bike me Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Salutare .Ceva probleme cu ninja mea.Povestea incepe cam asa:motoreta functiona foarte bine,intr-o zi o scot din garaj,nu o pornesc deloc si ma apuc sa o spal un pic deoare urma sa fac un drum mai lung.Am spalat-o cu carpa si cu detergent,si la urma am aruncat ceva apa pe ea pt clatire.Nu este prima data cand am procedat asa.Dupa aprox. 2 ore pornesc motoreta,si surpriza,nu mai mergea rotund si relantiul oscila mai mult decat de obicei.Plec cu ea si observ urmatoarele simptome,mers balbait in turatii mici(pana in 4000 rpm) si in turatii mari(peste 9000).Pe autostrada am surpriza sa vad k in treapta 6 nu rca mai mult de 9-10000 rpm si nu se duce mai mult de 190-200 kmh.Am reusit sa desfac decat 3 bujii pt ca extrema stanga e greu de scos din cauza distantei mici fata de cadru.Bujiile aratau foarte bine.Am curatat filtrul de aer,am pus aditiv in benzina si la urmatoarea iesire pe autostrada am tinut-o numai in a 4a in turatii mari.Nici un rezultat.Am ajuns inapoi la bucuresti si surpriza,a inceput sa mearga si mai prost in turatii mici,relantiul sa oscileze de la 5-600 la 1300,si chiar sa se opreasca. Care s-a mai confruntat cu probleme asemanatoare rog sa posteze aici cum a dus la rezolvarea problemei. Asfalt uscat ca mai e putin din sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.