Tomek Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Salut>am un scuter gilera runner model 2010.Scuterul are 2000km.Problema mea e urmatoarea:dupa ce merg cu motorul o ora , o jumate de ora si il las apoi o jumate de ora 10 min nu conteaza cat si vreau sa-l pornesc nu reusesc deloc.Plus ca in mers imi scoate un fum extraordinar de mult.Imi uda bujia foarte mult.dar cand e rece porneste din prima.Compresie are segmentii sunt buni.Nu stiu dece imi face aceste probleme.Pana de curand nu mi-a facut.De o luna asa deodata a inceput.E posibil ca debitu la ulei sa fie prea mare si sa mi-o inece?La garantie nu ma pot duce pentru ca eu l-am luat la pana a 2a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Salut>am un scuter gilera runner model 2010.Scuterul are 2000km.Problema mea e urmatoarea:dupa ce merg cu motorul o ora , o jumate de ora si il las apoi o jumate de ora 10 min nu conteaza cat si vreau sa-l pornesc nu reusesc deloc.Plus ca in mers imi scoate un fum extraordinar de mult.Imi uda bujia foarte mult.dar cand e rece porneste din prima.Compresie are segmentii sunt buni.Nu stiu dece imi face aceste probleme.Pana de curand nu mi-a facut.De o luna asa deodata a inceput.E posibil ca debitu la ulei sa fie prea mare si sa mi-o inece?La garantie nu ma pot duce pentru ca eu l-am luat la pana a 2a bujia este ancrasata adica este plina de mizerie , fumul este albicios ? cauzele pot fi : baga ulei prea mult sau folosesti un ulei de amestec prost sau ai debitul de benzina ff mare . Remediile sunt : baga un ulei mai bun , eu foloseam unul de la omv era o ideie mai scump dar ff bun , si mergi la un meserias trb sa fie unul in galati , braila sa se uite la carburatia ta sa faca un reglaj asta daca nu te bagi tu sa il reglezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 18, 2010 Autor Share Postat Septembrie 18, 2010 fumul e albicios.Ciudat e ca atunci cand e rece porneste la sfert.Am luat motul 2t la 50 de lei litru.uleiul asta l-am folosit si la o aprilia rs 125 si la un peugeot jet force 2008.Cu nici una din cele de mai sus nu am avut problema asta.Oare o fi debitul de la ulei prea mare?Adica se poate regla de undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 cauti manualul pe net si acolo iti arata ,trebuie sa il gasesti ,asa vezi clar ce zice producatorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 18, 2010 Autor Share Postat Septembrie 18, 2010 acum a pornit.Chiar nu pot sa=mi dau seama ce are.SCuterul a fost delimitat fiind scoasa doar saiba aceea de la variator.E posibil sa aiba una in carburator?Si aia sa fie cauza?Acum ajunge la 70km.h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Dacă e debitul de ulei prea prea mare o să îți flecmeze cu ulei nears pe tobă afară. Caută manualul Âşi îți zice acolo cum se reglează debitul, îți zice Âşi cât de mult ulei trebuie să îi dea pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 18, 2010 Autor Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) am gasit manualul.Vad acum ce trebuie exact sa fac Mesaj completat manualul pe care l-am gasit e in limba germana si nu reusesc deloc sa inteleg.Daca are cineva un manual de gilera runner va rog sa mi-l trimite-ti si mie.Da-ti un msg ceva.Oricum diseara voi scoate carburatorul petrnu a vedea daca are limitator acolo si daca el e "buba" Mesaj completat Revin cu o completare.azi am fost cu scuterul plecat vreo 30 de min.Apoi am incercat sa-l pornesc in seara asta.Nu am reusit.Scot bujia si vad pe ea mici bule ca sa zic asa ca si cum ar fi apa.Dau la pedala fara bujie si imi umple mana de bule de apa.de unde e apa asta?e posibil sa faca condens?(ceea ce nu cred) sau sa fie de la garnitura e la chiulasa si sa-mi scape apa la piston?:-? Mesaj completat chiar nu stie nimeni?nu a mai patit nimeni asa ceva? Editat Septembrie 18, 2010 de Tomek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.