uzzy00 Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ????esapamentul a fost inainte p un malaguti de 60cc cu set polini,malagutili era tip mobra cu 120km/h pe bord.... ast pareri din partea voastra , va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 trebuie filtru sport si debit de benzina mai mare. salti cuiul de la carb la maxim. am patit si eu chestia asta,dar am renuntat sa tot reglez,sa caut combinatia corecta,am pus toba clasica si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Septembrie 12, 2010 Autor Share Postat Septembrie 12, 2010 trebuie filtru sport si debit de benzina mai mare. salti cuiul de la carb la maxim. am patit si eu chestia asta,dar am renuntat sa tot reglez,sa caut combinatia corecta,am pus toba clasica si gata... aha , si de unde ar trebui sa ii salt cuiul de la carburator , am cv de reglat care iese direct din carburator ,de acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 e o saiba care tine cuiul, cuiul are trei santuri,iar siguranta sa fie la ultimul sant,sa stea acul sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Septembrie 12, 2010 Autor Share Postat Septembrie 12, 2010 e o saiba care tine cuiul, cuiul are trei santuri,iar siguranta sa fie la ultimul sant,sa stea acul sus. scz ca te mai intreb , cuiul pontou sau la subaru de la acceleratie te referi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 trebuie filtru sport si debit de benzina mai mare. salti cuiul de la carb la maxim. am patit si eu chestia asta,dar am renuntat sa tot reglez,sa caut combinatia corecta,am pus toba clasica si gata... Numai tampenii debitezi.Ce asemanare e intre un motor 2t si unul in 4t?...sunt 100% sigur ca nu ai habar Problema ta e TRANSMISIA,cand schimbi toba stock cu una sport(la scuter 2t)trebuie sa setezi si transmisia Mai exact trebuie sa schimbi rolele(cu unele mai usoare)si arculetele de la ambreiaj cu unele mai tari.Nu degeaba cand cumperi o toba sport primesti role si arcuri Toba sport lucreaza in ture mai mari decat cea stock si trebuiesc role mai usoare sa cupleze in ture mai mari si arculete la ambreiaj mai tari din acelasi motiv,atata vreme cat nu setezi transmisia toba sport nu o sa dea randament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 am schimbat si role,si filtru,si motor, apoi mi-am dat seama ca reglez toata ziua la el si tot nu mergea cum ar fi trebuit. asa ca am renuntat,am dat toate alea jos si merge frumos (Yamaha slider daca te intereseaza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Acum fara rautate sau rachiuna dar daca nu ai habar de anumite chestii tehnice mai bine te abtii..dupa proverbul,daca taceai filozof ramaneai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 nu este nici o rusine sa admit ca mi se strica motoreta si nu stiu s-o repar,sau ca nu stiu cum functioneaza nu stiu ce piesa. dar daca cineva posteaza o belea si nu-i raspunde nimeni, incerc sa intuiesc problema,mai ales daca eu consider ca stiu despre ce-ar fi vorba. si pana acum nu cred ca l-am sfatuit gresit,sa dea drumul la benzina si aer mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) ...scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard ... La 2T sistemul de evacuare are un rol foarte important in admisie. Daca ignori acest lucru restul dilemelor nu mai conteaza... http://scuter-club.myforum.ro/-vp10.html ..citeste aici! http://scuter-club.myforum.ro/aproape-totu...cuarii-vt8.html ..si aici! Editat Septembrie 12, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Numai tampenii debitezi. si eu am zis tot la fel. am schimbat si role, parca ziceai ca scuterul tau are bile nu role ,ne bagi in ceata sau ce? hotaraste-te .... nu este nici o rusine sa admit ca mi se strica motoreta si nu stiu s-o repar, ba e rusine dupa ce ca nu stii mai dai si sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 si eu am zis tot la fel.parca ziceai ca scuterul tau are bile nu role ,ne bagi in ceata sau ce? hotaraste-te .... ba e rusine dupa ce ca nu stii mai dai si sfaturi . vezi ca-ti trebuie xenon sa iesi din ceata,sau macar regleaza farul. uite,de exemplu,nu stiu cum se regleaza un far. dau sfaturi acolo unde cred ca ma pricep,unde nu, te las pe tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.