbike,acolo DA spectacol. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat grait...

La F1 nu ma mai uit de vreo doi ani, ca ii plict mare de tot... Tot Schumi si Ferrari fac legea, dar poate ca totusi si japonezii se vor ridica, mai ales Honda... sper :D

Din punctul meu de vedere, Ferrari, ca si Ducati, este prea lansata doar pe domeniul sport ca sa nu faca foarte bine acest lucru... Daca nu Ferrari, atunci cine? Daca nu Ducati, atunci cine? Sau ultima nu era chiar asa...?! :P :) :D

Numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si Ducati e un Ferrari al motoarelor, ca doar merg cam pe aceeasi idee de perofmante pur sportive, neglijand in multe aspecte confrotul sau rularea optima pe drumurile "patriei" (adica nationale...) si mizand enorm pe impactul pe care-l au in competitii si pe faptul ca fanii de acolo vor cumpara marfa din simpatie (si nebunie...  :P ). Oricum tot respectul pt asemenea oameni care-si permit sa achizitioneze aceste bijuterii doar de dragul miturilor care le poarta cu ele.

competitII ? care competitII (PLURAL!) ? au UN campionat in care alearga aproape numai ei, si e singurul la care au rezultate (asta spune deja multe). un fel de "special olimpics" :D

 

a, cumperi chestii de dragul miturilor, intr-adevar tot respectul pentru banii pe care i-ai facut, de-ti permiti sa-i arunci... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi "competitii,la plural"

 

MotoGP Final Standings

1 Valentino Rossi ITA Repsol Honda Team 357

2 Sete Gibernau ESP Telefonica Movistar Honda 277

3 Max Biaggi ITA Camel Pramac Pons 228

4 Loris Capirossi ITA Team Ducati Marlboro 177

5 Nicky Hayden AUS Repsol Honda Team 130

6 Troy Bayliss USA Team Ducati Marlboro 128

7 Carlos Checa ESP Fortuna Yamaha Team 123

Tohru Okawa JPN Camel Pramac Pons 123

9 Alex Barros BRA Gauloises Yamaha Team 101

Shinya Nakano JPN Yamaha DâAntin 101

11 Makoto Tamada JPN Pramac Honda 87

12 Olivier Jacque FRA Gauloises Yamaha Team 71

13 Colin Edwards USA Alice Aprillia Team 62

14 Noriyuki Haga ITA Alice Aprillia Team 47

15 Marco Melandri ITA Fortuna Yamaha Team 45

16 Norick Abe JPN Fortuna Yamaha Team 31

17 John Hopkins USA Suzuki Grand Prix Team 29

18 Jeremy McWilliams GBR Proton Team KR 27

19 Kenny Roberts Jr USA Suzuki Grand Prix Team 22

Ryuichi Kiyonari JPN Telefonica Movistar Honda 22

21 Nobuatsu Aoki JPN Proton Team KR 19

22 Garry McCoy AUS Kawasaki Racing Team 11

23 Alexander Hofmann GER Kawasaki Racing Team 8

24 Akira Ryo JPN Suzuki Grand Prix Team 6

25 Yukio Kagayama JPN Suzuki Grand Prix Team 4

Andrew Pitt AUS Kawasaki Racing Team 4

 

Manufacturers

1 Honda 395

2 Ducati 225

3 Yamaha 175

4 Aprilia 81

5 Suzuki 43

6 Proton KR 38

7 Kawasaki

 

Sa nu credeti ca am inventat puteti verifica :http://sportsfacts.net/history/motorcyclin...sults_2003.html

In afara de Honda care i-a linistit pe toti , TOATE celelalte japoneze sunt in urma echipei Ducati.Ducati a acumulat de aproape PATRU ori mai multe puncte decat au totalizat Suzuki si Kawasaki.Nici macar punctele adunate de la Yamaha si Suzuki nu ajung la punctajul echipei Ducati.Aprilia are deasemeni punctaj mai mare decat Suzuki+ Kawasaki Sa nu uitam ca Ducati a avut DOAR DOUA MOTOCICLETE fata de celelalte marci si pentru asta nu trebuie "lupa"

Sper ca nu am suparat pe nimeni, mai ales ca a doua pe lista mea de preferinte este Kawasaki care ocupa ultimul loc la Moto GP :D

PS

Doamne fereste sa vina ROSSI la Ducati ca o sa fie plictis mare si la Moto GP :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

competitII ? care competitII (PLURAL!) ? au UN campionat in care alearga aproape numai ei, si e singurul la care au rezultate (asta spune deja multe). un fel de "special olimpics" :D

 

Ai perfecta dreptate in ceeace ii priveste pe cei de la Yamaha,Suzuki,Kawasaki si Proton in MotoGp 2003 au aleargat numai Honda si Ducati :P

PS

Bhairava, nu pune "pielea de drac" sa te superi pe mine ,ca nu sunt eu de vina, nu eu am inceput :D

Ai vazut ca am tacut,malc, n-am zis de Superbike nik!Asta nu se pune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe

da, din pacate restu de japoneze ne-au facut natzia de rusine (japonia, pamint romanesc)....

asta e...se mai intimpla..sa speram ca isi revin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intamplator am terminat o fac din politehnica in specializarea Ingineria si managemntul proceselor de sudare si control.am asistat mi de ore la discutii referitoare la tot felul de imbinari sudate.credeam ca am scapat.ma bucur totusi ca p motociclisi in intereseaza si asa ceva chiar dc doar din ordin estetic.eu ma abtin sa-mi dau cu parerea deoarece imi plac foarte mult motoarele de la Ducati deci as pute fii acuzat de lipsa de subiectivism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar... Ducati aduna succese meritate in competitii si asta este de apreciat. Se pare totusi ca, impotriva conceptiei mele (poate de multe ori deplasata... ), Ducati s-a dovedit fiabila si performanta in acelasi timp. Oare ce ar face la LeMans unde Suzuki si Yamaha au cam facut jocurile...

Oricum, in ceea ce priveste parerea domnului specialist in suduri, dni, as fi fosrte incantat s-o cunosc, pt a intelege doar un singur lucru: de ce nu s-a putut suda mai frumos???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe

da, din pacate restu de japoneze ne-au facut natzia de rusine (japonia, pamint romanesc)....

asta e...se mai intimpla..sa speram ca isi revin...

Cu ROSSI la ghidon sunt convins ca Yamaha o sa-si revina!Si sper ca si Kawasaki sa puncteze mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar... Ducati aduna succese meritate in competitii si asta este de apreciat. Se pare totusi ca, impotriva conceptiei mele (poate de multe ori deplasata... ), Ducati s-a dovedit fiabila si performanta in acelasi timp. Oare ce ar face la LeMans unde Suzuki si Yamaha au cam facut jocurile...

Oricum, in ceea ce priveste parerea domnului specialist in suduri, dni, as fi fosrte incantat s-o cunosc, pt a intelege doar un singur lucru: de ce nu s-a putut suda mai frumos???

moto, cunosti cumva definitia "frumosului"?? am vazut motorete de 150 de mii de euro care sint sigur ca nu s-ar incadra la frumos.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...